Mazda 626 GD '87 Coupe 2.0i (FE) –> 2.2T (F2T)
Michał nie pekaj. Klima musi być, ale najpierw odpal
Przyjade i Ci ta klime założe
Przyjade i Ci ta klime założe
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Payorez napisał(a):MrShaleck napisał(a):Michał nie pekaj. Klima musi być, ale najpierw odpal
Przyjade i Ci ta klime założe
Nie zapomnij zabrać swojej ekipy swaperów kf->kl (NIE DZIAŁA) xDDD
Odpaliłeś już, że taki pyskaty jesteś?
Zapraszam na porządną porcję jodu jak odpalisz
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
witacie po przerwie!
Jak coś, to dalej nie działa
Ogólnie wiązki do 2.2T są "zepsute" robią zwarcia, nic na nich nie działa, nawet lampy czy rozrusznik. Prawdopodobnie cała kaseta bezpieczników była zalana, a wiązka sama w sobie była grzebana...
Wyrzuciłem je z auta. Pomysł mam taki, założyłem podstawową wiązkę z 2.0i, dzięki temu mam działające światła, rozrusznik, alternator czy pompę paliwa. Następnie silnik z wiązką ECU, muszę podłączyć pod 3 wtyczki, które łączą się z elektryką auta.
Pierwsza wtyczka 6 pinów pod maską, zasila stałym plusem wtryski ( sterowanie z komputera masą), pozostałe 4 piny muszę znaleźć gdzie idą.
Druga wtyczka, łączy wiązkę silnika z wiązką auta w kabinie, zasila ona wszystkie czujniki na silniku. Następnie idzie do komputera ECU.
Trzecia wtyczka występuje prawdopodobnie w najbogatszej wersji, jeszcze jej całej nie prześledziłem, ale część kabli to chyba tempomat. Myślę, że będzie ona mało istotna.
Tak więc idę w tą stronę, aby w końcu odpalić maszynę. Powinno się udać
Jak coś, to dalej nie działa
Ogólnie wiązki do 2.2T są "zepsute" robią zwarcia, nic na nich nie działa, nawet lampy czy rozrusznik. Prawdopodobnie cała kaseta bezpieczników była zalana, a wiązka sama w sobie była grzebana...
Wyrzuciłem je z auta. Pomysł mam taki, założyłem podstawową wiązkę z 2.0i, dzięki temu mam działające światła, rozrusznik, alternator czy pompę paliwa. Następnie silnik z wiązką ECU, muszę podłączyć pod 3 wtyczki, które łączą się z elektryką auta.
Pierwsza wtyczka 6 pinów pod maską, zasila stałym plusem wtryski ( sterowanie z komputera masą), pozostałe 4 piny muszę znaleźć gdzie idą.
Druga wtyczka, łączy wiązkę silnika z wiązką auta w kabinie, zasila ona wszystkie czujniki na silniku. Następnie idzie do komputera ECU.
Trzecia wtyczka występuje prawdopodobnie w najbogatszej wersji, jeszcze jej całej nie prześledziłem, ale część kabli to chyba tempomat. Myślę, że będzie ona mało istotna.
Tak więc idę w tą stronę, aby w końcu odpalić maszynę. Powinno się udać
Super projekt! Jeden z ciekawszych tematów, jakie ostatnio miałem okazję poczytać na forum
Kibicuję
Kibicuję
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3197 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Niestety ciągłe wyjazdy w delegacje, mega opóźniają budowe auta...
Ostatnio przyszedł zamówiony Intercooler, sylikony i kolanka do dolotu.
Wiązkę zacząłem przerabiać, ale przy pierwszej próbie coś jest nie tak.. na szczęście zupełnym przypadkiem znalazłem na FB gościa, który miał to czego szukałem Rano wsiałem w auto i pojechałem z Wrocławia do Bełchatowa po wiązki z forda probe. Tego samego dnia zdąrzyłem jeszcze wywalić całą elektrykę z auta jaka była. Jak wrócę w sobotę to wrzucam wiązki Proboszczowe. Jedyne wady tych wiązek, że światła i licznik, trzeba przerobić. Ale samo zasilanie silnika jest ok i nic nie trzeba kombinować
Ostatnio przyszedł zamówiony Intercooler, sylikony i kolanka do dolotu.
Wiązkę zacząłem przerabiać, ale przy pierwszej próbie coś jest nie tak.. na szczęście zupełnym przypadkiem znalazłem na FB gościa, który miał to czego szukałem Rano wsiałem w auto i pojechałem z Wrocławia do Bełchatowa po wiązki z forda probe. Tego samego dnia zdąrzyłem jeszcze wywalić całą elektrykę z auta jaka była. Jak wrócę w sobotę to wrzucam wiązki Proboszczowe. Jedyne wady tych wiązek, że światła i licznik, trzeba przerobić. Ale samo zasilanie silnika jest ok i nic nie trzeba kombinować
ładna, szkoda, że będzie ukryta pod maską.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Mały update. Wrzuciłem wiązki z probe. podpiąłem wszystkie wtyczki. Rozrusznik kręci, paliwo podaje ( trzeba było dorobić mase bo inaczej idą wtyczki do pompy w Probe), iskra jest.....i już motor zagaduje
z tym, że jeszcze nie mam podpiętego Intercoolera. Przepustnica jest mechaniczna, wisi w "powietrzu" i ma tylko podłączoną wtyczkę, dlatego myślę, że od razu gaśnie po odpaleniu. Jak będę w weekend to postaram się podpiąć ICka ( o ile nie zabraknie mi jakiegoś silikonu) i myśle, że już motor zagada i nie zgaśnie
z tym, że jeszcze nie mam podpiętego Intercoolera. Przepustnica jest mechaniczna, wisi w "powietrzu" i ma tylko podłączoną wtyczkę, dlatego myślę, że od razu gaśnie po odpaleniu. Jak będę w weekend to postaram się podpiąć ICka ( o ile nie zabraknie mi jakiegoś silikonu) i myśle, że już motor zagada i nie zgaśnie
GDZIE JEST FILM Z ODPALANIA PANIE MICHALE?!
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
FILM Z ODPALENIA PONIŻEJ
https://www.instagram.com/p/CBqtJilHZRK/
FILM Z ODPALENIA POWYŻEJ
Intercooler założony, jeden wąż do wymiany, poneiważ, zamiast kolanka 90* jest 67* i zbyt pręży.
Motor odpala, chodzi równo, jest na ssaniu. Jutro zamawiam lożyska, przekładam piasty. Zakładam Chłodznice, skadam środek, mocuje intercooler do pasa przedniego. I jedziemy wydech robic, czyli myśle, za jakieś 3 tygodnie. Aaaa no tak, jeszcze musze zregenerować zaciski od amzdy 6GH na tarcze 300mm, przespawać lewarek od biegów ( wodzik jest za długi do tego motoru i skrzyni). Plus do tego rpzerobić cala elektykę w kabinie ( światła, kierunki, wycieraczki itd itp.. Ponieważ Probe miał zupełnie inne przyciski, przelączniki.)
https://www.instagram.com/p/CBqtJilHZRK/
FILM Z ODPALENIA POWYŻEJ
Intercooler założony, jeden wąż do wymiany, poneiważ, zamiast kolanka 90* jest 67* i zbyt pręży.
Motor odpala, chodzi równo, jest na ssaniu. Jutro zamawiam lożyska, przekładam piasty. Zakładam Chłodznice, skadam środek, mocuje intercooler do pasa przedniego. I jedziemy wydech robic, czyli myśle, za jakieś 3 tygodnie. Aaaa no tak, jeszcze musze zregenerować zaciski od amzdy 6GH na tarcze 300mm, przespawać lewarek od biegów ( wodzik jest za długi do tego motoru i skrzyni). Plus do tego rpzerobić cala elektykę w kabinie ( światła, kierunki, wycieraczki itd itp.. Ponieważ Probe miał zupełnie inne przyciski, przelączniki.)
Jeżdzi, skręca hamuje. Właśnie się robi wydech 2,5 cala
okazalo się ze skryznia biegów jest wybrakowana. I po chęcie pierwszej przejażdzki, przejechałem 30 centymetrów Musiałem ją wyciągnąć i zawieźć na rewizje do fachowca. Okazało się, że poprzednik ją źle poskładał i brakowało kilku trybów... na szczęście miałem drugą na części i udało, się skompletować jedną
okazalo się ze skryznia biegów jest wybrakowana. I po chęcie pierwszej przejażdzki, przejechałem 30 centymetrów Musiałem ją wyciągnąć i zawieźć na rewizje do fachowca. Okazało się, że poprzednik ją źle poskładał i brakowało kilku trybów... na szczęście miałem drugą na części i udało, się skompletować jedną
a co tak słabo się chwalisz . pokaż jak jedzie jak poskładna
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Plus do tego rpzerobić cala elektykę w kabinie ( światła, kierunki, wycieraczki itd itp..
no i najważniejsze : klimatyzacja...
montuj póki jeszcze dojście jako takie,choćby używkę z Seicento....
Świetna robota, a kumpli fachowców również masz fajnych pod ręką.
Gratulować.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości