nemi napisał(a):motomike6 napisał(a):chyba jeszcze kot
sztuk 2
Właśnie mi się wydawało ze jest więcej niż jeden![]()
California to koszmar cenowy.
Dlatego Campster jest dobrym kompromisem
Tutaj dużo znajomych czy sąsiadów jeździ tego typu samochodami na co dzień ale wiadomo nie jest to na pewno perfect daily, zawsze może jakaś używka lub coś z konkurencji, patrz wyżej
Moze zrobią jakiś lifting i coś poprawia w wykończeniu ale zobaczymy.
Co do przyczepy to znowu pytanie czy nowa, czy używka czy tylko wypożyczanie na czas wypadu wchodzi w rachubę ? Znajomi w zeszłym roku kupili taka: https://www.dethleffs.de/wohnwagen/cgo/
6 łózek, roleta i mover i wyszło im coś ponad 22K €, za kilkuletnia używkę pewnie trzeba dać min 15K € bo ceny trzymają. Ale trzeba tym jeździć kilka razy w roku inaczej to nie ma sensu i jeszcze namówić małżonkę na tego typu wypoczynek
A co to uciągu NL i BE często spotykam na autostradzie jak ciągną takie sporawe przyczepy autem typu Yaris, Polo itp. Hak w tego typu autach nie jest na pewno atutem przy zakupie

. Takie minimum dla mojej 4 os. rodziny to przyczepa z DMC 1300, holownik może mieć więc maksymalnie DMC 2200 i jednocześnie sporą masę własną, żeby w "zespole pojazdów" rządził ten właściwy. I takim zestawem mogę poruszać się chyba wszędzie po UE na prawku kat. B (na początek wolałbym pójść na jazdy doszkalające niż na kurs B+E czy jakaś tam literka, zapomniałem 