Czateria... 2021
ja również rozglądam się za małym jeździłem miejskim (colt znalazł nowy dom) i jest "kupa".
Chyba zaczekam na to co przyniesie czas w kwestii obciążania podatników którym się zbyt dobrze dzieje, bo może kupno auta to strzał w kolano..
Teraz stawiam na diesla, ale zoaczy siem..
Chyba zaczekam na to co przyniesie czas w kwestii obciążania podatników którym się zbyt dobrze dzieje, bo może kupno auta to strzał w kolano..
Teraz stawiam na diesla, ale zoaczy siem..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
zadra napisał(a):co do spalania, to do licznikowego trzeba chyba jeszcze coś dołożyć.
zależy od auta.
W Seacie mam dokładność komputera maksymalnie rzędu 0,1-0,2 litra (powiedzmy 0,3% dokładności) , w Mercedesie miałem rozbieżności nawet do 2 litrów, ale to przy spalaniu rzędu 25l/100km, czyli już nawet prawie 10% rozbieżności.
W skuterze nie mam komputera
Neonixos666 napisał(a):Panowie ciśniemy bo co raz droższe![]()
spiąłem pośladki wracając z nocnej zmiany.
Oto moja odpowiedź na Michałowe podpusty
Ponad 20km wyrzeczeń oraz oglądania smutnych min we wsteczny lusterku.
Oczywiście – zgodnie z przepisami..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Miałem małe miejsce wozidło, ale jednak dla mnie za małe. O ile sam do pracy jeździłem to spoko, ale wyjazd do Gdyni obwodnicą albo gdzieś dalej w trasę, z psem to już katorga. Jedno, że mocy brak. Drugie, że z bezpieczeństwem raczej średnio. Trzecie, że na rower nie ma szans, a strasznie się znowu wkręciłem.
Chyba lepiej już coś większego, średniego ale w oszczędnym silniku
Chyba lepiej już coś większego, średniego ale w oszczędnym silniku
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Coś czuję że jakaś alfa Cię przyciąga, bo teraz smutniej jak jej nie masz
Neo, C4GP w AT to wydatek rzędu 50+ za dobry model który nie będzie miał sporo nalatane. Chyba że chcesz to gonwo ze skrzynią MCP i przysłabym 1.6hdi
Neo, C4GP w AT to wydatek rzędu 50+ za dobry model który nie będzie miał sporo nalatane. Chyba że chcesz to gonwo ze skrzynią MCP i przysłabym 1.6hdi
a ja nie mam czasu
Chętnie bym zmienił auto ale nie mam kiedy nawet umyć tego a co dopiero przygotować go do sprzedania...
Chcę smarta (najchętniej dwa – 2 i 4 osobowego).
Aczkolwiek Magda przebąkuje coś o elektryku lub hybrydzie (uzywanym ofc). Niestety elektryk to w dalszym ciągu duży wydatek. Za duży.
Chętnie bym zmienił auto ale nie mam kiedy nawet umyć tego a co dopiero przygotować go do sprzedania...
Chcę smarta (najchętniej dwa – 2 i 4 osobowego).
Aczkolwiek Magda przebąkuje coś o elektryku lub hybrydzie (uzywanym ofc). Niestety elektryk to w dalszym ciągu duży wydatek. Za duży.
Ja przez ostatnie dwa tyg bujałem się z serwisem bo po wymianie mechanicznej pompy wody po dwóch dniach check engine, wygląda że nie przepłukali układu i uszkodziła się zewnętrza pompa wody. Już zrobione mam nadzieje ze tak jak trzeba i nie będę musiał wracać do nich. Co do spalania to tu jest duży wachlarz, ale raczej nawet Neo nie dal by rady zejść poniżej 6L 
Średnia z ostatnich 6.5kkm to 8.02L wiec nie jest zle ale ceny paliwa cały czas w górę
Z pozytywnych rzeczy Volvo było na pierwszym serwisie, u dealera siedząc na wygodnej kanapie, popijając kawę przez dużą szklaną ścianę można było oglądać co się dzieje z naszym samochodem. Bylem zaskoczony bo jeździli po calej hali, sprawdzali cale zawieszenie, siłę hamowania, światła itp jak na przeglądzie technicznym zanim przeszli do wymiany oleju, upgradu softu itd. Do tego cena za całość 330€. Z Audi dostałem wycenę na serwis olejowy, pomiędzy 900-1000€ LOL. Chyba maja duża stawkę za robotogodzine
Średnia z ostatnich 6.5kkm to 8.02L wiec nie jest zle ale ceny paliwa cały czas w górę
Z pozytywnych rzeczy Volvo było na pierwszym serwisie, u dealera siedząc na wygodnej kanapie, popijając kawę przez dużą szklaną ścianę można było oglądać co się dzieje z naszym samochodem. Bylem zaskoczony bo jeździli po calej hali, sprawdzali cale zawieszenie, siłę hamowania, światła itp jak na przeglądzie technicznym zanim przeszli do wymiany oleju, upgradu softu itd. Do tego cena za całość 330€. Z Audi dostałem wycenę na serwis olejowy, pomiędzy 900-1000€ LOL. Chyba maja duża stawkę za robotogodzine
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Dominator napisał(a):czuję że jakaś alfa Cię przyciąga
Czy Mito w 1,3 ON multiair to jest dobry wybór?
Nie chciałbym jak Krzemol poznawać po imieniu wszystkich właścicieli alf z regionu...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Dominator napisał(a):Coś czuję że jakaś alfa Cię przyciąga, bo teraz smutniej jak jej nie masz![]()
Neo, C4GP w AT to wydatek rzędu 50+ za dobry model który nie będzie miał sporo nalatane. Chyba że chcesz to gonwo ze skrzynią MCP i przysłabym 1.6hdi
No chciałbym z 2.0 HDI z automatem ale tym normalnym i fajny wyposażeniem. Właśnie zdaje sobie z tego sprawę że tyle kosztuje i lepiej poczekać i dozbierać niż bez sensu zmieniać dla zmiany.
motomike6 napisał(a): Co do spalania to tu jest duży wachlarz, ale raczej nawet Neo nie dal by rady zejść poniżej 6L
Co ja nie dam rady? Ja? Daj mi ten samochód
Chciałbym sprawdzić ile spala Lupo 3L według danych 2,7 w trasie, fajnie by było spróbować.
zadra napisał(a):Czy Mito w 1,3 ON multiair to jest dobry wybór?
Kumpel miał i miał same problemy, niestety.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Z Mito wolałbym 1.4 Multiair. To chyba całkiem przyzwoity motor.
Nie miałem takiego kupić, nawet dogadałem warunki ale Pani się odwidziało w dniu zakupu.
Nie miałem takiego kupić, nawet dogadałem warunki ale Pani się odwidziało w dniu zakupu.
..::Born To Rise Hell::..
zadra napisał(a):Czy Mito w 1,3 ON multiair to jest dobry wybór?
chyba multijet. Multiair to był benzynowy 1,4, a potem 2,0 (w obecnych alfach)
O ile 1,4 MA miewa problemy z modulem multiair, szczególnie z początku produkcji, o tyle późniejsze są bezproblemowe. Zresztą wymiana modułu to nie jest jakiś problem, bardziej kwestia kosztu (moduł kosztuje 3000zł)
1,3jtd jest generalnie odradzany i problematyczny – występował też w Oplu i oczywiście Fiacie. Uchodzi za zbyt wysilony, im większa buda tym więcej problemów.
W mito najlepiej wziąć 1,4TB (nie MA)
Dopisano So cze 04, 2022 22:07:05:
motomike6 napisał(a):Bylem zaskoczony bo jeździli po calej hali, sprawdzali cale zawieszenie, siłę hamowania, światła itp jak na przeglądzie technicznym zanim przeszli do wymiany oleju, upgradu softu itd.
bo tak wygląda normalny przegląd w ASO, ale w opinii januszy po co przepłacać, przecież to tylko wymiana oleju
Inna sprawa że chyba chcą się pokazać jacy to nie są specjaliści w ASO. A to na ogół przeciętny warsztat z wygórowanymi cenami. No ale to tylko zwyczajni ludzie więc nie oczekujmy nie wiem czego.
100kkm pyklo w cytrynie. Spalanie do 6l w mieście poza jeszcze lepiej. Ceny paliwa aż tak nie bolą. Neo kupuj tylko i wyłącznie AT. Wersje 2.0 miały klasyczne hydro. Manual tylko dla cierpliwych. A ten francuski manual jest do przeżycia ale ogólnie słaby..
100kkm pyklo w cytrynie. Spalanie do 6l w mieście poza jeszcze lepiej. Ceny paliwa aż tak nie bolą. Neo kupuj tylko i wyłącznie AT. Wersje 2.0 miały klasyczne hydro. Manual tylko dla cierpliwych. A ten francuski manual jest do przeżycia ale ogólnie słaby..
A tam w Mito 1.3 JTD jeszcze do kompletu kłopotów przypadkiem nie siedzi skrzynia M32? 
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości