Czateria... 2021
Tak jak nemi pisze – przy zwrocie musisz za niego zapłacic.
Kupowałem poza allegro. Na allegro takich nie mieli (szok), bo wziąłbym przez smarta – zwrot za free.
Dopisano 22 lip 2022 10:23:
Wiesz, chyba o te 1,5cm za głebokie
Kupowałem poza allegro. Na allegro takich nie mieli (szok), bo wziąłbym przez smarta – zwrot za free.
Dopisano 22 lip 2022 10:23:
loockas napisał(a):Grzyb, może spróbuj wsadzić to do paczkomatu
Wiesz, chyba o te 1,5cm za głebokie
A ja wyrzuciłem paragon od amorków.
Były tam jeszcze łączniki, których nie założyłem bo moje były całe.....i ze zwrotem lipa :/ – brałem poza allegro.
Dziś do paczkomatu wrzucam poduszki amorków, osłony i odboje. Moje oryginały były lepiej wykonane niż e te zamienniki.
200 PLN powinni oddać.
Jadę zaraz do paczkomatu wrzucić zwroty
Były tam jeszcze łączniki, których nie założyłem bo moje były całe.....i ze zwrotem lipa :/ – brałem poza allegro.
Dziś do paczkomatu wrzucam poduszki amorków, osłony i odboje. Moje oryginały były lepiej wykonane niż e te zamienniki.
200 PLN powinni oddać.
Jadę zaraz do paczkomatu wrzucić zwroty
..::Born To Rise Hell::..
loockas napisał(a):Na allegro są darmowe zwroty podobno, ale nie korzystałem
Ja korzystałem jak nowy zacisk hamulcowy do MX5 po założeniu łał niczym gejzer, działają
Tak, przy smarcie działają .
Wielokrotnie z racji hobby korzystałem jeśli zakup był nie trafiony- tzn, jeśli sprzedający "ubarwił" opis rzeczy używanej sprzedając szmelc z opisem "sprawny"..
Wielokrotnie z racji hobby korzystałem jeśli zakup był nie trafiony- tzn, jeśli sprzedający "ubarwił" opis rzeczy używanej sprzedając szmelc z opisem "sprawny"..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Kurde myślałem że dziewczyny na termach w pełnym makijażu to wszystko co mnie dziś zaskoczy, ale chłopak lejacy do pisuaru i piszący smsa to już przegięcie 
Po 16 jest bez limitu kolejka jak po papier w covidzie

Po 16 jest bez limitu kolejka jak po papier w covidzie

-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8675 (86/81)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Pany jeździ ktoś na wielosezonie Dębica Navigator 3 ?
Grzybt chyba smigal. Jak kojarze to przewaznie poprzednia edycja Godyear Vector. Bedzie sie turlac. Ja w oby autach mam wielosezon. Jag stoi na AOO5 EVO a JGC na Scorpion Verde All Seson. Bridgestone w Jagu zdecydowanie polecam.Pirelli slabiutko.
..::Born To Rise Hell::..
zmieniam politykę oponową i na tył planuje zakup Dębica Navigator 3 a na przedniej osi będą sezonowe dwie pary.
JohnnyB napisał(a):Sensu nie widze alejak kto woli
Przejezdzilem 200konna tylnio napedowka i 4 lapem. Nie bede juz kupowal dwoch rodzajow opon.
Każdy jeździ w innych warunkach ja teraz miałem wielosezony i fajnie było ale tylko przez 2 zimy potem nie za specjalnie. Jeżdżę drogami gminnymi i powiatowymi które są często zalodzone i zaśnieżone dlatego padła taka decyzja że na tył wpadnie wielosezon a przód będzie zmieniany.
Posalem o wlasnym zastosowaniu. Jak dla mnie ten 1 tydzien w roku w gorszych warunkach jakos dawalem rade.
Za malo kuz jezdze aby kombinowac. A za 18 przekladka opon 140 PLN a za 20 cali 200.
Wiec zdecydowanie odpuszczam.
Za malo kuz jezdze aby kombinowac. A za 18 przekladka opon 140 PLN a za 20 cali 200.
Wiec zdecydowanie odpuszczam.
..::Born To Rise Hell::..
Ja Cię całkowicie rozumiem i wiem że spor osób odpuściło sobie zmiany opon ale ja mieszkam na północy, u nas zimy są jednak trochę dłuższe i dbanie o stan dróg zimą tragiczne
spróbowałem na wielosezonie 4 lata i do wyrzucenia niestety, nie wiem czy trafiły mi się jakieś felerne czy źle dobrałem do swojego auta ale nie nadają się już na następny sezon zimowy. Jutro ostatni raz zmieniam przód z tyłem na wyjazd za tydzień na Lubelszczyznę i potem na tył wpadną wieloezony a przed zimą na przód Dębica Frigo HP2. wszystkie będą w wersji xl ze względu na to że często ładuje Renatę na full.
Za komplet do Jaga zaplacilem 3600. Ale dostalem golasy o do tego jeden rozdarty jakis komplet lata. Kupowalem w zimie i snieg spadl straszny. Dalrm rade. Opny po 2 latach maja lekko ponad polowe bieznika.
Do jeepa zaplacilem 4000. Zaluje. W 3000 kupilbym Coopery z USA ktore daja rade. Te Pirelli stracily homologacje bo to bieznik lato ale mieszanka zima. Noe maja grama przyczepnosci na sniegu. Ale nc nie poradze. Bede jezdzil.
W Hiszpanii o tak tylko lato mi sie przyda
Do jeepa zaplacilem 4000. Zaluje. W 3000 kupilbym Coopery z USA ktore daja rade. Te Pirelli stracily homologacje bo to bieznik lato ale mieszanka zima. Noe maja grama przyczepnosci na sniegu. Ale nc nie poradze. Bede jezdzil.
W Hiszpanii o tak tylko lato mi sie przyda
..::Born To Rise Hell::..
no raz zdarzyło mi się w śnieżycę na letnich, trzeba przyznać że to wyzwanie. Ja na wielosezonie śmiało mogę śmigać zimą ale jednak jadąc gdzieś dalej w trasie to wole mieć zapas przyczepności.
Zdecydowanie nie wybieram się w PL góry, ani żadne inne, stąd nie widze sensu wydawania kasy na zimę.
Jedno co w całorocznych mnie nieco irytuje to dzięk w upalne lato. Są głośne. Dobrze ze ulew teraz jakoś nie ma, to i odprowadzanie wody nie takie ważne.
Ale wczesna wiosna i późna jesień to idealne pory na te opony.
W zeszłym tygodniu po 2 latach doważyłem w Jagu bo lekko już biły koła. 70 PLN samo wyważanie. 2 lata temu tyle płaciłem za przerzucenie opon....nie powiem uslugi motoryzacyjne poszły zdecydowanie do góry.
Jedno co w całorocznych mnie nieco irytuje to dzięk w upalne lato. Są głośne. Dobrze ze ulew teraz jakoś nie ma, to i odprowadzanie wody nie takie ważne.
Ale wczesna wiosna i późna jesień to idealne pory na te opony.
W zeszłym tygodniu po 2 latach doważyłem w Jagu bo lekko już biły koła. 70 PLN samo wyważanie. 2 lata temu tyle płaciłem za przerzucenie opon....nie powiem uslugi motoryzacyjne poszły zdecydowanie do góry.
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):Ale wczesna wiosna i późna jesień to idealne pory na te opony.
Całkowita racja gdy nie wiadomo czy zmienić czy jeszcze jeździć to wielosezon w tym czasie robi robotę.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości