Irytujące rzeczy/usterki w BP
Nie popadajmy w skrajność. Mało prawdopodobne a wręcz niemożliwe aby dwa kluczyki powodowały jakiekolwiek komplikacje. W moim przypadku chodziło o to, że łatwiej było sprawdzić czy zamknięte jest wszystko, niż iść kilometr po kluczyk. Palmer każdy z nas miał przynajmniej raz sytuację w której miał dwa kluczyki przy sobie – wyjazd z salonu. Czy były jakieś problemy?
Jesteś kawał drogi od domu, zostawiłeś kluczyk w środku i nagle wszystko szlag trafił (chociaż pozostaje jeszcze assistance). Podejrzewam że właśnie na taką ewentualność projektanci to przewidzieli.
Jesteś kawał drogi od domu, zostawiłeś kluczyk w środku i nagle wszystko szlag trafił (chociaż pozostaje jeszcze assistance). Podejrzewam że właśnie na taką ewentualność projektanci to przewidzieli.
Bagażnik z kluczykiem w środku się nie zamknie właśnie dla awaryjnego wejścia. Zauważ że działa niezależnie. Bagażnikiem całego auta nie otworzysZ
Dopisano 22 kwi 2021, 20:25:
A ja odebrałes auto z salonu to ile kluczyków miałeś w aucie?
Dopisano 22 kwi 2021, 20:25:
A ja odebrałes auto z salonu to ile kluczyków miałeś w aucie?
Dmb_T napisał(a):Problem jest, jak przy aucie stoją dwie osoby, a każda ma kluczyk. Wtedy drzwi się "same" nie otwerają, trzeba klikać na pilocie....
No nie, przynajmnie w CX-30 tak nie jest. Mało tego. Wykryje, którym kluczykiem otwierasz drzwi kierowcy. Jeżeli masz przypisane ustawienia pozycji siedzenia, lusterek do kluczyka, to jeżeli pasażer otworzy auto swoim kluczykiem (chwytając za klamkę drzwi pasażera), to auto nie ustawi parametrów siedzenia, lusterek etc przypisanych do tego kluczyka. Takie cuda w naszych mazdach
Problem jest na pewno jak osoba, która nie posiada kluczyka złapie za klamkę. Wtedy osoba po przeciwnej stronie, która ma kluczyk, nie otworzy samochodu chwytając za klamkę. Pasażer najpierw musi puścić klamkę i dopiero wtedy kierowca będzie w stanie w ten sposób otworzyć samochód.
Czy ktoś może miał i usunął problem z kiepskim wyciszeniem na tylnych siedzeniach przy większych prędkościach? Nie mam problemu z ocierającymi się uszczelkami przednich i tylnych drzwi jednak występuje u mnie duża różnica w komforcie jazdy z tyłu i przodu.
Co prawda z tyłu nie jeżdżę, ale nikt się na hałas nie skarży, ja też nie zauważam z pozycji za kierownicą. Chodzi o HB czy SD? W HB może być troszkę głośniej od bagażnika, ale nie sądzę, aby to była aż tak wyraźna różnica. Może jednak uszczelki?
<marin napisał(a):Czy ktoś może miał i usunął problem z kiepskim wyciszeniem na tylnych siedzeniach przy większych prędkościach? Nie mam problemu z ocierającymi się uszczelkami przednich i tylnych drzwi jednak występuje u mnie duża różnica w komforcie jazdy z tyłu i przodu.
Jest to dyskomfort i chyba nie da się z tym nic zrobić kiedyś poprosiłem o jazde testowa mazda siedząc z tył szum był taki jak w mojej
Mi wymienili tylną prawą. Na jeździe testowej siedział z tyłu mechanik i stwierdził, że słychać świst powietrza, otworzył okno podczas jazdy i docisnął zewnętrzną uszczelkę, i hałas ustał. Wymienili mi na gwarancji. Jednak uważam, że do doskonałej ciszy jeszcze daleko. Czasem jeszcze słychać szum ale już tak bardzo nie zwracam uwagi.
Wyciszenie to dość subiektywne odczucie. Ja mam takie wrażenie, że nawet jak nie jadę tylko siedzę w zaparkowanym aucie to słyszę przejeżdżające od czasu do czasu auta czy nawet rozmowy przechodzących obok chodnikiem pieszych (wprawdzie niezrozumiale, ale jednak). Nie narzekam za to na wyciszenie trakcyjne pojazdu (pochodzące od silnika, kół) czy też podnoszone tutaj szumy opływowe pojazdu, które oceniam na dosyć dobre.
@corky1, moja M3 jest akurat w sedanie, a dlaczego wg ciebie ma być ona lepiej wyciszona niż wersja HB?
@corky1, moja M3 jest akurat w sedanie, a dlaczego wg ciebie ma być ona lepiej wyciszona niż wersja HB?
To wynika z budowy karoserii, w SD bagażnik jest szczelnie „zabudowany” za tylnymi siedzeniami, a w HB jest półka i większa pusta przestrzeń nad nią, która może powodować rezonans hałasu z bagażnika. Ale nie jechałem HB, więc trudno mi się do tego odnieść.
Natomiast na pewno jak dla mnie byłoby idealnie gdyby była możliwość zamówienia szyb akustycznych, wtedy odgłosy ulicy byłyby bardziej wytłumione. Ale generalnie na hałas nie narzekam, o dziwo z uszczelkami nie mam problemu (na razie), więc może tu trzeba szukać rozwiązania?
Natomiast na pewno jak dla mnie byłoby idealnie gdyby była możliwość zamówienia szyb akustycznych, wtedy odgłosy ulicy byłyby bardziej wytłumione. Ale generalnie na hałas nie narzekam, o dziwo z uszczelkami nie mam problemu (na razie), więc może tu trzeba szukać rozwiązania?
Mam M3 w wersji Sedan.
Jadąc autostradą nie trzeba nawet siedzieć z tyłu, wystarczy z miejsca kierowcy skierować ucho na słupek B i słychać wyraźnie szum powietrza. Wydaje mi się, że wyciszenie powinno być na takim samym poziomie z przodu jak i z tyłu.
Jadąc autostradą nie trzeba nawet siedzieć z tyłu, wystarczy z miejsca kierowcy skierować ucho na słupek B i słychać wyraźnie szum powietrza. Wydaje mi się, że wyciszenie powinno być na takim samym poziomie z przodu jak i z tyłu.
Pytanie odnośnie lusterek.
-czy kabelek z nr. 1przy składaniu lusterek się porusza
-otwór nr 2 wlew wody
-czy łatwo jest zdjąć szkło lusterka
Zastanawiam się jakby ten kabelek był nieruchomy to można by zakleić ten otwór np. silikonem co by nie łykał wody.
-czy kabelek z nr. 1przy składaniu lusterek się porusza
-otwór nr 2 wlew wody
-czy łatwo jest zdjąć szkło lusterka
Zastanawiam się jakby ten kabelek był nieruchomy to można by zakleić ten otwór np. silikonem co by nie łykał wody.
Nie, nie mamy. Miałeś wymieniane panele wraz z uszczelkami na nowe rozwiązanie? Jak nie to pewnie górna listwa się przesunęła i wypychała Ci panel (możliwe) Na zagranicznym forum ktoś miał taki problem, że odchodził ten panel, nic innego Ci nie zostaje jak zgłosić do ASO na gwarancję bo tak nie powinno być 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości