ględzenie, konwersowanie, gadanine o BP
U mnie padło lusterko od strony kierowcy tzn, składało się, ale tylko do 'połowy' pomogło wd-40 wciśnięte w ten mechanizm i delikatna pomoc ręką przy składaniu by mechanizm się 'naoliwił' i pół roku było dobrze, teraz natomiast padło prawe bo wypłukał się smar i znów wd40 poszło do akcji, działa.
Parę dni temu zamykałem auto a mam ustawione składanie lusterek z automatu, patrzę a lusterko od strony kierowcy nie złożyło się w pełni, czyli problem po pół roku powrócił, znów WD40 i się naprawiło, ale jest jakiś dziwny efekt bo jak naciskam przycisk ręczny w dziwach składania lusterek to się składają w pełni poprawnie, a gdy naciskam na kluczyk 'zamknięcie' to lusterko od strony kierowcy nie domyka się w pełni, co może być problemem, tam jest jeden mechanizm, chyba musze psiknąć jeszcze wd, najlepszym rozwiązaniem było by rozebranie i biały smar dać w mechanizm, ale to też 'czasowe' bo konstrukcja jest wadliwa, dlatego że myjąc auto na myjni ręcznej, gdy kierujemy lance na lusterko niestety woda wchodzi w te szczeliny i wypłukuje smar powodując zacięcie mechanizmu.
Parę dni temu zamykałem auto a mam ustawione składanie lusterek z automatu, patrzę a lusterko od strony kierowcy nie złożyło się w pełni, czyli problem po pół roku powrócił, znów WD40 i się naprawiło, ale jest jakiś dziwny efekt bo jak naciskam przycisk ręczny w dziwach składania lusterek to się składają w pełni poprawnie, a gdy naciskam na kluczyk 'zamknięcie' to lusterko od strony kierowcy nie domyka się w pełni, co może być problemem, tam jest jeden mechanizm, chyba musze psiknąć jeszcze wd, najlepszym rozwiązaniem było by rozebranie i biały smar dać w mechanizm, ale to też 'czasowe' bo konstrukcja jest wadliwa, dlatego że myjąc auto na myjni ręcznej, gdy kierujemy lance na lusterko niestety woda wchodzi w te szczeliny i wypłukuje smar powodując zacięcie mechanizmu.
U mnie z lusterkami nic się (jeszcze) nie dzieje, ale mam pytanie odnośnie mycia. Myję zawsze na samoobsługowej przy złożonych lusterkach. Czy to uchroni od zalania mechanizmu? Woda dostaje się od strony luster?
paweł_TBU napisał(a):Samoczynne zamykanie można wyłączyć, a lusterka w bp niestety też padają, ja w ciągu roku wymieniłem oba.
a jak wyłączę, jest opcja składania, kiedy się chce? w poprzedniej wersji był przycisk w panelu na drzwiach...
Składają się automatycznie, chcę to wyłączyć.... gdzie? jak?
Sorry ale te bajery są nużące... wczoraj podchodzę do auta, otwieram bagażnik i sie on otwiera ale auto zaczyna wyć alarmem. Jakby myślało, że to włam...
Czy to wszystko można gdzieś ustawić aby bylo NORMALNE?
Sorry ale te bajery są nużące... wczoraj podchodzę do auta, otwieram bagażnik i sie on otwiera ale auto zaczyna wyć alarmem. Jakby myślało, że to włam...
Czy to wszystko można gdzieś ustawić aby bylo NORMALNE?
wszystko masz w ustawieniach na wyswietlaczu centranym z poziomu pokrętła, to jest mega przejrzyste i intuicyjne.
Ostatnio edytowano 4 lut 2021, 16:23 przez Mr_Bartek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Nie cytuj całego postu, który znajduje się bezpośrednio nad Twoim
Powód: Nie cytuj całego postu, który znajduje się bezpośrednio nad Twoim
Dla CX-30 jest akcja serwisowa odnośnie alarmu – zakładam, że właśnie dotyczy sporadycznego (u mnie 1 na 20) załączenia się alarmu przy otwarciu klapy. Może dla BP też coś jest.
Jeszcze nie miałem akcji, ale wiem, że jest aktualizacja 3 systemów: aku, alarmu i czegoś jeszcze, a czy wszystkie są robione pod kątem rozładowywania tego nie wiem.
Na niemieckim forum temat alarmu i klapy jest dość długi i ponoć dopiero od czerwca jakaś aktualizacja już rozwiązuje problem – mam nadzieję, że tu też tak będzie.
Na niemieckim forum temat alarmu i klapy jest dość długi i ponoć dopiero od czerwca jakaś aktualizacja już rozwiązuje problem – mam nadzieję, że tu też tak będzie.
paweł_TBU napisał(a):wszystko masz w ustawieniach na wyswietlaczu centranym z poziomu pokrętła, to jest mega przejrzyste i intuicyjne.
auto jest dealerskie, na razie jeżdżę tylko więc nie gmeram w ustawieniach... Ale, z tego co piszesz, wynika, że cześć tych idiotyzmów można wygasić....
Dmb_T napisał(a):paweł_TBU napisał(a):wszystko masz w ustawieniach na wyswietlaczu centranym z poziomu pokrętła, to jest mega przejrzyste i intuicyjne.
auto jest dealerskie, na razie jeżdżę tylko więc nie gmeram w ustawieniach... Ale, z tego co piszesz, wynika, że cześć tych idiotyzmów można wygasić....
moim zdaniem to ani idiotyzmy ani nie są trudne we włączaniu/wyłączaniu
Powiedz mi, jaki sens ma skladanie lusterek za każdym razem, kiedy parkujesz. Mechanizm działa wtedy nie setki razy ale tysiące razy w roku.
Jaki sens ma szybkie zamykanie się samochodu, kiedy podjeżdżam na stację i tankuje. Nawet nie zdążę zdjąc pistoletu z wieszaka a już auto zamknięte.
To są wszystko opcje, które niby mają pomagać a tak naprawdę są rozwiązaniem nachalnym, czesto niepotrzebnym, które użytkownik musi sobie wyłączać.
Za to są znakomitym usprawiedliwieniem podniesienia ceny auta. Przecież za te "uzyteczne" bajery trzeba płacić i to słono.
Dopisano 7 lut 2021, 13:52:
Część na pewno tak. Pytanie jaka część: pewnie 20 procent. Poza tym, kiedy tych bajerów nie było, jakoś nie czułeś się, ze masz z autem "utrudnione" zycie...)))) Choćby TOTALNY IDIOTYZM, jakim jest niemożność wyłączenia NA STAŁE i-stopa. To rozwiązanie "ekologiczne", w istocie kompletnie nosensowne, dające minimalne oszczędności na paliwie za to powodujące znacznie szybsze zużywanie się elementów silnika i osprzętu.
Jaki sens ma szybkie zamykanie się samochodu, kiedy podjeżdżam na stację i tankuje. Nawet nie zdążę zdjąc pistoletu z wieszaka a już auto zamknięte.
To są wszystko opcje, które niby mają pomagać a tak naprawdę są rozwiązaniem nachalnym, czesto niepotrzebnym, które użytkownik musi sobie wyłączać.
Za to są znakomitym usprawiedliwieniem podniesienia ceny auta. Przecież za te "uzyteczne" bajery trzeba płacić i to słono.
Dopisano 7 lut 2021, 13:52:
krabdul napisał(a):Część tych idiotyzmów bardzo ułatwia życie. Oczywiście nie każdemu i trzeba się czasem z nimi trochę oswoić.
Część na pewno tak. Pytanie jaka część: pewnie 20 procent. Poza tym, kiedy tych bajerów nie było, jakoś nie czułeś się, ze masz z autem "utrudnione" zycie...)))) Choćby TOTALNY IDIOTYZM, jakim jest niemożność wyłączenia NA STAŁE i-stopa. To rozwiązanie "ekologiczne", w istocie kompletnie nosensowne, dające minimalne oszczędności na paliwie za to powodujące znacznie szybsze zużywanie się elementów silnika i osprzętu.
Składanie lusterek ułatwia poruszanie się przy aucie na wąskim parkingu a teraz większość jest wąskich, zamykanie auta jak używasz go głównie sam jest przydatne, wlew paliwa można ustawić z opóźnieniem, i stóp w mhybrid to inna bajka i nie niszczy osprzętu poza tym w zależności od siły nacisku na pedał hamulca możesz go włączać lub wyłączać. To co nie pasuje tobie innemu jest na rękę dlatego masz opcje on/off proste
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości