Irytujące rzeczy/usterki w BP
W przypadku dostępu bezkluczykowego mam ten sam problem – ale jest to znana sprawa – mechanizm ten polega na pojemnościowym wyłączniku w klamce i w przypadku dużej ilości wody jest to powtarzające się zjawisko w bardzo wielu modelach samochodu. Jak woda wyschnie znowu będzie działało normalnie. W przypadku deszczu u mnie nie ma tego, tylko w przypadku myjni. Zgłaszałem to w servisie ale standard -TTTM – ten typ tak ma – i nic nie potrafią pomóc.
- Od: 10 gru 2019, 13:09
- Posty: 8
- Auto: MAZDA 3 BP SEDAN 2019 ROK, 2,0 G
Marco111 napisał(a):W przypadku dostępu bezkluczykowego mam ten sam problem – ale jest to znana sprawa – mechanizm ten polega na pojemnościowym wyłączniku w klamce i w przypadku dużej ilości wody jest to powtarzające się zjawisko w bardzo wielu modelach samochodu. Jak woda wyschnie znowu będzie działało normalnie. W przypadku deszczu u mnie nie ma tego, tylko w przypadku myjni. Zgłaszałem to w servisie ale standard -TTTM – ten typ tak ma – i nic nie potrafią pomóc.
Przed wizytą w ASO zmocz auto na myjni, przy okazji nagraj film. Ja tak zrobiłem, zdiagnozowali problem i czeka mnie wymiana klamek na bardziej szczelne. To nie jest tak, że ten typ tak ma tylko to jest błąd konstrukcyjny, skoro czujnik nie został właściwie zabezpieczony przed wodą.
Problem przedstawiam tutaj: https://youtu.be/pnL8vCQSsbE
Lepiej później rozebrać i dać specjalny smar.
Przyda się przy rozbiórce https://accessorybase.mazda.palmerhargreaves.com/Document/GetDocument/BCKA-V3-650_20190419.pdf
Przyda się przy rozbiórce https://accessorybase.mazda.palmerhargreaves.com/Document/GetDocument/BCKA-V3-650_20190419.pdf
paweł_TBU napisał(a):Norma, mnie to na gwarancji naprawiali
A wiesz może co dokładnie naprawili? Bo temat sie ciągnie już długo. Ja juz 2 razyz tym byłem i pomogły lekko 2 rzeczy:
1. Usztywnienie tego moduły po lewej stronie schowka
2. Lepsza izolacja gniazdka USB pod kontrolą klimy.
Po kilku miesiącach dźwięki wróciły....
paweł_TBU napisał(a):U mnie rozbebeszali cała deske, z wymianą osłony wyswietlacza hedup włącznie, cisza i spokój
O kurde to szeroko poszli... Myślisz, że mieli wiecej tego typu napraw? Bo chciałby namierzyć ASO które konkretnie sobie z tym poradziło i sie zapytać co dokładnie jest przyczyną żeby poinstruować moje ASO które nieudolnie próbuje to ogarnąc...
sznaper napisał(a):paweł_TBU napisał(a):U mnie rozbebeszali cała deske, z wymianą osłony wyswietlacza hedup włącznie, cisza i spokój
O kurde to szeroko poszli... Myślisz, że mieli wiecej tego typu napraw? Bo chciałby namierzyć ASO które konkretnie sobie z tym poradziło i sie zapytać co dokładnie jest przyczyną żeby poinstruować moje ASO które nieudolnie próbuje to ogarnąc...
Ja jeszcze pojeżdżę, jak będzie mnie irytowało to trzeszczenie bardziej to zgłoszę lub wstrzymam się bo mam plan na szybkę prędkościomierza, zamówić nową obkleić folia jakąś co nie rysuje się i zlecić w ASO by zamontowali nową obklejoną, a i tak będą rozbierać deskę to przy okazji to trzeszczenie by się wyeliminowało.
Polecam zmienić ASO, ja jak miałem problem, że coś prąd kradło to 3 wizyty w Krakowie i nie potrafili namierzyć... Pojechałem do Sosnowca i od kopa naprawili. Jak w Kielcach znają temat z trzeszczeniem to może tam się wybiorę
Z ASO w Kielcach jestem bardzo zadowolony. Zgłaszałem już kilka usterek wszystkie naprawiali, auto zastępcze bez problemu, stały kontakt mailowy i telefoniczny. Wg mnie tak to powinno wyglądać.
paweł_TBU napisał(a):Z ASO w Kielcach jestem bardzo zadowolony. Zgłaszałem już kilka usterek wszystkie naprawiali, auto zastępcze bez problemu, stały kontakt mailowy i telefoniczny. Wg mnie tak to powinno wyglądać.
Również co do ASO w Kielcach nie mam uwag i mogę potwierdzić na ten moment te słowa
paweł_TBU napisał(a):Poczytaj ten wątek od początku, to trzeszczenie to taka norma, mi robili w Kielcach
Jestem w tym wątku od początku i już dużo teorii było co do trzeszczenia ale nic na 100% potwierdzonego. Dlatego pytam.
dostałem telefon z ASO w sprawie wykrzywiającej sie klapki wlewu paliwa, co ciekawe Mazda zleca wymianę na nową ale lakierowanie pozostawia samym dilerom, mój opiekun ma mi podesłać foty po 1 takiej naprawie i mam podjąć decyzję ale zastanawia mnie ta procedura w odniesieniu do procedury na usa gdzie każą wyciąć otwór odpływowy w szkielecie montażowym... coś mi świta że ktoś pisał tutaj że mu naprawili tą klapkę, może napisać jak??
U mnie poprawiali bo odstawała i między klapką a elementem przytwierdzonym do klapki zrobiła się szczelina i dlatego odstaje, a po naprawie nie było szczeliny i była idealnie równo z resztą elementów karoserii więc pewnie z tymi plastikami jest coś na rzeczy, że przycięli je, chyba coś się z nimi dzieje i klapka odstaje. Było idealnie nic nie wymieniali. Ale mam wrażenie że znów coś minimalnie odstaje, może już nie tak jak wtedy, ale minimalnie.
Jak tam wasze szybki, ryski irytują?
Jak tam wasze szybki, ryski irytują?
Ostatnio edytowano 30 lis 2020, 19:09 przez MM4zda, łącznie edytowano 2 razy
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości