Jeśli dobrze rozumiem, to ta ikona po prawej ma mnie informować dlaczego i-stop nie jest aktywny?
AC i aku są 'podświetlone na biało', czyli jak rozumiem są ok.
Co to za ikona po prawej?
klima w aucie na 19st po obu stronach, 3h jazdy, na zewnątrz +8. i-stop ani razu się nie aktywował.
Te niebieskie kreski na srodkowym wywietlaczu na max.
i-stop nieaktywny – co to za ikona po prawej?
Strona 1 z 1
Nawiewy ( zazwyczaj szyba), HI lub LO temperatura to bardziej ikonka klimatyzacji.
To dotyczy konkretnie silnika, ale w Cx30 tego nie zaobserwowałem.
W CX3 zdarzało się że czasem silnik był nie gotowy po zajechaniu z autostrady, jakby auto studziło silnik zanim go wyłączało. Może się coś zawiesiło. iStop jest dość wrażliwy, wiele czynników musi się zgadzać.
To dotyczy konkretnie silnika, ale w Cx30 tego nie zaobserwowałem.
W CX3 zdarzało się że czasem silnik był nie gotowy po zajechaniu z autostrady, jakby auto studziło silnik zanim go wyłączało. Może się coś zawiesiło. iStop jest dość wrażliwy, wiele czynników musi się zgadzać.
Lukk75 napisał(a):Nawiewy ( zazwyczaj szyba), HI lub LO temperatura to bardziej ikonka klimatyzacji.
To dotyczy konkretnie silnika, ale w Cx30 tego nie zaobserwowałem.
W CX3 zdarzało się że czasem silnik był nie gotowy po zajechaniu z autostrady, jakby auto studziło silnik zanim go wyłączało. Może się coś zawiesiło. iStop jest dość wrażliwy, wiele czynników musi się zgadzać.
Jeżeli nawiew na szybę, to i-stop się nie włączy. U mnie działa tylko przez kilka sec. Jeżdżę na AC non-stop. W zasadzie to nie przywiązuję większej wagi do tego. Mógł by nawet działać sprawniej.
Nie mam pojęcia. Ja bym do serwisu z tym specjalnie nie jechał. Wszystko zależy od tego jak bardzo Ci na tym zależy. Może jakiś reset fabryczny? Gdzieś tu na forum (przy okazji updatu mzd connect) było opisane jak wejść w menu serwisowe, chyba w dziale dla mazdy 3. Spróbuj może tam.
Sprawa wyjaśniona.
Za grillem są takie plastikowe klapki – które albo zamykają albo otwierają się. Żeby nagrzać pewnie silnik szybciej itp.
Komputer pokładowy (ale nie ten, który my widzimy, tylko serwisowy) zarejestrował błąd związany z otwarciem/zamknięciem klapek i w związku z tym i-stop nie działał pokazując, że silnik nie jest nagrzany (ta ikonka, bo temp płynu ok). Serwis stwierdził, że klapki działały cały czas, w sensie fizycznie były ok, ale błąd się zarejestrował i sam nie skasował (wyłączenie i włączenie fury to za mało), do tego trzeba było serwisu.
Po usunięciu tego błędu, istop znowu działa.
Może to taki tip dla tych, którzy nie chcą stopa ręcznie wyłączać
Za grillem są takie plastikowe klapki – które albo zamykają albo otwierają się. Żeby nagrzać pewnie silnik szybciej itp.
Komputer pokładowy (ale nie ten, który my widzimy, tylko serwisowy) zarejestrował błąd związany z otwarciem/zamknięciem klapek i w związku z tym i-stop nie działał pokazując, że silnik nie jest nagrzany (ta ikonka, bo temp płynu ok). Serwis stwierdził, że klapki działały cały czas, w sensie fizycznie były ok, ale błąd się zarejestrował i sam nie skasował (wyłączenie i włączenie fury to za mało), do tego trzeba było serwisu.
Po usunięciu tego błędu, istop znowu działa.
Może to taki tip dla tych, którzy nie chcą stopa ręcznie wyłączać
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9