
A GE jest chyba zbyt często spotykana bo w zeszłym roku nie zaakceptowali mojej
www.mazdaspeed.pl
Artek podbudowałeś mnie troszkę. Możenie wszystko stracone. Za rok wyślę zgłoszenie. Do roku postaram się większość w cetce zrobić. Teraz skupiłam się na podłodze. Cała idzie do ponownej konserwacji, potem wymiana przewodów paliwowych i hamulcowych na miedziane, malowanie proszkowe kołyski, belki, oraz ich piaskowanie, pójdzie wszystko w niebieski kolor. Oraz oczywiście nowy wydech. (walker) już prawie cały skonpletowany. Podłogę muszę mieć igłę.ArteK napisał(a):Malina, z tego co zauważyłem, żeby dostać się na japfest wystarczy mieć ogarnięte auto, nawet w serii. Na pewno liczy się to, że dany model jest niespotykany, ale przecież Cetkę spotkać to prawie jak 6 w totka trafić. Głowa do góry, dbaj o nią i zobaczysz, że pojedziesz.
Dzięki. GE jest po prostu niedoceniana i mało popularna. Co nie zmienia faktu, że może dobrze wyglądać, choćby u CiebieEklerek323f napisał(a):Jest kosiorek, dobrze poustawiać żeby się na placek opuszczała i bedzie![]()
A GE jest chyba zbyt często spotykana bo w zeszłym roku nie zaakceptowali mojejw tym nawet nie próbowałem wysyłać
Grunt to się nie poddawać, reszta sama przyjdziemalina970 napisał(a):Artek podbudowałeś mnie troszkę. Możenie wszystko stracone. Za rok wyślę zgłoszenie. Do roku postaram się większość w cetce zrobić. Teraz skupiłam się na podłodze. Cała idzie do ponownej konserwacji, potem wymiana przewodów paliwowych i hamulcowych na miedziane, malowanie proszkowe kołyski, belki, oraz ich piaskowanie, pójdzie wszystko w niebieski kolor. Oraz oczywiście nowy wydech. (walker) już prawie cały skonpletowany. Podłogę muszę mieć igłę.jak baba się uprze na coś to musi być tak jak ona chce.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości