Witam,
Katalizator w mojej Mazdzie odmówił dłuższej współpracy, co sygnalizuje głośnym "klekotaniem" przy 2 tyś obrotów, jak i "cykaniem" po zgaszeniu silnika. Chcę go wymienić i myślałem o uniwersalnym. Moje pytanie czy ktoś montował taki u siebie? gdzie kupić bo szukam i lipa, oraz jaki to mniej więcej koszt.
Mazda 6 2004r, 1.8 Pb+LPG
pozdrawiam
Katalizator uniwersalny – gdzie kupić
Strona 1 z 1
Strumienica odpada, to nic nie daje bez dodatkowych przeróbek a wręcz może pogorszyć. Po długich poszukiwaniach znalazłem niby dedykowany z Magnaflow ale sprzedawca powiedział żebym pomierzył stary aby mieć pewność. Trochę sobie liczy bo 550 zł
stary sprzedam za 250 więc niema tragedii.
pozdrawiam
pozdrawiam
- Od: 2 mar 2012, 11:40
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6, 1.8, 2004r. Pb+LPG
Udało Ci się może dobrać zamiennik?
- Od: 18 maja 2009, 21:34
- Posty: 14
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 6 (1,8 GG, 2002)
ja tydzień temu wymieniłem kata na uniwersalny magnaflow. Spaliny w porządku, brak błędu P0420, więc myślę, że pasuje. koszt 358zl (koszt kata + wysyłka) + wspawanie 100zl. starego sprzedam za 120zl, ponieważ została go 1/3 w kawałkach 
I to jest świetna wiadomość 
Pamiętasz może jakiś numer katalogowy tego Magnaflow-a? Jak wygląda kwestia sondy lambda w środku katalizatora?
Pamiętasz może jakiś numer katalogowy tego Magnaflow-a? Jak wygląda kwestia sondy lambda w środku katalizatora?
- Od: 18 maja 2009, 21:34
- Posty: 14
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 6 (1,8 GG, 2002)
Ja też bym prosił o numer katalogowy tego Magnaflow tylko do silnika 2.3 i wersji po lifcie.
-
kerlin0800
ja kupiłem:
katalizator Magnaflow Heavy Metal 99355HM rura 55mm
http://allegro.pl/katalizator-uniwersalny-euro3-4-magnaflow-i5023323577.html
do mojego 1.8 przedliftem pasował, za resztę nie jestem w stanie nic powiedzieć
katalizator Magnaflow Heavy Metal 99355HM rura 55mm

do mojego 1.8 przedliftem pasował, za resztę nie jestem w stanie nic powiedzieć
Dzięki za info.
Ostatecznie warsztat zamontował jakiś mały katalizator EURO4(niestety nie znam firmy). Istotne że miał wkład metaliczny a nie ceramiczny.
Ostatecznie warsztat zamontował jakiś mały katalizator EURO4(niestety nie znam firmy). Istotne że miał wkład metaliczny a nie ceramiczny.
- Od: 18 maja 2009, 21:34
- Posty: 14
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 6 (1,8 GG, 2002)
Odkopię temat by zapytać, jak z dźwiękiem wydechu z katem metalowym? Aktualnie mam pustą puszką bo stary był wypalony, wydech nie brzmi tak przyjemnie basowo jak przed wybiciem, doszło brzęczenie, chciałbym odzyskać fabryczny dźwięk bo straciłem przyjemność z wkręcania na obroty
a ponoć katy metalowe są bardziej trwałe (stary zniszczony dużym poborem oleju, który wyeliminowałem+ lejące wtryski LPG)
Google niestety wypluwa tylko pseudo artykuły informujące jak diagnozować uszkodzony wydech...
Google niestety wypluwa tylko pseudo artykuły informujące jak diagnozować uszkodzony wydech...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6