Mazda3 BL LF '11 Aluminium – Kokoszk@
Wygląda to bardzo fajnie
ale proste sprawy zaczęły się komplikować 
Wygląda świetnie... Ale ja właśnie odpuściłem eibachy na rzecz funkcjonalności... Z czasem powinny się jeszcze ubić to wiesz..Lepiej nie będzie ;p
Tasman20Wroc napisał(a):Wygląda to bardzo fajnieale proste sprawy zaczęły się komplikować
Bardzo mi się podoba ale naszły mnie wątpliwości choć jeszcze decyzji nie podjąłem
Dopisano 17 maja 2020, 11:20:
PiotrekZ95 napisał(a):Wygląda świetnie... Ale ja właśnie odpuściłem eibachy na rzecz funkcjonalności... Z czasem powinny się jeszcze ubić to wiesz..Lepiej nie będzie ;p
Na pewno o niebo lepiej się samochód prowadzi, już nie ma efektu łódki w zakrętach wiec to duży plus !
Beny napisał(a):Nic nie zmieniaj wygląda swietnie
Jak wsadzisz 18 z mpsa bo widzę plan jest to trochę pójdzie w górę i garaż nie będzie problemem
No czeka mnie ciężka decyzja...
Przy najechaniu na koleinę mocno ociera mi o nadkole, mam dystans 25mm na styk z nadkolem a może nawet 1mm za i dochodzi mi taki nieprzyjemny odgłos obcierki..
zastanawiam się czy coś da się z tym zrobić ? Zeszlifować dystans ?
Czyli Ty nie masz problemu z eibachem tylko dystans za gruby
Jak jest możliwość to do tokarza przetoczyć i po problemie.
A czym przycierasz przy wjeździe do garażu zderzakiem?
A czym przycierasz przy wjeździe do garażu zderzakiem?
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8674 (86/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Kokoszk@ napisał(a):PiotrekZ95 napisał(a):Wygląda świetnie... Ale ja właśnie odpuściłem eibachy na rzecz funkcjonalności... Z czasem powinny się jeszcze ubić to wiesz..Lepiej nie będzie ;p
Na pewno o niebo lepiej się samochód prowadzi, już nie ma efektu łódki w zakrętach wiec to duży plus !
Wystarczyło dać stabilizatory z MPSa
Beny napisał(a):Czyli Ty nie masz problemu z eibachem tylko dystans za grubyJak jest możliwość to do tokarza przetoczyć i po problemie.
A czym przycierasz przy wjeździe do garażu zderzakiem?
I tu masz Beny racje, chyba potrzebowałem takiej odpowiedzi, bo bije się z myślami
Delikatnie przyciera ale jak słyszę ten odgłos to mnie trafia bo jestem raczej pedantem.
Ale chyba masz racje i bardziej na odczucia moje co do Eibacha wpływa ocieranie o nadkole spowodowane minimalnie za grubym dystansem. Może w tym tygodniu się zajmę tym i dam znać co wyszło, dzięki za porady

Oficjalnie Eibach wymontowany, już śpieszę z wyjaśnieniami dlaczego..
– jednak dla mojej wygody było zwyczajnie za twardo, zawias w BL i tak jest w standardzie dość twardy
– miałem problem z wjechaniem do garażu i stres na mieście związany z krawężnikami
– kolejny problem był z przycierkami przy mocnym skoku zawieszenia spowodowanymi dołożonymi dystansami z tyłu.
Sprężyny sprzedałem bardzo szybko, z niewielką stratą $ (więcej zapłaciłem za montaż i demontaż)
Sprężyny robiły dużą robotę wizualną to fakt, ale uważam, że Mazda jest piękna w każdej postaci i cieszę się nią w dalszym ciągu jak niespełna rok temu
Nowy mały mod w postaci przyciemnienia szyb z przepuszczalnością 25% na zdjęciach poniżej
Jedziemy dalej !
– jednak dla mojej wygody było zwyczajnie za twardo, zawias w BL i tak jest w standardzie dość twardy
– miałem problem z wjechaniem do garażu i stres na mieście związany z krawężnikami
– kolejny problem był z przycierkami przy mocnym skoku zawieszenia spowodowanymi dołożonymi dystansami z tyłu.
