Czateria... 2021
Grzyby napisał(a):Neonixos666 napisał(a):Jaki motór?
Jedyny dostępny czyli 1.6 td
Na dwóch turbinach?
nemi napisał(a):Jutro budzę w sobie wieśniaka, jadę do VW i obejrzę paska.
Gumiaki wypastowane?
Ja planuje wybrać się, by obejrzeć nowego Leona, ale brat mówił, że z tv na środku przegięli :x
O pastuchu tez niedawno myślałem... ale to byłby skromna wersja.. czyli słabo
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003|Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT|Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"|Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT|Seat Arona FR 1.5 TSI DSG :(|...
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003|Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT|Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"|Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT|Seat Arona FR 1.5 TSI DSG :(|...
JohnnyB napisał(a):Skromna wersja ma wszystko . Ja tam lubie VW, ergonomia ideal. Jezdzilem troche B7 i swietne auto. Ja bym bral
No właśnie nie miała nawet kamery cofania

Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003|Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT|Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"|Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT|Seat Arona FR 1.5 TSI DSG :(|...
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003|Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT|Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"|Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT|Seat Arona FR 1.5 TSI DSG :(|...
Eh miała być piła do małej regulacji a wyszła wymiana uszczelniaczy która zajmuje 4 godziny razem z czyszczeniem, jutro odpalanie i regulacja to już będzie piąta piła jaką remontuje
.
Ehhhh, stoi w salonie RLine za 212k, te wszystkie chromy, czarne felgi, niebieski lakier
. "Trochę" się różni od standardowego.
A w środku nawet zwyczajny jest zrobiony pode mnie. Miejsca full, deska cieszy oko. Widzę swoją rodzinę w takim
.
Arteon ma niestety duzo skromniejszy bagażnik i szokujący detal – podłogę z dykty. Identyczną mam w Renault. Nie kumam jak można taki badziew zamontować.

A w środku nawet zwyczajny jest zrobiony pode mnie. Miejsca full, deska cieszy oko. Widzę swoją rodzinę w takim
Arteon ma niestety duzo skromniejszy bagażnik i szokujący detal – podłogę z dykty. Identyczną mam w Renault. Nie kumam jak można taki badziew zamontować.
nemi napisał(a):Arteon ma niestety duzo skromniejszy bagażnik i szokujący detal – podłogę z dykty. Identyczną mam w Renault. Nie kumam jak można taki badziew zamontować.
Skoro jest identycznie to po co przepłacać

