motomike6 napisał(a):ak jak wcześniej pisałem w pracy mamy umowę z Vanmoof, rata 89€ a dostaje 70€ dofinansowania z pracy – podatek tak że z własnej kieszeni wychodzi jakieś 30€ miesięcznie z możliwością wykupu po zakończeniu leasingu.
Do wyboru X3 lub S3, wziąłem X3 bo ma niższą ramę i w sumie córka może tez na nim jeździć bo akurat wyrosła ze swojego starego

Zobaczymy osobiście to bym coś takie wziął:
https://radpowerbikes.eu/collections/el ... c-fat-bikePrzy zakupie prywatnym z rządu dają 600€ zwrotu wiec tez dobra opcja.
X3 prezentuje się tak
widać, że projektowane przez "dizajnera" a nie przez inżyniera bo sztywność skrętna ramy mizerna jak przy rowerze z jedną rurką, a niepotrzebne kilogramy dołożone, żeby kształt X stworzyć

A do tego dziwny układ – wspomaganie w przednim kole, biegi w tylnym czyli zmiana przełożenia nie wpływa na moc na kole

A do tego prezentacja rowerów czysto marketingowa bo przy baterii 504Wh zasięg 150km można między bajki włożyć, ja mam 625Wh i max jest 120-130km po płaskim przy spokojnej jeździe.
Wizualnie ciekawe i nietypowe, ale nie moja bajka, w rowerach akurat dla mnie ważniejsza jest funkcja, więc mam fulla ścieżkowca (czyli prawie enduro, skok zawieszenia 160mm, opony 2,6"
