Akcje serwisowe
Przy okazji przeglądu wykonano mi akcję serwisową na akumulator. Mam za sobą jazdę w trasie i potwierdzam, że adaptacyjny tempomat działa teraz łagodnie, bez gwałtownego hamowania i przyspieszania, jeździ się o wiele przyjemniej. Przy okazji uszczelniłem też klamki, ale nie miałem jeszcze okazji sprawdzić jak działają po umyciu.
corky1 napisał(a):Przy okazji przeglądu wykonano mi akcję serwisową na akumulator. Mam za sobą jazdę w trasie i potwierdzam, że adaptacyjny tempomat działa teraz łagodnie, bez gwałtownego hamowania i przyspieszania, jeździ się o wiele przyjemniej. Przy okazji uszczelniłem też klamki, ale nie miałem jeszcze okazji sprawdzić jak działają po umyciu.
Także np jak jedziemy pod górkę na 6 biegu i mamy prędkość zadaną np 80 km/h i nie ma auta przed nami to nie dobija do wartości zadanej tylko np trzyma te 75 – 76 km/h. Czyli można powiedzieć, że w sumie to zależy pod przełożenia czy obrotów – jak nie musi to nie dobija do tej prędkości.
corky1 napisał(a):Przy okazji przeglądu wykonano mi akcję serwisową na akumulator. Mam za sobą jazdę w trasie i potwierdzam, że adaptacyjny tempomat działa teraz łagodnie, bez gwałtownego hamowania i przyspieszania, jeździ się o wiele przyjemniej. Przy okazji uszczelniłem też klamki, ale nie miałem jeszcze okazji sprawdzić jak działają po umyciu.
O ile łagodniejsze dohamowanie rzeczywiście poprawiło wrażenia z adaptacyjnego tempomatu to już łagodniejsze przyspieszanie jest dla mnie pomyłką. W tym momencie jadąc za innym samochodem z utrzymaniem odległości, trójka łagodnie zwalnia gdy pojazd z przodu zwolni, ale już gdy przyspieszy to nie potrafi nadążyć. Skutkuje to tym że po zakończeniu ograniczenia prędkości/wyjeździe z tunelu samochód się wlecze i osoby z tyłu zaczynają mnie wyprzedzać. Następnie wjeżdżają przede mnie i tempomat znowu dohamowuje. Auto z przodu przyspiesza ale mazda znowu jest powolna i kolejna osoba z tyłu wyprzedza, auto dohamowuje...
Po trzecim razie straciłem cierpliwość i wyłączyłem tempomat...
B4KuR napisał(a):corky1 napisał(a):Przy okazji przeglądu wykonano mi akcję serwisową na akumulator. Mam za sobą jazdę w trasie i potwierdzam, że adaptacyjny tempomat działa teraz łagodnie, bez gwałtownego hamowania i przyspieszania, jeździ się o wiele przyjemniej. Przy okazji uszczelniłem też klamki, ale nie miałem jeszcze okazji sprawdzić jak działają po umyciu.
O ile łagodniejsze dohamowanie rzeczywiście poprawiło wrażenia z adaptacyjnego tempomatu to już łagodniejsze przyspieszanie jest dla mnie pomyłką. W tym momencie jadąc za innym samochodem z utrzymaniem odległości, trójka łagodnie zwalnia gdy pojazd z przodu zwolni, ale już gdy przyspieszy to nie potrafi nadążyć. Skutkuje to tym że po zakończeniu ograniczenia prędkości/wyjeździe z tunelu samochód się wlecze i osoby z tyłu zaczynają mnie wyprzedzać. Następnie wjeżdżają przede mnie i tempomat znowu dohamowuje. Auto z przodu przyspiesza ale mazda znowu jest powolna i kolejna osoba z tyłu wyprzedza, auto dohamowuje...
Po trzecim razie straciłem cierpliwość i wyłączyłem tempomat...
Jak za wolno przyspiesza to możesz ją popędzić dając gazu, tempomat się nie wyłączy jak odpuścisz gaz (wyłącza się tylko po naciśnięciu hamulca) i sobie będzie dalej pracował hamował itp.
mitsuga napisał(a):A propo akcji serwisowych...
Czy M3 BP z rynku amerykańskiego wyprodukowany w Japonii podlega jakiejś akcji serwisowej którą wykona serwis w Polsce ?
Najlepiej zrobisz jak wyślesz zapytanie do centrali MMP, dołączając skan dowodu rejestracyjnego. Będziesz miał wtedy 100% jasność co do swojego auta. Z tego co wiem to jest taka możliwość i odbywa się to właśnie przez MMP. Do zwykłego ASO też możesz wysłać zapytanie , ale mogą Cię zbyć.
Tu możesz sprawdzić czy są akcje serwisowe dla modeli z rynku amerykańskiego, choć nie zawsze są one widoczne tak jak i u nas w kraju.
https://www.mazdausa.com/owners/recalls
Po kontakcie z centralą Mazdy,odpowiednie wytyczne zostały wysłane do wybranego przeze mnie serwisu
i czekam już tylko na telefon w sprawie terminu.
Tak więc auto z USA podlega bezpłatnej akcji serwisowej w PL.
Przynajmniej na dzień dzisiejszy
i czekam już tylko na telefon w sprawie terminu.
Tak więc auto z USA podlega bezpłatnej akcji serwisowej w PL.
Przynajmniej na dzień dzisiejszy
Koligen podrzucił mi info o akcji serwisowej Mazdy – możliwe mikropęknięcia w pompie paliwowej, skutkujące awarią i unieruchomieniem auta. Znalazłem to: https://www.autoservicepraxis.de/rueckr ... ld-3062397 i to: https://www.consumerreports.org/car-rec ... 120295804/
Ktoś wie może więcej, np. identyfikator wezwania?
EDIT: pomylone działy, jak słusznie zauważono. Mod może usunąć, co niepotrzebne, a ja się przenoszę z pytaniem gdzie indziej
Ktoś wie może więcej, np. identyfikator wezwania?
EDIT: pomylone działy, jak słusznie zauważono. Mod może usunąć, co niepotrzebne, a ja się przenoszę z pytaniem gdzie indziej
Ostatnio edytowano 7 gru 2021, 09:41 przez katoda, łącznie edytowano 1 raz
Z tego co tam napisali to dotyczy poprzednich modeli a nie bp czy cx30 w której do wymiany jest tylko tabliczka znamionowa
Albo pomyliłeś działy albo nie musisz się martwić o bp.
Dopisano 5 gru 2021, 19:36:
Z tego co tam napisali to dotyczy poprzednich modeli a nie bp czy cx30 w której do wymiany jest tylko tabliczka znamionowa
Albo pomyliłeś działy albo nie musisz się martwić o bp.
Albo pomyliłeś działy albo nie musisz się martwić o bp.
Dopisano 5 gru 2021, 19:36:
Z tego co tam napisali to dotyczy poprzednich modeli a nie bp czy cx30 w której do wymiany jest tylko tabliczka znamionowa
Albo pomyliłeś działy albo nie musisz się martwić o bp.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość