Czateria... 2021
loockas napisał(a):Szczerze mówiąc ja i tak wymieniam filtry razem z olejem więc informacja osobna o wymianie tych elementów jest dla mnie zbędna. Ale juz info o wycieraczkach to fajne, tylko na jakiej podstawie on to podaje? pewnie przebiegu. Ja wymieniam jak zaczynają hałasować, w sumie to też dobry powiadamiacz jest
...no z drugiej strony masz rację. W sumie to takie rzeczy się wymienia jak piszesz – razem z olejem, razem z przeglądem, a wycieraczki ja zmieniam jak są złe

Jedynie gdyby były to rzeczy mniej cykliczne – płyn hamulcowy, chłodniczy i świece wymienia się rzadziej niż są normalne przeglądy.
Chwilowo mnie podnieciło, że tak te auta o tym informują, ale faktycznie nie ma to takiej dużej wartości.
Nie wiem, nie klikałem aż tak – radio jest, pokazuje wartości spalania, średnią prędkość, jest android auto.
Prawdę mówiąc to nie jestem pewien czy jest nawigacja, coś ten cennik mnie skonfundował ostatnio – jakoś nie wnikam, nie ma to znaczenia dla mnie. Myślałem, że będzie, ale jak nie będzie, to nie będzie.
BT ma być, bez tego sobie nie wyobrażam
. W VW nie mam, to koszmar jest.
Dopisano 19 mar 2021 13:51:
Termin "porodu" jest na przyszły tydzień, jeśli nic się nie zmieniło. A potem jeszcze około miesiąc
Przez COVID podobno w fabrykach różnych marek są przesunięcia, bo nie zawsze jest towar do zamontowania. Zamawiasz np. czujniki parkowania i magazyn pusty – jedna rzecz zatrzymuje całą produkcję aut z czujnikami.
Prawdę mówiąc to nie jestem pewien czy jest nawigacja, coś ten cennik mnie skonfundował ostatnio – jakoś nie wnikam, nie ma to znaczenia dla mnie. Myślałem, że będzie, ale jak nie będzie, to nie będzie.
BT ma być, bez tego sobie nie wyobrażam

Dopisano 19 mar 2021 13:51:
Termin "porodu" jest na przyszły tydzień, jeśli nic się nie zmieniło. A potem jeszcze około miesiąc
Przez COVID podobno w fabrykach różnych marek są przesunięcia, bo nie zawsze jest towar do zamontowania. Zamawiasz np. czujniki parkowania i magazyn pusty – jedna rzecz zatrzymuje całą produkcję aut z czujnikami.
Ja nie dostałem 
Porsche, to jest prawdziwa klasa premium jednak i nastawiona na zadowolenie klienta. Już sam konfigurator to pokazuje – mnóstwo kolorów, można wybrać kolor obszycia dywaników, przeszyć na fotelach, kierownicy itd. Byłem w szoku, pewnie nie ma dwóch identycznych egzemlarzy.
Opel w przypadku Astr robił filmik na zjeździe z taśmy – to dopiero czad! Nie wiem jak to jest z Insignią i czy w ogóle wciaż to praktykują. Na forum Astry ktoś wrzucał, jak jego zjeżdża.
Opel w przypadku Astr robił filmik na zjeździe z taśmy – to dopiero czad! Nie wiem jak to jest z Insignią i czy w ogóle wciaż to praktykują. Na forum Astry ktoś wrzucał, jak jego zjeżdża.
loockas napisał(a):Szczerze mówiąc ja i tak wymieniam filtry razem z olejem więc informacja osobna o wymianie tych elementów jest dla mnie zbędna. Ale juz info o wycieraczkach to fajne, tylko na jakiej podstawie on to podaje? pewnie przebiegu. Ja wymieniam jak zaczynają hałasować, w sumie to też dobry powiadamiacz jest
No w sumie też tak mam, korzystam głównie z przypomnienia o rotacji kół, resztę i tak robię jak mam czas i zwykle przed terminem. Filtry oglądam a nie zmieniam na pałę, bo raz trzeba zmienić częściej raz można olać wymianę. Wycieraczki też wożę póki działają – prewencyjna wymiana bez sensu mi się wydaje. Przypomnienia o świecach nie ma a by się przydało. No i jeszcze wymiana baterii – Q samo przypomina jak słabną ale Mazda nawet jak się już nie da samochodu otworzyć to nie daje żadnego info co może być przyczyną. Za to ASO wymienia baterie przy każdej wizycie – nawet jak tydzień wcześniej włożyłem nowe to też wymienili
Szymon napisał(a):a to chcieli jej domontować moduł pozwalający na CarPlay i Android Auto w takim razie?
Może, ale jest tak uradowana tym co ma, że jakoś nie za bardzo ma chęć zaufać Lexusowi, że mogą to zrobić dobrze. Nawet jak zrobią to o połowę lepiej to i tak szkoda kasy
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Szymon napisał(a):No nie ma co tam dłużej siedzieć. Wgrali Ci jakiś nowy soft?
Taka akcja serwisowa, pozbawili mnie jedengo, wedlug nich, zbednego elementu ktory mogl w przyszlosci spowodowac dosc duze problemy
Przy okazji polatali ale juz mowia o nowej akcji.
Zaraz 4 z przodu trzeba nieco zadbac o siebie. Przeglady juz teraz jak w 5 letnim aucie.....co roku
..::Born To Rise Hell::..
Szymon napisał(a):Ale dobre są, więc skasowałem na następny rok
No własnie o tym pomyślałem jak napisaliście o tych wszystkich przypominaczach na desce. Tylko więcej do kasowania
Szymon napisał(a):ja z tej nawigacji korzystałem raz, żeby ją sprawdzić. Niech se tam jest, nie będę jej dotykał
Przy sprzedaży będzie na pewno dobrym argumentem zachęcającym do kupna. Przecież to kupę kasy kosztowało przy konfigurowaniu nowego
nemi napisał(a):jest android auto.
I to jest dla mnie podstawowy argument by dopłacać do większego ekranu/nawigacji. To mega przedłuża czas życia systemu.
Ostatnio edytowano 19 mar 2021, 14:15 przez loockas, łącznie edytowano 1 raz
nemi napisał(a):Jedynie gdyby były to rzeczy mniej cykliczne – płyn hamulcowy, chłodniczy i świece wymienia się rzadziej niż są normalne przeglądy.
W sumie teraz patrzę to jest pozycja INNE i tam można sobie wpisać co się chce
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Może, ale jest tak uradowana tym co ma, że jakoś nie za bardzo ma chęć zaufać Lexusowi, że mogą to zrobić dobrze. Nawet jak zrobią to o połowę lepiej to i tak szkoda kasy
Po tym rozbieraniu i domontowaniu często tunel środkowy i konsola zaczynają trzeszczeć. Już kilka powtarzalnych przypadków w ISach się pojawiło. Też myślałem, żeby ten moduł dołożyć bo do mojej wersji też jest jakaś opcja poza ASO w podobnej cenie, ale jakoś nie wierzę, że będzie to działać płynnie.
Szymon napisał(a):Po tym rozbieraniu i domontowaniu często tunel środkowy i konsola zaczynają trzeszczeć. Już kilka powtarzalnych przypadków w ISach się pojawiło.
Dobrze wiedzieć – nawet jak się zachce zmienić to odradzę
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
loockas napisał(a):I to jest dla mnie podstawowy argument by dopłacać do większego ekranu/nawigacji.
Zawsze chciałem to mieć, chociaż nie wiem jak to się sprawdza w praktyce i jaki jest czas oczekiwania między przekręceniem kluczyka i połączenie się z telefonem. I czy coś trzeba robić

Ale ogólnie to mi brakuje dwóch rzeczy: BT i tempomatu, to były rzeczy, które musiały być. Do klimy automatycznej bym nie dopłacał, chociaż to może kwestia tego jak to działa w Renault. Klima nie chce realizować mojego pomysłu jakoś, jak miałem automatyczną w Maździe i Fordzie, to chyba było mi tam dobrze, więc to zależy od realizacji.
Mnie w Octavii znów denerwowała manualna klima, teraz się z automatem rozumiem dużo lepiej
Do BT się tak przyzwyczaiłem, że zapomniałem że to nie jest standard. Mazda mnie teraz opamiętała
Tempomatu znów nie doceniałem, a teraz też wolałbym już z niego nie rezygnować. Z drugiej strony w służbowej Corolli mam tempomat aktywny i drażni mnie jego styl jazdy. Coś mi się wydaje, że w innych markach działa lepiej.
Do BT się tak przyzwyczaiłem, że zapomniałem że to nie jest standard. Mazda mnie teraz opamiętała
Tempomatu znów nie doceniałem, a teraz też wolałbym już z niego nie rezygnować. Z drugiej strony w służbowej Corolli mam tempomat aktywny i drażni mnie jego styl jazdy. Coś mi się wydaje, że w innych markach działa lepiej.
Ja w 340i mam aktywny tempomat i muszę przyznać, że działa to super.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Marek 161BD081 i 3 gości