Mazda 626 GD FE4 '91 – Biała Dama
Niron, ale wtedy montaż takiego zawieszenia mijałby się z celem. Ja jednak chcę zejść bardzo nisko. Tym bardziej, że mam możliwość płynnej regulacji i podczas jazdy może być wysoko, z kolei na postoju już niżej.
Akurat GD jest takim autem, które pewne elementy konstrukcyjne ma nisko, co też trochę utrudnia całą zabawę. No ale dopóki piłka w grze to się walczy .
Akurat GD jest takim autem, które pewne elementy konstrukcyjne ma nisko, co też trochę utrudnia całą zabawę. No ale dopóki piłka w grze to się walczy .
"The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing" – Edmund Burke
Mazda 626 GD – Biała Dama
Mazda 626 GD – Biała Dama
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 625 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
O bosze Artek co Ty wyprawiasz
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Panel prawie na miejscu, kabelkologia częściowo schowana. Coś może z tego będzie
"The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing" – Edmund Burke
Mazda 626 GD – Biała Dama
Mazda 626 GD – Biała Dama
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 625 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
Kable pochowane, fotele na miejscu. Panel sterowania musi na razie zostać w takim stanie, ostatecznie będzie tam coś bardziej wyjściowego(zamiast plastiku). Jeszcze muszę skrócić przewody powietrza, sfinalizować i wyruszyć na jazdę próbną
"The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing" – Edmund Burke
Mazda 626 GD – Biała Dama
Mazda 626 GD – Biała Dama
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 625 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
Taczką też można jeździć
Odnośnie kierownicy, o gustach się nie dyskutuje. Szanuję Twoje zdanie ale jej nie zmienię, przynajmniej na ten moment .
Zabrałem się w końcu za skrobanie prawej strony. Ciekawe jak mi pójdzie
Odnośnie kierownicy, o gustach się nie dyskutuje. Szanuję Twoje zdanie ale jej nie zmienię, przynajmniej na ten moment .
Zabrałem się w końcu za skrobanie prawej strony. Ciekawe jak mi pójdzie
"The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing" – Edmund Burke
Mazda 626 GD – Biała Dama
Mazda 626 GD – Biała Dama
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 625 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
Znowu sam do siebie
Nowy body kit i trochę podkładu
Nowy body kit i trochę podkładu
"The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing" – Edmund Burke
Mazda 626 GD – Biała Dama
Mazda 626 GD – Biała Dama
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 625 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
Znowu sam do siebie
Mazda pojechała sobie, niedługo mam nadzieję wróci jeszcze lepsza
Mazda pojechała sobie, niedługo mam nadzieję wróci jeszcze lepsza
"The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing" – Edmund Burke
Mazda 626 GD – Biała Dama
Mazda 626 GD – Biała Dama
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 625 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
Adoz, szacun
Na fotkach "nowy" gaźnik, auto pali od strzała, trzyma równe obroty. Jestem mega zadowolony.
Chwilowo w zaprzyjaźnionym garażu
Na fotkach "nowy" gaźnik, auto pali od strzała, trzyma równe obroty. Jestem mega zadowolony.
Chwilowo w zaprzyjaźnionym garażu
"The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing" – Edmund Burke
Mazda 626 GD – Biała Dama
Mazda 626 GD – Biała Dama
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 625 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości