ględzenie, konwersowanie, gadanine o BP
czik3n napisał(a):Poleci ktoś jakiś bagażnik dachowy do 3 ? Jakieś dodatkowe mocowania trzeba ? Coś dobrego, ale nie za milion złoty.
wejdz w temat akcesoria i dodatki jest tam bagaznik
Intryguje mnie przewód dochodzący do środkowego gniazda pasa bezpieczeństwa. Czy tam jest jakaś czujka informująca system pokładowy, że po zajęciu miejsca przez pasażera, pas został przezeń zapięty?
Czy u was też tak ten kabelek jest zagięty a izolacja nie wchodzi do gniazda?
Czy u was też tak ten kabelek jest zagięty a izolacja nie wchodzi do gniazda?
Mi po pierwszym przeglądzie wzrosło spalanie
Jak wcześniej w trasie mogłem zejść poniżej 5 litrów to teraz nie ma szans
Ponad 1.5 litra więcej
Podejrzewam że serwis wyłączył dezaktywacje cylidrów...bo ludzie pisali że wibruje auto....co było oczywiście nieprawdą
Dzięki serwis...miałem fajne auto i się cieszyłem że mogę masę km zrobić na jednym baku a teraz...masakra
Jak wcześniej w trasie mogłem zejść poniżej 5 litrów to teraz nie ma szans
Ponad 1.5 litra więcej
Podejrzewam że serwis wyłączył dezaktywacje cylidrów...bo ludzie pisali że wibruje auto....co było oczywiście nieprawdą
Dzięki serwis...miałem fajne auto i się cieszyłem że mogę masę km zrobić na jednym baku a teraz...masakra
Po kilkuset km wyłączanie cylindrów powinno powrócić. Musieli w ASO odłączyć akumulator.
A propos, czytałem na innych forach, że po akcji serwisowej A005 (akumulator) niektórzy zauważyli lepszą reakcję silnika na pedał gazu i mniej odczuwalne wibracje na dwóch cylindrach, ale inni piszą, że nic się nie zmieniło. Ja jeszcze na tej akcji nie byłem, bo nigdy nie miałem problemu z akumulatorem, chcę poczekać do przeglądu pod koniec czerwca. Może ktoś już robił i podzieli się spostrzeżeniami?
A propos, czytałem na innych forach, że po akcji serwisowej A005 (akumulator) niektórzy zauważyli lepszą reakcję silnika na pedał gazu i mniej odczuwalne wibracje na dwóch cylindrach, ale inni piszą, że nic się nie zmieniło. Ja jeszcze na tej akcji nie byłem, bo nigdy nie miałem problemu z akumulatorem, chcę poczekać do przeglądu pod koniec czerwca. Może ktoś już robił i podzieli się spostrzeżeniami?
corky1 napisał(a):A propos, czytałem na innych forach, że po akcji serwisowej A005 (akumulator) niektórzy zauważyli lepszą reakcję silnika na pedał gazu i mniej odczuwalne wibracje na dwóch cylindrach, ale inni piszą, że nic się nie zmieniło. Ja jeszcze na tej akcji nie byłem, bo nigdy nie miałem problemu z akumulatorem, chcę poczekać do przeglądu pod koniec czerwca. Może ktoś już robił i podzieli się spostrzeżeniami?
Program serwisowy o oznaczeniu AM005A dotyczy pojazdów w któych CCU (moduł sterujący klimatyzacją) i BCM (moduł sterujący nadwozia) mogą nie przejść w tryb uśpienia nawet po wyłączeniu zapłonu lub przejście w tryb uśpienia może zająć dużo czasu. Prąd elektryczny może nadal płynąć, umożliwiając rozładowanie akumulatora, jeśli pojazd nie będzie używany przez pewien czas.
W kwestii tej plastikowej szybki zegarów. W ostatnim odcinku programu "101 gadżetów motoryzacyjnych", prowadzący testował "gluta" do zbierania drobin brudu i kurzu. Widać było, że był skuteczny, zwłaszcza w drobnych zakamarkach, w których użyć można było w zasadzie tylko pędzelka. Brud był "wyciągany" z czyszczonej powierzchni poprzez przyłożenie albo rolowanie tej masy, co pozwala wysnuć wniosek, że tarcie jest zniwelowane do minimum.
Czy ktoś może rozważał zakup albo zna z autopsji to ustrojstwo?
Czy ktoś może rozważał zakup albo zna z autopsji to ustrojstwo?
