Mazda CX-5 z USA
Witam,
Mazda CX-5 2,5L 2019 rocznik z USA.
Proszę o pomoc, od jakiegoś czasu, wyświetla mi się taki błąd:Smart Brake System Malfunktion,
Mogę go wyłączyć w menu, ale po uruchomieniu silnika załącza się od nowa.
Jak to naprawić? Czy można to jakoś wyłączyć na stałe?
Mazda CX-5 2,5L 2019 rocznik z USA.
Proszę o pomoc, od jakiegoś czasu, wyświetla mi się taki błąd:Smart Brake System Malfunktion,
Mogę go wyłączyć w menu, ale po uruchomieniu silnika załącza się od nowa.
Jak to naprawić? Czy można to jakoś wyłączyć na stałe?
- Od: 5 lut 2021, 22:32
- Posty: 2
- Auto: Mazda CX 5, 2,5L Benzyna (2019)
piolsm napisał(a):CX5 to nie statek kosmiczny
ad1. kup filtrona, mann też ok
ad2. 0w20 Motul z oznaczeniem sn ( ja taki stosowałem w tym silniku przez 100kkm i nie było problemów
ad3. spokojnie Pb95 tym bardziej że auto z US przystosowane do troszkę mniejszej liczby oktanów nie ma sensu lać 98
ad4. Nie ma filtra jjest tylko sitko w baku filtra nie wymieniasz
ad5. tak spokojnie da radę
ad6. tak samemu wszystko wyzerujesz tz serwis olejowy i serwis samochodu wchodzisz w aplikacje to pierwsze po lewej ( o ile dobrze pamiętam ) i tam masz opcje kasowania serwisu i oleju.
ad7. nie powinno być takiego objawu że skrzynia tak długo myśli nie wiem jaki przebieg ale może warto olej w skrzyni wymienić
swoją drogą sprawdz na stronach Mazda US czy nie podlegasz pod jakieś akcje serwisowe jak wyjdzie że tak podjedz do ASO zrobią to bez problemów.
powodzenia
Dzieki.Wszystko pokupowałem. Olej Motula jak poradziłeś, ale:
Ad.3) Wlalem pb98 na lotosie i wydaje mi się, że lepiej startuje na pierwszych metrach i przyspiesza względem pb95 vpower na shellu, może to placebo, nie wykluczam, natomiast na pewno mniej pali na 98 z lotosu, do litra mniej na tej samej trasie. Przykładowo na tej samej trasie na odcinku ok.12km, wieczorem przy mniej zatłoczonym ruchu komputer pokazywał zazwyczaj 7.5-7.8 na pb95 shella. Na pb98 z lotosu dwa razy zszedł mi ponizej 7litrow. Raz mi pokazal 6.7litra, a raz 6.9. Raz pomyslalbym, ze komputer sie zwiesil czy cos ale 2 razy? Hmmmmm
Ad.4) ale to sitko sie wymienia?
Ad.7) przebieg to niecale 21 tysiecy kilometrow. O jakim oleju dokładnie mówisz, może kupie. Generalnie tak jak mowisz, myslalem o wymienianie oleju w skrzyni, bo ja nic przy tym nie robilem, ani ojciec nie zdąrzył. Wiec myślałem o komplecie wszystko naraz. Bo myślałem też odrazu wymienić płyn w chłodnicy wszystko bym wymienił i z głowy i już bym szedł własnym przebiegiem, wiem co i jakie wlane. Tylko czy to nie przesadna przesada przy takim przebiegu?
ad.3 z tego co wiem silnik do 95 jest przystosowany 98 pewnie nie zaszkodzi ale ja nigdy nie stosowałem twoje pomiary można dokładnie sprawdzić i będziesz wiedział.
ad.4 sitka nie wymieniasz
ad.7 wymiana nie zaszkodzi ale tak jak piszesz przy tym przebiegu pewnie nic nie da stosowałem RAVENOL ale dokładnie parametrów nie podam poszukaj na forum do tego jeszcze filtr można wymienić.
Można jeszcze adaptację skrzyni wykonać może to bardziej pomoże. Adaptację zrobia Ci w ASO.
ad.4 sitka nie wymieniasz
ad.7 wymiana nie zaszkodzi ale tak jak piszesz przy tym przebiegu pewnie nic nie da stosowałem RAVENOL ale dokładnie parametrów nie podam poszukaj na forum do tego jeszcze filtr można wymienić.
