Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp
rafał88 napisał(a):Tak , albo szukaj Pan drugi motor
bo zawory się powypalały i kompresje traci dlatego tak chodzi
rafał88 napisał(a):Wczoraj kolejna kosc pie#$%lila, tym razem 4 gar. I dalej cyrk w trakcie jazdy. Trzeba czekac na kosci
No to życzę szybkiej naprawy
Noo fart nie fart, to nie nowe auto a tez niedopatrzenie z mojej strony jak ecu walil bledami. Aa z tymi kosciami to nie tylko ten model tak, mercedesy tez maja te same typy kosci i tez trzeba tego pilnowac.
Dobrze ,ze to [tiiit] i koszta 17zl/szr.
Dobrze ,ze to [tiiit] i koszta 17zl/szr.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Na wiazce nie doprecyzowalem.
Aa glowna przycyzna to dpf, jak trzeba podlac ropką a styk slaby to grzeje sie wszystko 2x... W kosci styki platik zgrzeją luz sie robi az strzela iskra . I to nie jednostokowy przypadek , jak ruszylem temat na forum focusa masa ludzi pisalo wlasnie o sprawdzenie kosci/wiazki.
Aa i wlasnie pozniek auta kopcą sie na drogachjak sie nie skontroluje
Dopisano 13 kwi 2020, 09:24:
To kosc z 1 cylindra, najgorzej wygladała po rozbraniu.
Dopisano 13 kwi 2020, 09:41:
Ciezko to zobaczyc na foto , ale jeden pin jest lekko przytyopiony.
Aa glowna przycyzna to dpf, jak trzeba podlac ropką a styk slaby to grzeje sie wszystko 2x... W kosci styki platik zgrzeją luz sie robi az strzela iskra . I to nie jednostokowy przypadek , jak ruszylem temat na forum focusa masa ludzi pisalo wlasnie o sprawdzenie kosci/wiazki.
Aa i wlasnie pozniek auta kopcą sie na drogachjak sie nie skontroluje
Dopisano 13 kwi 2020, 09:24:
To kosc z 1 cylindra, najgorzej wygladała po rozbraniu.
Dopisano 13 kwi 2020, 09:41:
Ciezko to zobaczyc na foto , ale jeden pin jest lekko przytyopiony.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Wiazka jest dobra, rozprulem peszel i przegladnalem cala i tylko same kosci są przyczyna i kocnowki przewodow od slabego przewodzenia sie przegrzaly.
Wiazka tylkp uzywka i to cala do zmiany nie jest rozpinana nigdzie po drodze....
Chociaz nie wkem czy nie kupie bo koszt 200zl.
Wiazka tylkp uzywka i to cala do zmiany nie jest rozpinana nigdzie po drodze....
Chociaz nie wkem czy nie kupie bo koszt 200zl.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
ale po co ta używana wiązka jak możesz trafić na taką samą jaką masz.
JohnnyB napisał(a):Pytales po serwisach forda ? Czasemw serwisach ceny w cale nie odstraszaja jakos mocno. Nie srawdzalem ceny jak cos wiec nie wiem jak w tym przypadku.
A sprawdze zapytam
Dopisano 13 kwi 2020, 15:42:
Poprzegladalem troche uzywki wiazek i widze ,ze wszystkie sa tak samo zgrzane przy wtyczkach od wtryskow.
I tak sobie mysle czy nie lepiej byloby wypruć wiazek i wymienic cale przewody od samego sterownika... Roboty nie byloby z za duzo z tego co sie juz zorientowalem.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
ja nie widzę powodu, żeby wymieniać przewody- masz jakieś podejrzenia, że uszkodzone linki miedzi, albo izolacja spękana?Jeśli już, to obciąłbym trochę głębiej a nie przy samych wtyczkach, i polutowałbym dodatkowe odcinki przewodów tak, żeby łączenia schowały się w peszlach.
Oczywiście, wszystkie luty zabezpieczone przed wilgocią i zwarciami.
Najważniejsze jak widzę, to wymienić te spróchniałe wtyczki.
Oczywiście, wszystkie luty zabezpieczone przed wilgocią i zwarciami.
Najważniejsze jak widzę, to wymienić te spróchniałe wtyczki.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Noo rozprulem dosc sporo peszla do samej wysokosck skrzyni biegow i kable ani nie sa poprzytapiane ani izolacja niema innej barwy tak jak przy samych kosciach.
To samo Zazdra doradzal mi znajomy , chociaz samych przewodow jest spory nadmiar i bez dokladania uciętych odcinków mozna wpiąc kosci i peszle upchać jak fabryka.
W /sobote wszystko sie okaze;) Na tygodniu niemam cxasu po robocie na takie dlubania zbyt pozno wracam ,ani jak dawniej garazu na grzebanie wieczirami.
To samo Zazdra doradzal mi znajomy , chociaz samych przewodow jest spory nadmiar i bez dokladania uciętych odcinków mozna wpiąc kosci i peszle upchać jak fabryka.
W /sobote wszystko sie okaze;) Na tygodniu niemam cxasu po robocie na takie dlubania zbyt pozno wracam ,ani jak dawniej garazu na grzebanie wieczirami.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Naprawa diesla która nie pochłonęła jednej wypłaty to nie naprawa
Ja muszę zajrzeć i wymienić uszczelkę przy zaworze zawirowania powietrza bo gnój na kolektorze się robi, dziś zamówiłem.
Aa to do 16v w klekotach montuja takie cuda.
Ogolem jest ciekaw wielu rzeczy i duzo chcialbyk rozebrac i zajrzec co gdzie i jak wyglada i czy jest wlasnie w dolocie duzo syfu i jak wyglada egr , jedyny problem to cxas..
Ogolem jest ciekaw wielu rzeczy i duzo chcialbyk rozebrac i zajrzec co gdzie i jak wyglada i czy jest wlasnie w dolocie duzo syfu i jak wyglada egr , jedyny problem to cxas..
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
rafał88 napisał(a):Aa to do 16v w klekotach montuja takie cuda.
normalnie to w kolektorze jest listwa i 4 klapy. Tu kolektor ssący jest podzielony na kanały a zawór przymyka jeden żeby bardziej zawirować powietrze.
Nie grzeb bo zepsujesz Najgorzej jest wtedy gdy zmęczone wtryski generują syf który przez egr trafia do silnika w formie sadzy a to tego miesza się z olejem puszczanym przez zmęczoną sprężarkę i mamy problem gotowy. Jak wszystko działa to lepiej nie ruszać
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości