Błąd P 2187
Czy oni sa wszystkoe takie same przeplywomierzy
Przepływomierz powietrza ZL01 197400-2010
Czy muszę wyszukac z tą końcówka 01H12? Poczatek u wszystkich jest taki sam ale na dole wszystkie rozne napisy. Bo nowy 350 pln. To moze używany?
Przepływomierz powietrza ZL01 197400-2010
Czy muszę wyszukac z tą końcówka 01H12? Poczatek u wszystkich jest taki sam ale na dole wszystkie rozne napisy. Bo nowy 350 pln. To moze używany?
Ostatnio edytowano 22 lip 2018, 20:28 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta - nie ma takiej potrzeby
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta - nie ma takiej potrzeby
Ogólnie zamieniłem przepływkę, ale też znalazłem w czym jest główny problem w 3 cylindrze nie mam ciśnienie, tylko 5 barów, reszta mam po 10 barów, więc stąd nie ma mocy auto nie przyspiesza jak powinno ale tylko przyciąga. Bardzo dziwnie ale miałem wyregulowany zawory, co jak sprawdzałem cisnienie to okazało się że zawory wypalony, ale to dziwnie bo po nowych wyregulowanych przejechałem tylko 15tys km. oczywiscie moje autko jest na gas. nie spodziewałem się że tak szybko się wypałą.
Witam.
Dwukrotnie miałem P2187 i za każdym razem winne okazało się lewe powietrze. Raz koło kolektora dolotowego a drugi raz oring na wtryskiwaczu benzynowym.
Dwukrotnie miałem P2187 i za każdym razem winne okazało się lewe powietrze. Raz koło kolektora dolotowego a drugi raz oring na wtryskiwaczu benzynowym.
Sprawdźcie, czy macie syknięcie przy odkręcaniu korka paliwa. Bo ten błąd też wyskakuje między innymi przez to, czyli jest jakaś nieszczelność w układzie paliwowym, a dokładnie par paliwa.. 
Opisze u mnie jak wyglądała przygoda z tytułowym błędem, może komuś się przyda.
Żadnych oznak mulenia silnika czy jego dziwnej pracy. Po prostu wywalało checka. Błąd pokazywał się za każdym razem po jego usunięciu. Zwykle pojawiał się po przejechaniu 100km, przy stałej prędkości na autostradzie czyli tak jakby nie pasowało do tego na co sam błąd wskazywał.
Zrobiłem test na benzynie, błąd się nie pojawił. To już wiadome było, że to kwestia LPG. Gazownik podkręcił troszkę dawkę paliwa i włączył autoadaptację. Nie wiadomo dlaczego była wyłączona... Po tym zabiegu spokój, bez wkurzającego pomarańczowego checka
Żadnych oznak mulenia silnika czy jego dziwnej pracy. Po prostu wywalało checka. Błąd pokazywał się za każdym razem po jego usunięciu. Zwykle pojawiał się po przejechaniu 100km, przy stałej prędkości na autostradzie czyli tak jakby nie pasowało do tego na co sam błąd wskazywał.
Zrobiłem test na benzynie, błąd się nie pojawił. To już wiadome było, że to kwestia LPG. Gazownik podkręcił troszkę dawkę paliwa i włączył autoadaptację. Nie wiadomo dlaczego była wyłączona... Po tym zabiegu spokój, bez wkurzającego pomarańczowego checka
Od jakiegoś czasu świeci mi się checkengine (Od momentu gdy Kuna podjadła mi nieco w komorze silnika)
Po podłączeniu interfejsu odczytałem wartości korekty krótko i długoterminowej.
Na zimnym silniku (około 900 obrotów /min) wyglądało to tak :
short: 3-5 Long 18-23 MAF 2,38 g/s
Na gorącym silniku (około 900obrotów/min)
short 23-24 Long 20-21 MAF 2,38 g/s
Printscreen w załączniku.
Proszę o podpowiedź od czego powinienem zacząć poszukiwania źródła problemu.
Jakie wartości uznaje się za prawidłowe (Silnik PB 1999cm3 z 2008 roku)
Po podłączeniu interfejsu odczytałem wartości korekty krótko i długoterminowej.
Na zimnym silniku (około 900 obrotów /min) wyglądało to tak :
short: 3-5 Long 18-23 MAF 2,38 g/s
Na gorącym silniku (około 900obrotów/min)
short 23-24 Long 20-21 MAF 2,38 g/s
Printscreen w załączniku.
Proszę o podpowiedź od czego powinienem zacząć poszukiwania źródła problemu.
Jakie wartości uznaje się za prawidłowe (Silnik PB 1999cm3 z 2008 roku)
- Od: 29 wrz 2019, 17:47
- Posty: 2
- Auto: Mazda 5 (CR) 2.0 150KM Automat wersja 7os
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6