Mazda 323F BA KF '96 GT
Witam wszystkich,od dłuższego czasu chciałem opisać autko które nabyłem,ale mazda więcej jeździ niż stoi
Auto kupione 01.09.2019 od kolegi Carolec z Olsztyna z przebiegiem ok 310 tyś km ,auto dobrze znane tutaj na forum,u mnie jej rola to daily,już ma ponad 319 tyś. No ok o aucie
2.0 v6 KF + LPG sekwencja
Wyposażenie wewnątrz
4x el.szyby
Elektryczne lusterka
Skórzane i grzane fotele
Radio Pioneer + 4 głośniki w drzwiach
Skórzana kierownica
Centralny Zamek z pilota i z kluczyka
Klimatyzacja
Zewnętrznie
-Pakiet V6 GT
-na letni setup alu 16 złota Enkei
-Dokładka zderzaka
-Malowany dyfuzor zderzaka tył
-Wydech końcowy Remus'a
-Lampy a'la Lexus
-stylowy i charakterystyczny korek na zderzaku przód
-Springi Obniżające -45mm?
-Czerwone zaciski – lepiej hamują
-Oklejone przeciwmgłowe folią Kameleon
-Ambery przód
Mody – Bardzo dużo pracy i czasu kolega Karol poświęcił jej i nie jestem w stanie wymienić pewnie nawet połowy listy jego prac przy niej Ale z założenia silnik i mechanika prawie 100% serii.
Co zrobiłem do dziś przy maździe-
-Wymiana oleju 5w40 Valvoline SynPower + Płukanka silnika też Valvoline
-Wymiana Filtrów od LPG i poprawienie zagiętego węża i skrócenie trochę całej instalacji pod maską
-Zmiana kół z lata na zimowe i już jeden kołpak poszedł w las
-Przefiltrowany olej po 2kkm ponieważ miałem podejrzanie sporo opiłków metalu w starym oleju -Ufff czysty.
-Nawoskowanie siedzeń mleczkiem od K2.
-Zalanie przedniej poduszki silnika – próbnie – klejem do szyb.
-Zmiana Żarówek mijania docelowo przednie lampy wymienię lub kupię porządny zestaw LED który wleci na przód.
-Wymiana Płynu Wspomagania
-Demontaż dokładki przód-nie mogłem wjechać na garaż i w wiele miejsc motto = Lepiej mieć całą dokładkę w garażu,niż urwaną,na Aucie.
Plany i najbliższe naprawy bo mechanik już umówiony
-Dwie poduszki silnika przód i tył pod skrzynią zalanie Poliuretanem po regeneracji z Olkusza.
-Wymiana zestawu tulejek oraz śrub wybieraka zmiany biegów
-Dwie Nowe tuleje wahacza przód
-Nowa śruba koła tył -przy zmianie kół urwała się jedna :/
-Oczyszczenie i przesmarowanie zacisków tył -bolączka mazd z tych lat.
-Oddanie auta do serwisu od LPG,wydaje mi się że ma za ubogo na niskich
-Filtry kabinowy,Powierza.
To tyle z ważniejszych napraw do mojej BA na chwilę obecną ,mechanik za 2 tyg umówiony a ja ani jednej części jeszcze nie mam
Plany na auto
-Zmiana świateł przód ew. Ledy przód
-Zmiana świateł tył na Ori z oklejoną/przydymioną góra tam gdzie kierunki
-Nowe Ambery na przód oryginalne pomarańczowe
-Zdjęcie foli z fogów i założenie ledów
-Naprawa Klimatyzacji
-Naprawy-blacharsko-lakiernicze tj. poprawi progu od strony kierowcy,nadkola od strony kierowcy ,oraz konserwacja wszystkiego
-Silnik zostaje w serii bo jest zdrowy
-Hamulce jak na tę moc są wystarczające – w Mx-3 jest już gorzej
-Ew. naprawy Eksploatacyjne
Auto kupione 01.09.2019 od kolegi Carolec z Olsztyna z przebiegiem ok 310 tyś km ,auto dobrze znane tutaj na forum,u mnie jej rola to daily,już ma ponad 319 tyś. No ok o aucie
2.0 v6 KF + LPG sekwencja
Wyposażenie wewnątrz
4x el.szyby
Elektryczne lusterka
Skórzane i grzane fotele
Radio Pioneer + 4 głośniki w drzwiach
Skórzana kierownica
Centralny Zamek z pilota i z kluczyka
Klimatyzacja
Zewnętrznie
-Pakiet V6 GT
-na letni setup alu 16 złota Enkei
-Dokładka zderzaka
-Malowany dyfuzor zderzaka tył
-Wydech końcowy Remus'a
-Lampy a'la Lexus
-stylowy i charakterystyczny korek na zderzaku przód
-Springi Obniżające -45mm?