Ponad 130 koła za paska to też przegięcie, choć dobrze skonfigurowany golf tyle kosztuje. Paranoja z cenami. Tak sobie myślałem żeby kupić za kilka lat nowe ale chyba nawet posiadanie nowego golfa czy passata to synonim luksusu.
Ja jak założę działalność to walnę sobie nówkę a co tam jak dają to wezmę 
No tanio nie jest. Stoi też Tuareg – 515.000 zł, ale już sprzedany 
130.000 to jest niestety praktycznie minimalna kwota za segment D z Dieslem. I wybór jest chyba taki:
– passat
– Superb
– optima
– insignia
– thalisman
– mondeo
– 6
– 508
508 jest dla specyficznego klienta, bo nie bardzo jak jest to umieścić na liście aut dla rodziny, jest też drogi.
Optima 1.6 benzyna duzo pali. Próbowałem na autostradzie i z 10 zejść nie mogłem. Bagażnik mniejszy niż u mnie. Diesel chyba jakiś dychawiczny tam był... Kumpel z pracy miał i w sumie przygody jak w moim Megane tylko na przestrzeni 80kkm, a nie 22kkm. Czyli różowo nie było.
Insignia też mniejszy bagażnik i nie przemawia do mnie wnętrze, ale chyba jest mimo wszystko ok. Sam nie wiem.
Mondeo starsze od węgla, ciasny tył.
Na thalismana może bym się nabrał rok temu. Dzisiaj nie byłbym w stanie wyłożyć własnych pieniędzy zwyczajnie ze strachu.
6 – najbardziej mi się podoba, ale ile bym się nacieszył w Warszawie?
Może trochę byłoby łatwiej, gdybym nie miał śruby z hałasem i bagażnikiem, ale wybór mi się strasznie zawęża
. Do dwóch- trzech modeli 
130.000 to jest niestety praktycznie minimalna kwota za segment D z Dieslem. I wybór jest chyba taki:
– passat
– Superb
– optima
– insignia
– thalisman
– mondeo
– 6
– 508
508 jest dla specyficznego klienta, bo nie bardzo jak jest to umieścić na liście aut dla rodziny, jest też drogi.
Optima 1.6 benzyna duzo pali. Próbowałem na autostradzie i z 10 zejść nie mogłem. Bagażnik mniejszy niż u mnie. Diesel chyba jakiś dychawiczny tam był... Kumpel z pracy miał i w sumie przygody jak w moim Megane tylko na przestrzeni 80kkm, a nie 22kkm. Czyli różowo nie było.
Insignia też mniejszy bagażnik i nie przemawia do mnie wnętrze, ale chyba jest mimo wszystko ok. Sam nie wiem.
Mondeo starsze od węgla, ciasny tył.
Na thalismana może bym się nabrał rok temu. Dzisiaj nie byłbym w stanie wyłożyć własnych pieniędzy zwyczajnie ze strachu.
6 – najbardziej mi się podoba, ale ile bym się nacieszył w Warszawie?
Może trochę byłoby łatwiej, gdybym nie miał śruby z hałasem i bagażnikiem, ale wybór mi się strasznie zawęża
Owszem... Ale to nie było teraz 
Co ciekawe to jeździłem 2.0 TDI i zrobił na mnie złe wrażenie, ale kładę to na karb tego, że miał 12 km przebiegu i jeszcze nie pracowało to jak należy.
Teraz pojadę pod ten namiot i może się okazać, że w sumie taki wielki bagażnik jest mi zbędny, bo się może wymęczę i nigdy nie będę chciał powtórzyć
Btw – 6 ma jeszcze jedną wadę. Kombi jest mniejsze od sedana.
Co ciekawe to jeździłem 2.0 TDI i zrobił na mnie złe wrażenie, ale kładę to na karb tego, że miał 12 km przebiegu i jeszcze nie pracowało to jak należy.
Teraz pojadę pod ten namiot i może się okazać, że w sumie taki wielki bagażnik jest mi zbędny, bo się może wymęczę i nigdy nie będę chciał powtórzyć
Btw – 6 ma jeszcze jedną wadę. Kombi jest mniejsze od sedana.
Bierz pan szóstkę <3 teraz tyle tych zabezpieczeń tam ładują...
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003|Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT|Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"|Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT|Seat Arona FR 1.5 TSI DSG :(|...
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003|Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT|Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"|Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT|Seat Arona FR 1.5 TSI DSG :(|...
oglądałeś ostatnio Auto challenge? robił pierścienie w tym 1.6 VTi bo żłopał olej litr na tysiąc przy przebiegu 114 tyś
Kupiłem właśnie kolejną piłę
Kupiłem właśnie kolejną piłę

Grzyby napisał(a):Neonixos666 napisał(a):Jaki motór?
Jedyny dostępny czyli 1.6 td
Na dwóch turbinach?[/quote]
Na jednej. 125KM, najbardziej polecana opcja.
Grzyby napisał(a):Na jednej. 125KM, najbardziej polecana opcja.
Jaki to rok?
Z tego co wiem to jest wersja biturbo, wersja 120 jest na jednej sprężarce choć były też biturbo 120 przed 2015 chyba .
https://dixi-car.pl/vivaro-dane.htm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Krzemol, Majestic-12 [Bot] i 7 gości