Tydzień temu dostałem list od Mazdy, że jest prowadzona akcja serwisowa AF037F. Może być uszkodzony inflator (zbiornik do napełniania poduszek powietrznych). Dziś jadę na pierwszą wizytę, aby sprawdzili czy auto kwalifikuje się do naprawy (liczą gdzieś około godzinki). Jeśli będzie do wymiany to potem na kolejną wizytę już na dłuższe posiedzenie.
Ciekawi mnie skąd mieli moje dane adresowe, nigdzie nie podawałem do Mazdy danych.



Pojechałem, ale przy pierwszej diagnostyce wyskoczył im błąd B1884 (usterka obwodu kontrolki odłączenia poduszki powietrznej pasażera) oraz B1869 (usterka obwodu kontrolki poduszki powietrznej). Co ciekawe nic mi nie mruga, poduchy mam nadzieję, że działają. Ale oni uznali, że nie mogą "iść dalej" póki są błędy, więc albo mogę to u nich zrobić, albo gdzie indziej i wrócić do nich na akcję serwisową.