Sprężyny sprzedałem bardzo szybko, z niewielką stratą $ (więcej zapłaciłem za montaż i demontaż)
Sprężyny robiły dużą robotę wizualną to fakt, ale uważam, że Mazda jest piękna w każdej postaci i cieszę się nią w dalszym ciągu jak niespełna rok temu

Nowy mały mod w postaci przyciemnienia szyb z przepuszczalnością 25% na zdjęciach poniżej
Jedziemy dalej !
Koledzy pomocy!
Sprzedałem letnie opony osiemnastki 225/40 i chce zamienić rozmiar na 215/50/18 ale nie mam pewności, że nie będzie tarło o nadkole. Zależy mi na tych oponach, bo mam szanse kupić nowe za śmieszna kasę.
Na zdjęciu opony 205/55/17, gdzie średnica koła jest mniejsza o 15mm od 215/50 R18.
Pomóżcie, doradźcie czy kupić ten rozmiar czy nie ryzykować.
P.S Zdaję sobie sprawę, że najlepiej i najbezpieczniej kupić 215/45.
Sprzedałem letnie opony osiemnastki 225/40 i chce zamienić rozmiar na 215/50/18 ale nie mam pewności, że nie będzie tarło o nadkole. Zależy mi na tych oponach, bo mam szanse kupić nowe za śmieszna kasę.
Na zdjęciu opony 205/55/17, gdzie średnica koła jest mniejsza o 15mm od 215/50 R18.
Pomóżcie, doradźcie czy kupić ten rozmiar czy nie ryzykować.
P.S Zdaję sobie sprawę, że najlepiej i najbezpieczniej kupić 215/45.
Ogólnie seria to 205/50R17 twoja już ma wyższy profil, a tu jeszcze dojdzie 15mm. Wejść wejdą ale czy przy max skręcie albo dobiciu nie przywalą o budę, to już inna sprawa. Dodatkowo masz dystanse które zbliżają koło do krawędzi błotnika. Bez sprawdzenia i jazdy próbnej to zakup w stylu: na dwoje babka wróżyła.
Tasman20Wroc napisał(a):Ogólnie seria to 205/50R17 twoja już ma wyższy profil, a tu jeszcze dojdzie 15mm. Wejść wejdą ale czy przy max skręcie albo dobiciu nie przywalą o budę, to już inna sprawa. Dodatkowo masz dystanse które zbliżają koło do krawędzi błotnika. Bez sprawdzenia i jazdy próbnej to zakup w stylu: na dwoje babka wróżyła.
Właśnie to mnie martwi... Dystanse ściągnięte na ten moment, są przykręcane, więc nie są problemem...
Zostawiam temat opon na później.
Chwilę tu mnie nie było, ślub i takie tam różne sprawy spowodowały, że Mazda tylko jeździła na myjnie i nic poza tym... Ale żeby nie było, że opadłem na laurach, to chyba już czas na drugą wymianę oleju w skrzyni przy 120tyś km.
Chwilę tu mnie nie było, ślub i takie tam różne sprawy spowodowały, że Mazda tylko jeździła na myjnie i nic poza tym... Ale żeby nie było, że opadłem na laurach, to chyba już czas na drugą wymianę oleju w skrzyni przy 120tyś km.
Domcio84 napisał(a):Kokoszk@ Też myślałem nad wymianą oleju w skrzyni biegów, to tyle litrów potrzeba tam?
Pytanie z innej beczki podgrzewane lusterka zewnętrzne włącza się jak? Jak tylną szybę się włączy w BL?
Wszystko zależy jaką wymianę oleju preferujesz czy statyczną czy dynamiczną.
Ja wolałbym kompleksowo w 100% wymienić stary olej na nowy więc zrobię dynamiczną, liczę, że 7-8l powinno pójść na tą operację. Oczywiście dynamiczna będzie sporo droższą wymianą, ze względu na ilość oleju potrzebnego do wymiany jak i sama wymiana, której już sam nie zrobisz a ktoś kto ma do tego sprzęt.
W moim przypadku to skrzynia automatyczna, nie wiem jak się ma to do skrzyni manualnej.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość