Znam dwóch posiadaczy RCZ którzy pozbyli się tego auta w ciągu max 2 lat. Podobno prowadzenie tego samochodu kompletnie nie współgra z jego wyglądem i charakterem. Typowy pug
Czateria... 2021
Veloster chyba nawet w turbo nie był jakoś zawrotnie szybki.
Znam dwóch posiadaczy RCZ którzy pozbyli się tego auta w ciągu max 2 lat. Podobno prowadzenie tego samochodu kompletnie nie współgra z jego wyglądem i charakterem. Typowy pug
Z wyglądu jednak jest mega.
Znam dwóch posiadaczy RCZ którzy pozbyli się tego auta w ciągu max 2 lat. Podobno prowadzenie tego samochodu kompletnie nie współgra z jego wyglądem i charakterem. Typowy pug
Neonixos666 napisał(a):widzieliście takie coś na ulicy?https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-v ... ?;promoted
Ja dość często widuję, dziś nawet widziałem
Gdybym teraz miał się decydować na zmianę auta, to wybór byłby prosty 
Dopisano 16 gru 2019, 11:08:
Katalogowo znacznie powyżej 7s.
Dopisano 16 gru 2019, 11:08:
jacobs napisał(a):loockas napisał(a):Veloster chyba nawet w turbo nie był jakoś zawrotnie szybki.
To chyba ten sam silnik co ja mam, więc ok. 7s do setki
Katalogowo znacznie powyżej 7s.
Ten pug RCZ o którym pisałem jest właśnie w dieslu 2.0 163KM. Nie narzeka na prowadzenie choć Mx5 to to nie jest. W dodatku auto z przebiegiem poniżej 100kkm, bezwypadkowe itd. fajna sztuka która się ceni jak na francuza. Co do prowadzenia peugeotów obecnie produkowanych, z relacji redaktorów różnych kanałów YouTube i prasowych, wynika że są to auta naprawdę fajne w prowadzeniu.
jacobs napisał(a):To chyba ten sam silnik co ja mam, więc ok. 7s do setki
W 1 gen były dwie wersje turbo. Jedna 184, druga 204km. Ten pierwszy był popularniejszy i to chyba miało 8,4s do setki. 2 gen wygląda już zdecydowanie lepiej, zwłaszcza że jest też wersja N
Dominator napisał(a):wynika że są to auta naprawdę fajne w prowadzeniu.
No nowe może tak, ale RCZ to nie jest nowa generacja pugów.
PeKa napisał(a):Większość takich innowacji spotyka się raczej z innym odbiorem, niż zakładał producent.
Mistrzem jest chyba Renault – taki Avantime czy Vel Satis – pewnie mieli rację, że takie auta są lepsze dla uzyskania przestrzeni i komfortu, a jednak ludzie nie bardzo chcieli to kupować.
Poprzedni Koleos – na drogach nie specjalnie go widać. Nowy mi się podoba, ale opinie ma raczej miażdżące...
Multipla – obiektywnie pomysł fajny, a się nie przyjął.
Signum – tak średnio, jakoś nie było sensu kontynuować.
Pewnie można mnożyć takie przykłady
nemi napisał(a):Też byłem zachwycony genialnością tego rozwiązania, ale chyba wcale nie było takie super, bo jednak ludzie nie szturmowali salonów
Nie dam sobie nic uciąć, ale to auto chyba w PL salonach nawet dostępne nie było. Auto faktycznie niszowe i pewnie jak na Hyundaia było strasznie drogie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości