Zgłoś swoje auto do tego działu!
no sa slabej strasznie jakosci i niewiele na nich widac. chcialobu sie zobaczyc wiecej zdjec z tego projektu jak i co zostalo zmienione.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Faktycznie,przeglądam forum z komputera i widzę że fotki tragiczne,a to dziwne,bo zdj wykonane ok,podejrzewam że jakość poleciała przez wysyłanie zdj na stronę by zmienić rozmiar na akceptowalny dla forum i pobieranie ponownie.Na tel gdy przeglądam wydają się ok,dziwna sprawa.
Jakaś rada gdzie dostosuje zdjęcia nie tracąc na jakości?
Jakaś rada gdzie dostosuje zdjęcia nie tracąc na jakości?
Masz jedną z ładniejszych Mazd w klubie, fakt, ale czy gwint, duże koło, pakiet aero i owiewki to wystarczy na projekt? Większość aut w tym dziale jest podłubana pod względem mocy, albo jest zrobiona jakoś unikatowo.
Np 323S ze swapniętym KF który nigdy nie wychodził tam fabrycznie. Strasznie pominięte przez ludzi nadwozie, a tu wpada Marek i robi sztos pod każdym względem.
Jest Xedos6 ze swapniętym KL-ZE, zrobiony od A do Z, i jeszcze we współpracy z Maxton Design zrobili dokładki które teraz można kupić w internecie.
Jest 323F BA w mega rzadkiej wersji ZXI, porobiona wizualnie i mechanicznie.
O dziesiątkach aut turbo / kompresor / nitro nie wspomnę. Większość aut z tego działu jest ładne, ale trafiły tu z innego powodu.
Np 323S ze swapniętym KF który nigdy nie wychodził tam fabrycznie. Strasznie pominięte przez ludzi nadwozie, a tu wpada Marek i robi sztos pod każdym względem.
Jest Xedos6 ze swapniętym KL-ZE, zrobiony od A do Z, i jeszcze we współpracy z Maxton Design zrobili dokładki które teraz można kupić w internecie.
Jest 323F BA w mega rzadkiej wersji ZXI, porobiona wizualnie i mechanicznie.
O dziesiątkach aut turbo / kompresor / nitro nie wspomnę. Większość aut z tego działu jest ładne, ale trafiły tu z innego powodu.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Kiedyś rozmawialiśmy tutaj że dla ożywienia działu będziemy brali też jakieś ładne zadbane serie i klasyki... Nie wiem na czym stanęło
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3350 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
A ja uważam ze dejneks 6 powinna być w tym dziale. Przynajmniej może coś się ożywi. Bo powiedzmy sobie szczerze to forum od pewnego czasu umiera śmiercią naturalną.
Ja bym też chętnie Dejneksa widział w tym dziale, dba o Mazdy jak mało kto, to też zasługuje na uznanie
500+KM 6MPS: https://www.facebook.com/drozdo.6MPS/
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 382 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Z całym szacunkiem projekt to to nie jest,
A jak coś ktoś chce ożywiać dział to chyba są ważniejsze sprawy do ograniecia na naszym forum i najlepiej całe forum trzeba ożywić
To zróbmy taki dzial
Pytanie czy do takiego działu dejneks będzie chciał wrzucić swoje auto
I niech jego wtedy będzie pierwsze
Wiele innych fajnych seryjnych aut będzie chciało być w tym dziale kilka x9 sam bym zaproponował
A jak coś ktoś chce ożywiać dział to chyba są ważniejsze sprawy do ograniecia na naszym forum i najlepiej całe forum trzeba ożywić
Szyna napisał(a):ożywienia działu będziemy brali też jakieś ładne zadbane serie i klasyki.
To zróbmy taki dzial
Pytanie czy do takiego działu dejneks będzie chciał wrzucić swoje auto
I niech jego wtedy będzie pierwsze
Wiele innych fajnych seryjnych aut będzie chciało być w tym dziale kilka x9 sam bym zaproponował
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
To jest moje Daily i Projekt w jednym mimo wszystko. Nie dłubie nic przy silniku, bo to auto jest cały czas w użytku i nie mogę sobie pozwolić żeby stało na warsztacie. Forum umarło już dawno. Dobrze, że są grupy na fb i tam zebrałem ekipę na różne zloty m.in. Osaka czy Japfest. Do zobaczenia na zlotach
Ja wyraziłem swoje zdanie, ale nie do mnie ta decyzja należy
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Ja już dawno tu żadnych funkcji nie pełnię, pozatym mój był dział CA
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
@dejneks
No właśnie, jak auto nie stoi na warsztacie przez połowę czasu swojego istnienia to dupa nie projekt
A tak serio serio, jest sporo rzeczy które można zrobić nie dotykając mocy. Są auta z porobionymi audio, które nie tylko grają, ale jeszcze wyglądają. Ludzie robią vip-style i obszywają / obklejają plastiki skórą, przemalowują elementy wnętrza, dokładają lodówki na szampana. Inni dorzucają multimedia, czy wmontowują tablety w zagłówki albo w fotele, jest vip-style i dzieciaki mają co robić podczas podróży na wakacje.
Masz już gwint, to możesz rzucić ją na powietrze – IMO taka ładna szóstka na powietrzu to już byłby projekt.
Retro-style wraca, może ledowy "neon" pod autem? Taki bajer w seryjnym syfiku wygląda śmiesznie, ale u Ciebie byłby fajnym uzupełnieniem.
Może jakieś ciekawe graty / opcje wyposażeniowe które wychodziły tylko na japonię? Są firmy które ściągają graty całymi kontenerami, nawet nie wychodzi to drogo.
Ludzie potrafią miesiącami grzebać przy aucie, i wtedy zasłużenie trafiają do projektów. Jak nie masz czasu żeby auto stało, to co mamy Ci powiedzieć?
Chyba "mówi się `trudno`, i żyje się dalej".
No właśnie, jak auto nie stoi na warsztacie przez połowę czasu swojego istnienia to dupa nie projekt
A tak serio serio, jest sporo rzeczy które można zrobić nie dotykając mocy. Są auta z porobionymi audio, które nie tylko grają, ale jeszcze wyglądają. Ludzie robią vip-style i obszywają / obklejają plastiki skórą, przemalowują elementy wnętrza, dokładają lodówki na szampana. Inni dorzucają multimedia, czy wmontowują tablety w zagłówki albo w fotele, jest vip-style i dzieciaki mają co robić podczas podróży na wakacje.
Masz już gwint, to możesz rzucić ją na powietrze – IMO taka ładna szóstka na powietrzu to już byłby projekt.
Retro-style wraca, może ledowy "neon" pod autem? Taki bajer w seryjnym syfiku wygląda śmiesznie, ale u Ciebie byłby fajnym uzupełnieniem.
Może jakieś ciekawe graty / opcje wyposażeniowe które wychodziły tylko na japonię? Są firmy które ściągają graty całymi kontenerami, nawet nie wychodzi to drogo.
Ludzie potrafią miesiącami grzebać przy aucie, i wtedy zasłużenie trafiają do projektów. Jak nie masz czasu żeby auto stało, to co mamy Ci powiedzieć?
Chyba "mówi się `trudno`, i żyje się dalej".
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
A co jest w punkcie 3.6 regulamin o dziale projekty "mechanicznym lub optycznym". Widzę że nie czytałeś całego mojego wątku o Maździe. Dla przypomnienia: Mazda 6 w kompletnym pakiecie stylistycznym aero polift, obniżona na gwincie Tein Street Advance Z, felga Rays Gram Lights T-57 RC sprowadzona z Japonii, rozpórki przód tył Autoexe sprowadzone z Japonii, lampy tył ciemniejsze sprowadzone z Japonii, swap hamulców na mps, airbox Simota, zmieniony wydech, w środku kompletna skóra (oba fotele sterowane elektrycznie z funkcją pamięci) stacja multimedialna, elektrycznie składane lusterka itp itd. ale więc jest trochę mechanicznego i optycznego, a to jeszcze nie koniec zmian. Ale najwyraźniej to za mało.
Powiedz mi gdzie te wszystkie projekty z forum można zobaczyć? Zlotow klubowych już nie ma. Dzięki mnie cześć z nich można zobaczyć na jednych z największych zlotow w Polsce m.in. Osaka czy Japfest
Powiedz mi gdzie te wszystkie projekty z forum można zobaczyć? Zlotow klubowych już nie ma. Dzięki mnie cześć z nich można zobaczyć na jednych z największych zlotow w Polsce m.in. Osaka czy Japfest
Nie przeczytałem całego wątku od deski do deski, przeczytałem reprezentatywną pierwszą stronę, na której znalazłem:
Dalej felgi, opony, moduł świateł, simota. Wybacz mi cherry-picking, ale to są rzeczy które robi się w miesiąc po zakupie.
Natomiast tutaj w dwóch zdaniach lepiej zaprezentowałeś swoje auto niż na całej pierwszej stronie swojego wątku. Dlaczego? Dopiero teraz powoli zaczynam sądzić że Twoje auto może być sporo ciekawsze, niż to co widać na stronie tytułowej.
A temat żyjących projektów i zlotów odpuść. Rozmawiamy o aucie, a nie zasługach właściciela – inaczej pół zarządu i modów miałoby tu auta dla zasady.
moje modyfikacje:
– wideorejestrator Mio MiVue 792
– owiewki Heko
– czarne kierunkowskazy led
– zmiana modułu świateł
Dalej felgi, opony, moduł świateł, simota. Wybacz mi cherry-picking, ale to są rzeczy które robi się w miesiąc po zakupie.
Natomiast tutaj w dwóch zdaniach lepiej zaprezentowałeś swoje auto niż na całej pierwszej stronie swojego wątku. Dlaczego? Dopiero teraz powoli zaczynam sądzić że Twoje auto może być sporo ciekawsze, niż to co widać na stronie tytułowej.
A temat żyjących projektów i zlotów odpuść. Rozmawiamy o aucie, a nie zasługach właściciela – inaczej pół zarządu i modów miałoby tu auta dla zasady.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości