Mazda MX-5 NC PRHT '08 – MazdaslowRoadster
Strona 1 z 1
Jak już wszyscy tu zgromadzeni dobrze wiedzą – mx-5 to choroba nieuleczalna, w związku z czym po sprzedaży pod koniec 2018 mojej NB przez rok śmigałem RX-8 i przeglądałem ogłoszenia z NC :lol: I koniec końców stało się – trafiłem fajny egzemplarz, w bardzo ale to bardzo dobrym stanie a przy okazji w niezłej cenie – 25 października 2019 po wycieczce do Wrocławia (tak jak i po moje poprzednie NB) stałem się właścicielem NC PRHT z rocznika 2008
Oto ona – NC PRHT w kolorze Galaxy Grey, który na zdjęciach nigdy mi się nie podobał a na żywo spowodował opad szczęki (choć po srebrnym RX-8 chyba nawet różowy byłby ok, nigdy więcej srebrnego samochodu ) z silnikiem 1.8 (chciałem 2.0 ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym, jak chodzi to 1.8 – spodziewałem się, że będzie porównywalnie jak w NB z 1.6 a tu przy 140 na piątym biegu wciskam gaz i można normalnie wyprzedzać bez redukowania, powiem szczerze myślałem że auto nie będzie chciało jechać, szczególnie po przesiadce z mocniejszego samochodu ale jednak nie jest tak źle, szczególnie, że wersja PRHT jest cięższa od soft topa)
Z wyposażenia chyba wszystko, co było dostępne oprócz tempomatu:
– silnik 1.8
– klimatyzacja
– audio Bose
– podgrzewana czarna skóra
– skórzana kierownica i gałka
– dach PRHT
– zdrowa blacha
Póki co z modów:
– grubsze stabilizatory z RX-8
– gwint Tein Street Basis Z również z RX-8
– kierownica custom (spłaszczona, dodane bicepsy, obszyta według moich wytycznych)
– akcesoryjna klapka wlewu paliwa
– wysoki windshott z plexi od ilMotorsport
– felgi Rota D2 18x9 et50 na kapciach Uniroyal Rainsport 3XL 225/40/18
– wydech końcowy Cobalt
– światła mijania LED na chipach Philips Zes gen2 6000k
– światła drogowe LED na chipach Philips Zes 4300k
– światła halogenowe przód – dla odmiany – Led na chipach Philips Zes, tym razem 3000k
W planach przekładka przodu z drugiego polifta aka NC3, mam wszystkie elementy, już polakierowane nawet, czekam na termin montażu
Kilka aktualnych zdjęć:
Oto ona – NC PRHT w kolorze Galaxy Grey, który na zdjęciach nigdy mi się nie podobał a na żywo spowodował opad szczęki (choć po srebrnym RX-8 chyba nawet różowy byłby ok, nigdy więcej srebrnego samochodu ) z silnikiem 1.8 (chciałem 2.0 ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym, jak chodzi to 1.8 – spodziewałem się, że będzie porównywalnie jak w NB z 1.6 a tu przy 140 na piątym biegu wciskam gaz i można normalnie wyprzedzać bez redukowania, powiem szczerze myślałem że auto nie będzie chciało jechać, szczególnie po przesiadce z mocniejszego samochodu ale jednak nie jest tak źle, szczególnie, że wersja PRHT jest cięższa od soft topa)
Z wyposażenia chyba wszystko, co było dostępne oprócz tempomatu:
– silnik 1.8
– klimatyzacja
– audio Bose
– podgrzewana czarna skóra
– skórzana kierownica i gałka
– dach PRHT
– zdrowa blacha
Póki co z modów:
– grubsze stabilizatory z RX-8
– gwint Tein Street Basis Z również z RX-8
– kierownica custom (spłaszczona, dodane bicepsy, obszyta według moich wytycznych)
– akcesoryjna klapka wlewu paliwa
– wysoki windshott z plexi od ilMotorsport
– felgi Rota D2 18x9 et50 na kapciach Uniroyal Rainsport 3XL 225/40/18
– wydech końcowy Cobalt
– światła mijania LED na chipach Philips Zes gen2 6000k
– światła drogowe LED na chipach Philips Zes 4300k
– światła halogenowe przód – dla odmiany – Led na chipach Philips Zes, tym razem 3000k
W planach przekładka przodu z drugiego polifta aka NC3, mam wszystkie elementy, już polakierowane nawet, czekam na termin montażu
Kilka aktualnych zdjęć:
Ostatnio edytowano 8 sie 2022, 10:06 przez luki_92_92, łącznie edytowano 1 raz
Niestety zderzak odbiega kolorem, ale przy cenie lakierowania 70zł/element nie mam sumienia narzekać – jak już spłacę furkę to plan jest aby ją okleić w jakiś fajny kolorek, także nie poprawiam tego bo szkoda pieniędzy
Tymczasem wleciała gałka z RX-8 obszyta tak, by pasowała stylistycznie do kierownicy A, no i tablica po swapie zderzaka jest montowana na magnesy neodymowe, żeby można było ją ekspresowo zdejmować do zdjęć czy na spoty – na fotkach widać, jak często korzystam z tej możliwości...
Tymczasem wleciała gałka z RX-8 obszyta tak, by pasowała stylistycznie do kierownicy A, no i tablica po swapie zderzaka jest montowana na magnesy neodymowe, żeby można było ją ekspresowo zdejmować do zdjęć czy na spoty – na fotkach widać, jak często korzystam z tej możliwości...
Wjechały dokładki progowe GV Style z NA/NB oraz uniwersalna gumowa lotka na klapę z aliexpressu
luki_92_92 napisał(a):padł silnik, samochód obecnie stoi w Bydgoszczy
Jedyna słuszna decyzja
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3197 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
luki_92_92 napisał(a):Dzięki, a będzie jeszcze lepiej – padł silnik, samochód obecnie stoi w Bydgoszczy
Jak grubo będzie?
Neonixos666 napisał(a):luki_92_92 napisał(a):Dzięki, a będzie jeszcze lepiej – padł silnik, samochód obecnie stoi w Bydgoszczy
Jak grubo będzie?
2.5, kolektor custom 4-1, strojenie ecutekiem Łapcie jeszcze jedno wspominkowe foto z jesiennej sesji
Dzięki
Fura dawno odebrana, uśmiech nie znika podczas jazdy, fura idzie jak zła
To wrzucę odrazu update – gumowa lotka z aliexpressu wyleciała, a jej miejsce zajął carbonowy ducktail Wpadły też dokładki pod tylny zderzak, żeby tył zgrywał się z progami. W wolnej chwili poprawiłem też dolot (tymczasowy goły stożek simota zrobił out a zamiast niego jest największy dostępny airbox, też simota)
Fura dawno odebrana, uśmiech nie znika podczas jazdy, fura idzie jak zła
To wrzucę odrazu update – gumowa lotka z aliexpressu wyleciała, a jej miejsce zajął carbonowy ducktail Wpadły też dokładki pod tylny zderzak, żeby tył zgrywał się z progami. W wolnej chwili poprawiłem też dolot (tymczasowy goły stożek simota zrobił out a zamiast niego jest największy dostępny airbox, też simota)
To może mały update
Fura śmiga, ma się dobrze. W ostatnim czasie zdobyłem dwuczęściowe skręcane felgi PIAA Rozza myślę, że ich czas nadejdzie w przyszłym sezonie, ponieważ na ten moment są wyszkiełkowane i rozkręcone.
Tymczasem roty dostały nowy kolor z pomocą białego plastilaka, trochę ożywiło to moim zdaniem look, natomiast widać, że brakuje tu gleby ewidentnie
Tymczasem kilka moich fotek na bameecie
Fura śmiga, ma się dobrze. W ostatnim czasie zdobyłem dwuczęściowe skręcane felgi PIAA Rozza myślę, że ich czas nadejdzie w przyszłym sezonie, ponieważ na ten moment są wyszkiełkowane i rozkręcone.
Tymczasem roty dostały nowy kolor z pomocą białego plastilaka, trochę ożywiło to moim zdaniem look, natomiast widać, że brakuje tu gleby ewidentnie
Tymczasem kilka moich fotek na bameecie
Kasyno online Marvel to prawdziwy raj dla miłośników emocji i fantastycznych bonusów! Ich hojne oferty powitalne sprawiają, że zaczynasz grę z uśmiechem na twarzy, a setki różnorodnych gier zapewniają niezapomnianą rozrywkę. https://marvel-kasyno-pl.com/bonusy/ Bonusy kasyna Marvel to prawdziwa wisienka na torcie, dodając ekstra kopa do adrenaliny i szansę na jeszcze większe wygrane. Znakomita obsługa klienta i płynne transakcje sprawiają, że doświadczenie w tym kasynie jest nie tylko ekscytujące, ale także komfortowe. Marvel to miejsce, gdzie zabawa spotyka się z szczodrością!
- Od: 4 lis 2023, 21:25
- Posty: 8
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości