Uszkodzenie baku, wyciek, rdza – GD
Mam niezły problem. Zaczęła mi wyciekać benzyna (ON) z baku. Z tego co zlikalizowałem, to na spawie zbiornika.
Tak więc pytam:
1. Wymienić bak ? – z tego co wiem to drogo:(
2.Spawać ?
3. Kleić (Poxipol, czy coś w tym guście)?
Czy ktoś wie ile dokładnie kosztuje bak do 626 GD?
Tak więc pytam:
1. Wymienić bak ? – z tego co wiem to drogo:(
2.Spawać ?
3. Kleić (Poxipol, czy coś w tym guście)?
Czy ktoś wie ile dokładnie kosztuje bak do 626 GD?
- Od: 1 maja 2004, 15:28
- Posty: 12
- Skąd: Jelenia Góra
- Auto: Mazda 626 GD 2.0 D '91
Mozesz kleić ale to tylko dorazna sprawa, zbiornik do GD jest faktycznie drogi ( 1400 zeta )... uzywka ? .... moze znajdziesz w dobrym stanie. Czy zlokalizowałes już ten wyciek ? Czasami cieknie uszczelką plywaka na gorze pod kanapą ( tylko przy pelnym zbiornku ) Samochód ma swoje latka i w ostatnich miesiącach jest duże zapotrzebowanie na zbiornki. Pozdrawiam!
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
dobre z tym laminatem na ile to jest bezpieczne
do GD można kupić nowe produkcji kanadyjskiej po około 600zł
na kaczeńca sa dostępne
u mnie pokapuje z korka spustowego, może wystarczy nowa uszczelka
jeżdzę na gazie więc prędzej założe zbiornik od malucha
do GD można kupić nowe produkcji kanadyjskiej po około 600zł
na kaczeńca sa dostępne
u mnie pokapuje z korka spustowego, może wystarczy nowa uszczelka
jeżdzę na gazie więc prędzej założe zbiornik od malucha
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
heh.... ciekawe .... To mam pecha jak jest mi potrzebny to wiecznie mają braki , a kiedy pytaleś ? 600 zł to super cena.można kupić nowe produkcji kanadyjskiej po około 600zł
na kaczeńca sa dostępne
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Ale laminat ma chyba mniejsza wytrzymalosc na rozciaganie, czyli latwiej peka. To chyba ma znaczenie w przypadku samochodow, gdzie o mechaniczne uszkodzenie baku o wiele latwiej...?
Sprobuj skleic, albo zalutowac stary bak.
Sprobuj skleic, albo zalutowac stary bak.
the right man in the wrong place...
Bak zdjęty i obejrzany – sito na spawach. Jak zakleję, to za chwilę poleci obok – jedna wielka rdza. Podjęta bolesna decyzja – nowy. Mechanik zamówił za cenę pomiędzy 500, a 600 (a mieli to w kilku miejscach za tą cenę) więc to jakiś tańszy odpowiednik. Używki się boję, bo jak mi przerdzewiał, a samochód był dbany, to i przy używanym się zacznie. Mimo to dzięki za rady
- Od: 1 maja 2004, 15:28
- Posty: 12
- Skąd: Jelenia Góra
- Auto: Mazda 626 GD 2.0 D '91
W moim autku też przecieka... od góry – dowiedziałem się dopiero jak przed zimą zalałem do pelna
Straciłem na ulicy około 10-15 litrów paliwa – jechałem blady pod dom – leciało jak z wiadra – dobrze że jakiś przytomny kierowca wyskoczył do mnie na światłach i mi powiedział bo nie miałem pojęcia o wycieku a miałem w planach ładne paręset kilometór przed sobą... Od razu zjechałem na warsztat i spuściłem paliwko... Jak sobie przypomne...Brrrr...
W Trójmieście również wołają za zbiorniki 500-600 zł
W Trójmieście również wołają za zbiorniki 500-600 zł
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
No jest jeszcze jedno rozwiązanie nie używać zbiornika tylko w bagazniku wozić ze dwa karnistry 20 i przeciągnąć rurke do pompki...........


Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Zawsze to 300 w kieszeni..... 
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
A ile emocji podczas jazdy... Wybuchnie czy nie wybuchnie...

Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Mój kolega od trzech lat męczy siebie (i środowisko) dziurawym zbiornikiem na opał w grzechotniku GD. Nowych nie ma, bo cena czterocyfrowa za wytłoczkę z blachy nie pochodzi z tej części galaktyki spiralnej, w której mieszkamy.
Więc mój kolega lutował, kleił i płakał nad tym a opał jak leciał tak leci, a może jakby nawet coraz więcej. Obecnie polewa po 10 i omija zakręty. Ja na jego miejscu spróbowałbym ze zbiornikiem od czegoś innego, odpuszczając sobie po drodze zbędne akcesoria np. wskaźnik paliwa. Gorzej z pompą.
Więc mój kolega lutował, kleił i płakał nad tym a opał jak leciał tak leci, a może jakby nawet coraz więcej. Obecnie polewa po 10 i omija zakręty. Ja na jego miejscu spróbowałbym ze zbiornikiem od czegoś innego, odpuszczając sobie po drodze zbędne akcesoria np. wskaźnik paliwa. Gorzej z pompą.
- Od: 29 paź 2003, 01:07
- Posty: 756
- Skąd: zławieśWWA]:~
- Auto: cprf2a'99
jak jest jeszcze co łatać to raczej tylko spawanie półautomatem wchodzi w grę.
Zalewa się zbiornik wodą coby oparów paliwa nie było w środku i się smarka wszystkie miejsca wycieków.
Mój problem z kropelka wisząca na korku spustowym pojawił się ponad miesiąc temu.
Temat zaczałem od telefonu na kaczeńca i tam się dowiedziałem o nowych i tylko nowych z kanady po 600zł
W chwili obecnej taka kwota nie wchodzi w grę więc nie tankuję benzyny i czekam na chwilkę wolnego czasu aby zbadać stan korka i jego uszczelki.
Mam ten luksus że auto jest gażnikowe i zbiornik jest zwykłą bańką na paliwo i jego brak przy sprawnej instalacji LPG zupełnie mi nie przeszkadza
Zalewa się zbiornik wodą coby oparów paliwa nie było w środku i się smarka wszystkie miejsca wycieków.
Mój problem z kropelka wisząca na korku spustowym pojawił się ponad miesiąc temu.
Temat zaczałem od telefonu na kaczeńca i tam się dowiedziałem o nowych i tylko nowych z kanady po 600zł
W chwili obecnej taka kwota nie wchodzi w grę więc nie tankuję benzyny i czekam na chwilkę wolnego czasu aby zbadać stan korka i jego uszczelki.
Mam ten luksus że auto jest gażnikowe i zbiornik jest zwykłą bańką na paliwo i jego brak przy sprawnej instalacji LPG zupełnie mi nie przeszkadza
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6