Można jeszcze adaptację skrzyni wykonać może to bardziej pomoże. Adaptację zrobia Ci w ASO.
Witam pytanie czysto teoretyczne, czy wymieniając deskę w wariancie Touring mogę wstawić deskę z Granda z wyświetlaczem head-up display. Czy w tej pierwszej będą wiązki, czy da się to fachowo ogarnąć? Dzięki za sugestie i odpowiedzi.
- Od: 18 sty 2015, 15:27
- Posty: 22
- Auto: mazda cx7 2,2d 2011r.
W 2, CX3 i 3 headup z szybką był podłączany pod licznik, żadnych innych modyfikacji nie trzeba było robić (z wyjątkiem włożenia odpowiedniego licznika oczywiście). Więc jest szansa, że i w CX5 tak będzie.
Natomiast jeśli headup będzie na szybie, trzeba zmienić i szybę, w przeciwnym wypadku będzie go widać "podwójnie" (2 warstwy szyby klejone ze sobą)
Natomiast jeśli headup będzie na szybie, trzeba zmienić i szybę, w przeciwnym wypadku będzie go widać "podwójnie" (2 warstwy szyby klejone ze sobą)
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
kupujesz full led i bedzie działać (i auto zyska na wartosci). Wtyczka bedzie ta sama
Moze byc blad swiatel na desce ale to sie da wykodowac
Dopisano 24 Nov 2021, 10:38:
kupujesz full led i bedzie działać (i auto zyska na wartosci). Wtyczka bedzie ta sama
Moze byc blad swiatel na desce ale to sie da wykodowac
Dopisano 24 Nov 2021, 10:40:
wymiana deski + wiazka
chyba ze kupisz headup europejski tanszy ten co byl na szybce do zegarow to bez wiazki sie obejdzie.
Moze byc blad swiatel na desce ale to sie da wykodowac
Dopisano 24 Nov 2021, 10:38:
kupujesz full led i bedzie działać (i auto zyska na wartosci). Wtyczka bedzie ta sama
Moze byc blad swiatel na desce ale to sie da wykodowac
Dopisano 24 Nov 2021, 10:40:
Listek napisał(a):Witam pytanie czysto teoretyczne, czy wymieniając deskę w wariancie Touring mogę wstawić deskę z Granda z wyświetlaczem head-up display. Czy w tej pierwszej będą wiązki, czy da się to fachowo ogarnąć? Dzięki za sugestie i odpowiedzi.
wymiana deski + wiazka
chyba ze kupisz headup europejski tanszy ten co byl na szybce do zegarow to bez wiazki sie obejdzie.
Z tego co wiem bo już się trochę zdoktoryzowałem to lampy kupiłem ADB mam do nich moduł wszystko działa muszę tylko zakodować ten system forscanem.
Narazie dołożyłem parktronic, przeciwmgielne, uruchomiłem kontrolki w liczniku i zrobiłem spryskiwacze lamp.
Narazie dołożyłem parktronic, przeciwmgielne, uruchomiłem kontrolki w liczniku i zrobiłem spryskiwacze lamp.
- Od: 3 paź 2021, 18:34
- Posty: 5
- Auto: Mazda cx5 2,5 2019
Panowie, może ktoś z was temat przerabiał. Mam CX-5-kę z USA od początku nie grzały mi lusterka. Dziś postanowiłem je rozebrać i mega zonk. Lusterka wcale nie mają grzania (pewnie wersja na ciepłe stany). Ktoś z was wie może jak tam z instalacja elektryczną, w który miejscu się urywa ? Trudno mi sobie wyobrazić funkcjonowanie bez grzanych lusterek.
- Od: 23 mar 2021, 11:50
- Posty: 12
Przeżyłem takie samo rozczarowanie. Moja przyjechała z Kalifornii.
Oprócz położenia kabli trzeba wymienić lustra.
Lustra grzane z asystentem widziałem po 450 i 260zł.
Można się pobawić w klejenie maty grzewczej.
Mata parę groszy, ale jak coś się sypnie to...
Ciekaw jestem opinii lepszych ode mnie.
Oprócz położenia kabli trzeba wymienić lustra.
Lustra grzane z asystentem widziałem po 450 i 260zł.
Można się pobawić w klejenie maty grzewczej.
Mata parę groszy, ale jak coś się sypnie to...
Ciekaw jestem opinii lepszych ode mnie.
Ostatnio edytowano 18 sty 2022, 15:43 przez kapete, łącznie edytowano 1 raz
da sie bez tego zyc
tyle powiem
szukacie dziury w calym albo wam sie nudzi
tyle powiem
szukacie dziury w calym albo wam sie nudzi
Owszem da się, podobnie jak bez podświetlenia schowka (którego oczywiście nie mam), domykania szyb z pilota (którego nie ma), powrotu wycieraczek szyb w pole parkowania po wciśnięciu przycisku wyłączającego auto w chwili gdy akurat wycieraczki pracują, podświetlenia bagażnika zamontowanego w bagażniku zamiast na klapie (pokrywie bagażnika) co oczywiście powoduje, że tam ciemno jak w doupie, czy schowka na okulary do którego nie mieszczą się żadne okulary (poza dziecięcymi) Bez tego wszystkiego "da się żyć" ja zapłaciłem za swoją z USA roczną z przebiegiem 35tys 80 tyś zł ale trzeba być nieźle szurniętym żeby za to auto dać 150 jak jest w PL nowe wyceniane
- Od: 23 mar 2021, 11:50
- Posty: 12
Linek1980 napisał(a):Owszem da się, podobnie jak bez podświetlenia schowka (którego oczywiście nie mam), domykania szyb z pilota (którego nie ma), powrotu wycieraczek szyb w pole parkowania po wciśnięciu przycisku wyłączającego auto w chwili gdy akurat wycieraczki pracują, podświetlenia bagażnika zamontowanego w bagażniku zamiast na klapie (pokrywie bagażnika) co oczywiście powoduje, że tam ciemno jak w doupie, czy schowka na okulary do którego nie mieszczą się żadne okulary (poza dziecięcymi) Bez tego wszystkiego "da się żyć" ja zapłaciłem za swoją z USA roczną z przebiegiem 35tys 80 tyś zł ale trzeba być nieźle szurniętym żeby za to auto dać 150 jak jest w PL nowe wyceniane
\
biorac pod uwage ze grand touring z usa to wersja taka jak w polsce sprzedaja w aso za 200 tys to jest to pomylka
wg mnie mazda cx5 ma sens jako auto tylko z importu z usa bo wtedy ma cenę adekwatną do tego co oferuje.
śmiesza mnie ludzie kupujacy max opcje w salonie i płacący wiecej niz za bmw x3 po rabacie – smieszą mnie tez ludzie którzy za wwzelka cene chca miec nowe auto i kupują cx5 na szmacie, zoltej zarowce i w manualu
ale wolny kraj
kapete ja też z czystym sercem mogę powiedzieć, że lubię to auto ale identycznie jak ty przesiadałem się do CX-5 z europejskiego wozu, model produkowany od 2004r czyli od 18 lat projektowany ze dwa lata wcześniej czyli 20 lat temu. W myśleniu prawie każdego z nas jest zakodowane Japonia = high-tech, innowacyjność, technologia. I tak zaczynasz oglądać już to swoje wymarzone, piękne japońskie cacko na podwórku ---Ale jak to tu nie ma klimatyzowanego schowka ? a dlaczego w tym schowku nie ma światła ? itd... przecież to wszystko miałem w 20-to letnim aucie. Na koniec żeby nie było zbyt pesymistycznie Pokochałem to auto także za pewne klasycznie (z perspektywy dzisiejszej motoryzacji rozwiązania) 2,5 litrowy, czterocylindrowy, niezniszczalny silnik z hydraulicznym kasowaniem luzów zaworowych a nie jakeś jednorazówki jak u konkurencji. Klasyczny niezniszczalny hydrokinetyczny automat a nie np CVT. Manualna (guzikowo/pokrętłowa ) ergonomiczna obsługa bez przekopywania się przez dotykowe menu.
- Od: 23 mar 2021, 11:50
- Posty: 12
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9