Palmer napisał(a):Czy ktoś może rozważał zakup albo zna z autopsji to ustrojstwo?
Kto ma dziecko w wieku przedszkolnym, ten miał z tym do czynienia na pewno
A na serio, to ściereczka do okularów wystarczy by wyczyścić szybkę i jej nie porysować. Można skorzystać z płynu do okularów.
Nie wiem... na zagranicznym forum ktoś czyścił ściereczką do okularów i tak wygląda jego szybka.. Nie wiem to jest chyba złośliwość producentów pakować najgorszej jakości elementy w miejsce gdzie najczęściej dotykasz/patrzysz, taki ekran wiadomo że się kurzy itp, trzeba przetrzeć a przetarcie spowoduje zarysowanie i będzie jeszcze gorzej, tak samo piano black tu gdzie gałka biegów, no porażka, czy piano na przełącznikach drzwi, ktoś będzie miał pierścionek itp i już zarysuje ten miękki plastik, lub boczki dzwi zewnętrzne z piano.. wiadomo że ciągle się dotyka/palcuje to miejsce, przetarcie by wytrzeć i już zrychowane.. nie wiem, ale ja jestem przewrażliwiony na tym punkcie rysowania się, drażni mnie to że chce się dbać o auto, a im bardziej się dba tym bardziej się to rysuje wszystko..
Nie wątpię że mógł wycierać szmatką od okularów, pytanie tylko co tą szmatką wycierał wcześniej, felgi czy progi
. Poza tym, kurzu nie ścieramy na sucho. Podejrzewam że właściciel tego auta jeszcze o tym nie wie.
MM4zda napisał(a):a im bardziej się dba tym bardziej się to rysuje wszystko..
O stary... Okropnie to wygląda! U mnie nie ma najmniejszej ryski. Jeżeli pada słońce to widać mikro rysy ale to chyba tak już od nowości było. Czyszczę właśnie ściereczką od okularów, którą po skończonym zabiegu chowam do foliowego opakowania. Czyszczę nią również konsolę środkową. Na serio, nie mam rys.
Według mnie, najlepiej stosować środki do plastików ( ja stosuje K2) i kilka razy złożoną mikrofibrę ( taką 2-3 cm. poduchę). Szkło w okularach jest nieporównywalnie twardsze niż poliwęglany, więc nawet nieumiejętne stosowanie szmatki od okularów nie przynosi efektów. Zasada czyszczenia plastików jest identyczna jak przy polerowaniu lakieru. Przecież nikt normalny nie usuwa z lakieru brudu na sucho.
lelo28 napisał(a):Według mnie, najlepiej stosować środki do plastików ( ja stosuje K2) i kilka razy złożoną mikrofibrę ( taką 2-3 cm. poduchę). Szkło w okularach jest nieporównywalnie twardsze niż poliwęglany, więc nawet nieumiejętne stosowanie szmatki od okularów nie przynosi efektów. Zasada czyszczenia plastików jest identyczna jak przy polerowaniu lakieru. Przecież nikt normalny nie usuwa z lakieru brudu na sucho.
Mikrofibrą, to załatwiłem szybkę w ojca samochodzie tak jak to pokazane na zdjęciu. Więc mikrofibra odpada. Do swojego auta mam dwie różne ściereczki. Jedną kupioną chyba w Jysk, która z jednej strony ma długie włosie, bardzo drobne, delikatne, a z drgugiej krótkie. Używam jej do ścierania kurzu... na sucho. Ściereczką do okularów wycieram konsolę środkową (piano black) i szybkę zegarów, również na sucho lecz rozważam wprowadzenie płynu, bo nie wszystkie zabrudzenia schodzą (zwłaszcza z konsoli środkowej). Jeżeli chodzi o piano black, to trzeć można z dużą siłą i ściereczka od okularów nie pozostawia widocznych rys. Na szybce od zegarów nie ryzykowałem. Myślę, że warto mieć również butelkę sprężonego powietrza.
Dopisano 18 maja 2021, 09:07:
MM4zda napisał(a):Spryskujesz tą ściereczkę do okularów jakimś płynem do okularów? Czy taki do szyb też się nada i potem przecierasz tą szybkę na mokro? A potem drugą na sucho czy jak to robisz?
Nie, na razie płynu nie stosowałem lecz rozważam wprowadzenie, bo nie wszystkie zabrudzenia schodzą.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości