Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp
To była funkcja między gazu między zmianami biegów a Ty uważasz że to wada
W Ducato tak mam że sam podbija obroty po wciśnięciu sprzęgła
W Ducato tak mam że sam podbija obroty po wciśnięciu sprzęgła
A powinny odrazu schodzić w dół i przystawać na obrotach gdzie kolejny bieg się zaczyna . Jak już się jedzie na wysokim biegu lub się hamuje to wtedy lekko podbija przy zrzucaniu biegów;)
Ciężko mi przywyknąć do tego bo wydaje się jakby się obroty się wieszały a to specjalnie aby uniknąć szarpania.
W Peugot/Citroen Berlingo/partner którym śmigam obroty właśnie walą w górę , nie zawsze to występuje ale zdarza się to i jest to nie przyjemne szczególnie w mieście.
Ciężko mi przywyknąć do tego bo wydaje się jakby się obroty się wieszały a to specjalnie aby uniknąć szarpania.
W Peugot/Citroen Berlingo/partner którym śmigam obroty właśnie walą w górę , nie zawsze to występuje ale zdarza się to i jest to nie przyjemne szczególnie w mieście.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Neonixos666 napisał(a):To była funkcja między gazu między zmianami biegów a Ty uważasz że to wada
Jak nie podbijało, to było ok. Taka charakterystyka jakoś pasowała mi lepiej niż spadek obrotów . Ale co poradzić. Ford stwierdził, ze trzeba to naprawić przez wymianę potencjometru pedału gazu, który w przypadku forda występuje razem z pedałem .
CO by jednak nie mówić, dobrze mi się jeździ MK3. Wypadł całkiem przyzwoicie w porównaniu z MK4. Dopłata do MK4 wyniosła by mnie w momencie zakupu 12 tyś PLN, i to na słabszy, bo 90 konny 1.5 TDCI. Stąd zdecydowałem się na MK3. To chyba ostanie MK3 sprzedane z salonu w PL nowe.
Przez to MK3 mocno zerkam na Mondeo. Liczę ze za jakieś 1.5 roku, ford postanowi odświeżyć aktualny model. Wtedy ceny spadną na tyle aby to auto było atrakcyjne. W tej chwili cena dobij do VW Passata, a na jego tle Ford wygląda gorzej.
..::Born To Rise Hell::..
I po mapie, jestem zadowolony. Choć silnik serii nie wypluł i prawdopodobienie wina leży po stronie Depefa... Auto miało zrobione procedurę wypalania przed zmianą mapy i efekt jest bdb. 130koni i 320nm, tuner dzwonił czy zostawic czy robić więcej bo autko ładnie zareagowało, ja nie chciałem ,żeby uniknąć problemów.
Dopisano 25 sty 2020, 21:28:
Jakieś media takie z
Dopisano 25 sty 2020, 21:28:
Jakieś media takie z
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
ale Nm poszły w górę i teraz to ma tyle ile powinno mieć bo ja też z 1.6 mam w serii 130 KM i 320 Nm. Trzeba było kręcić go do 150
Turbo z 3.0 D BMW i można więcej
300 może by się udało
patrz jak zapier d ala.................... o boże
"The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing" – Edmund Burke
Mazda 626 GD – Biała Dama
Mazda 626 GD – Biała Dama
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 625 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
Ja mam lepsze tłumaczenie, hamowania zaniża o 5 KM więc tak na prawe jest 136 KM
ArteK napisał(a):patrz jak zapier d ala.................... o boże
Żona już miała wczoraj dość ;p Ale hasłem wieczoru było " No ileż można napie...ać na dwóch biegach do oporu"
Dominator napisał(a):Nie przejmuj się że przed chipem źle wyszły wyniki, bo widać że ujowo zmierzone. Dla mnie to wygląda jak uzlizg kół? Dociagali go pasami po mierzeniu serii?
Właśnie muszę przeglądać nagrania z kamerki z auta
Dopisano 26 sty 2020, 09:15:
Neonixos666 napisał(a):Ja mam lepsze tłumaczenie, hamowania zaniża o 5 KM więc tak na prawe jest 136 KM
Oo i ta teza mi się podoba
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Jak nie będzie strzelał ze sprzęgła z 2 tyś obr na każdych światłach to nic się nie stanie.
JohnnyB napisał(a):Grubo, nie spodziewałem się takiego wyniku.
Wygląda przyzwoicie. Ciekawe jak sprzegło wytrzyma ten przyrost niutów
Wyszło super , ale dopiero na drodze szybkiego ruchu robi robotę teraz.
Neonixos666 napisał(a):Jak nie będzie strzelał ze sprzęgła z 2 tyś obr na każdych światłach to nic się nie stanie.
Nie no ruszam normalnie, staram się 1-2 bieg delikatnie jechać ale na 3 już ogień
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Co to się porobiło, jeszcze parę lat temu taki moment obrotowy był zarezerwowany jedynie dla dwulitrowych diesli z mocą 150 KM (tak miałem w Signum) teraz ten sam silnik 1.6 co mam jest też w wariancie twin turbo 160 KM i 380 Nm a v-tuning twierdzi że da się z niego zrobić 184 KM i uwaga 456 Nm! ( w niektórych materiałach nawet 200 KM i 479 Nm) przypominam że to dalej silnik 1.6, ciekawe ile by tak pożył męczony przez dwie sprężarki i ciężką nogę kierowcy.
Dokładnie.. W ten sam dzień kolega robił też mapę w ałdi 2.0 tedei 136 koni seria i 320nm seria, no i wyszło 181hp i 442nm .
Ale takie 1.6 z TT robi wrażenie jeśli tak wychodzą po mapie.
Zresztą ja sam jestem w szoku co NM robi robotę.
Ale takie 1.6 z TT robi wrażenie jeśli tak wychodzą po mapie.
Zresztą ja sam jestem w szoku co NM robi robotę.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: nemi i 2 gości