Przez ostatnie miesiące to było trochę zabawy, na początek poszło zabezpieczenie nadkoli, i tam gdzie miałem dostęp bez kanału. Honda totalnie wg mnie olała zabezpieczenie poszycia wewn. Rant zgrzewany i nad rantem blacha goła. Dopiero pod światłem widać było po myciu kropki korozji(początek). Wyczyściłem ile się dało do żywego, na to rstop, podkład epoksydowy, valvoline ml+bodysafe.
![Obrazek](https://i.imgur.com/Dq0rJbd.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/mxVQRaw.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/X1byzTF.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/A7StwcO.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/hvIUMCp.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/fPqIIC5.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/397kOHA.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/METHH9s.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/xuWH3SB.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/MO4d9eJ.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/X1byzTF.jpg)
Latem jak już byłem na mazurach to teść udostępnił kanał i poszła podłoga
Było co robić przy początku wnęki zbiornika paliwa, tak samo nalot, żadnych głębokich wżerów itp. Oczyszczenie, rstop, podład i na to ml+bodysafe
![Obrazek](https://i.imgur.com/xGQ86ji.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/XqfCi2r.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/jRTgOW3.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/1lTaakN.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/aHEUikn.jpg)
Podsumowując,
Koszt materiałów ok 700zł+3 tygodnie prac, ale nie codziennie. Sporo czasu to schnięcie po każdym etapie.
Co to da, zobaczymy. Ale jak ktoś proponuje konserwację za 700-1000zł to dla mnie pieniądze wywalone.
Na koniec w tamten weekend mycie, glinkowanie, mycie, odtłuszczanie i woskowanie.
![Obrazek](https://i.imgur.com/lSYgSOJ.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/FZXdUGn.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/hilygFP.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/pO4xlBQ.jpg)