-Czerwone zaciski – lepiej hamują
-Oklejone przeciwmgłowe folią Kameleon
-Ambery przód
Mody – Bardzo dużo pracy i czasu kolega Karol poświęcił jej i nie jestem w stanie wymienić pewnie nawet połowy listy jego prac przy niej Ale z założenia silnik i mechanika prawie 100% serii.
Co zrobiłem do dziś przy maździe-
-Wymiana oleju 5w40 Valvoline SynPower + Płukanka silnika też Valvoline
-Wymiana Filtrów od LPG i poprawienie zagiętego węża i skrócenie trochę całej instalacji pod maską
-Zmiana kół z lata na zimowe i już jeden kołpak poszedł w las
-Przefiltrowany olej po 2kkm ponieważ miałem podejrzanie sporo opiłków metalu w starym oleju -Ufff czysty.
-Nawoskowanie siedzeń mleczkiem od K2.
-Zalanie przedniej poduszki silnika – próbnie – klejem do szyb.
-Zmiana Żarówek mijania docelowo przednie lampy wymienię lub kupię porządny zestaw LED który wleci na przód.
-Wymiana Płynu Wspomagania
-Demontaż dokładki przód-nie mogłem wjechać na garaż i w wiele miejsc motto = Lepiej mieć całą dokładkę w garażu,niż urwaną,na Aucie.
Plany i najbliższe naprawy bo mechanik już umówiony
-Dwie poduszki silnika przód i tył pod skrzynią zalanie Poliuretanem po regeneracji z Olkusza.
-Wymiana zestawu tulejek oraz śrub wybieraka zmiany biegów
-Dwie Nowe tuleje wahacza przód
-Nowa śruba koła tył -przy zmianie kół urwała się jedna :/
-Oczyszczenie i przesmarowanie zacisków tył -bolączka mazd z tych lat.
-Oddanie auta do serwisu od LPG,wydaje mi się że ma za ubogo na niskich
-Filtry kabinowy,Powierza.
To tyle z ważniejszych napraw do mojej BA na chwilę obecną ,mechanik za 2 tyg umówiony a ja ani jednej części jeszcze nie mam
Plany na auto
-Zmiana świateł przód ew. Ledy przód
-Zmiana świateł tył na Ori z oklejoną/przydymioną góra tam gdzie kierunki
-Nowe Ambery na przód oryginalne pomarańczowe
-Zdjęcie foli z fogów i założenie ledów
-Naprawa Klimatyzacji
-Naprawy-blacharsko-lakiernicze tj. poprawi progu od strony kierowcy,nadkola od strony kierowcy ,oraz konserwacja wszystkiego
-Silnik zostaje w serii bo jest zdrowy
-Hamulce jak na tę moc są wystarczające – w Mx-3 jest już gorzej
-Ew. naprawy Eksploatacyjne
Ostatnio edytowano 25 kwi 2021, 22:08 przez freestylee, łącznie edytowano 3 razy
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 252
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Dziś odebrałem kilka gratów do smysza
-Tuleje wahacza dolne Lewe/Prawe
-Filtr Powietrza
-Filtry kabinowe
-Szpilkę koła
-Nakrętkę koła nową
-Paski klinowe ponieważ ten od alternatora wygląda jakby był przysmażony
-Odebrane poduszki silnia
-W sobotę kupiłem też dla testów H1 jakieś 50% więcej światła od CarOk zobaczymy jak się będzie jeździło na nich.
Więcej zdjęć auta w lepszym plenerze i nie wyglądające handlarsko-skupczykowo będzie w okolicach świąt
Aktualizacja
Wszystko było by zrobione z listy prac ale...
Sanki zawieszenia...bardzo duże ryzyko urwania śrub które stoją na sztywno :/ ,mam wymienioną tylko przednią poduchę i odradzają mi mechanicy to ruszać żeby nie zrobić sobie dużego problemu :/
Doszło jeszcze że mam 1/3 klocków z tylu i trzeba będzie oddać zaciski do regeneracji jak się klocki będą kończyły,ponieważ stan jest jeszcze ok ale wymagać będą regeneracji-napewno prawy.
-Tuleje wahacza dolne Lewe/Prawe
-Filtr Powietrza
-Filtry kabinowe
-Szpilkę koła
-Nakrętkę koła nową
-Paski klinowe ponieważ ten od alternatora wygląda jakby był przysmażony
-Odebrane poduszki silnia
-W sobotę kupiłem też dla testów H1 jakieś 50% więcej światła od CarOk zobaczymy jak się będzie jeździło na nich.
Więcej zdjęć auta w lepszym plenerze i nie wyglądające handlarsko-skupczykowo będzie w okolicach świąt
Aktualizacja
Wszystko było by zrobione z listy prac ale...
Sanki zawieszenia...bardzo duże ryzyko urwania śrub które stoją na sztywno :/ ,mam wymienioną tylko przednią poduchę i odradzają mi mechanicy to ruszać żeby nie zrobić sobie dużego problemu :/
Doszło jeszcze że mam 1/3 klocków z tylu i trzeba będzie oddać zaciski do regeneracji jak się klocki będą kończyły,ponieważ stan jest jeszcze ok ale wymagać będą regeneracji-napewno prawy.
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 252
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Lewy zacisk masz zregenerowany. Prawy tylko wyczyściłem prowadnice ale już możliwe, że się kończy.
Wymieniłeś drzwi kierowcy czy dalej stare jeżdzą
I jak z silnikiem i opiłkami ?
Wymieniłeś drzwi kierowcy czy dalej stare jeżdzą
I jak z silnikiem i opiłkami ?
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
caroleck napisał(a):Lewy zacisk masz zregenerowany. Prawy tylko wyczyściłem prowadnice ale już możliwe, że się kończy.
Wymieniłeś drzwi kierowcy czy dalej stare jeżdzą
I jak z silnikiem i opiłkami ?
Z lewym wiem ,przeczyścił dziś i nasmarował je bo już rdzą zaszły i ciężko chodziły.
Drzwi leżą ofoliowane w garażu i czekają na ciepłe i długie dni,garaż mały to i drzwi nawet nie wymienię w nim :/
Opiłki,olej filtrowałem po ok 2kkm i nie było opiłków-skąd ode się wzieły w misce zlewkowej nie wiem...
Ale za 2/3 mieś będę znów olej zmieniał to też stary przefiltruję dla pewności ,narazie jest cisza spokój.
Aaaa Caroleck-klemy nowe kupiłem,ale że zimno i nieprzyjemnie i je by trzeba trochę żeźby robić z nimi,usztywniłem je kosztem 5gr. a mianowicie dwa małe wkręciki między zaciski klem i trzymają że ich się nie ruszy,trochę prowizorka,ale jak to mówią prowizorki najdłużej trzymają podobno
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 252
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
freestylee napisał(a):caroleck napisał(a):Lewy zacisk masz zregenerowany. Prawy tylko wyczyściłem prowadnice ale już możliwe, że się kończy.
Wymieniłeś drzwi kierowcy czy dalej stare jeżdzą
I jak z silnikiem i opiłkami ?
Z lewym wiem ,przeczyścił dziś i nasmarował je bo już rdzą zaszły i ciężko chodziły.
Drzwi leżą ofoliowane w garażu i czekają na ciepłe i długie dni,garaż mały to i drzwi nawet nie wymienię w nim :/
Opiłki,olej filtrowałem po ok 2kkm i nie było opiłków-skąd ode się wzieły w misce zlewkowej nie wiem...
Ale za 2/3 mieś będę znów olej zmieniał to też stary przefiltruję dla pewności ,narazie jest cisza spokój.
Aaaa Caroleck-klemy nowe kupiłem,ale że zimno i nieprzyjemnie i je by trzeba trochę żeźby robić z nimi,usztywniłem je kosztem 5gr. a mianowicie dwa małe wkręciki między zaciski klem i trzymają że ich się nie ruszy,trochę prowizorka,ale jak to mówią prowizorki najdłużej trzymają podobno
dobrze, że temat z opiłkami ucichł bo trzeba by do panewek zajrzeć
Co do klem to jak coś jest głupie a działa to nie jest głupie
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Zgada się ,W planach będzie regulacja LPG jeszcze bo filtry raz zmieniałem ,ale nawet po ich zmianie,mam odczucie jakby miała może za ubogo z niskich obrotów,na benzycne to inna rozmowa ,ale jakaś sprawdzenie napewno jej nie zaszkodzi ,jeździ cieszy to najważniejsze Do paliwa dolany dodatek do przeczyszczenia profilaktycznie układu paliwowego
Aaa tu mam fotkę jak wyglądał płyn wspomagania kier. Teraz bardzo płynnie chodzi i nawet nie słychać jak pompa jest w skrajnym obciążeniu tzn nie wyła ale słyszalna była jej praca
Aaa tu mam fotkę jak wyglądał płyn wspomagania kier. Teraz bardzo płynnie chodzi i nawet nie słychać jak pompa jest w skrajnym obciążeniu tzn nie wyła ale słyszalna była jej praca
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 252
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
płyn niezłe bagno. Ja go niestety nie zmieniałem
Jeśli chodzi o LPG to jest ustawione dobrze. Nie raz jeździłem z ziomkiem co zajmuje się gazem i sprawdzaliśmy parametry. (mapy lpg i benzy są bardzo podobne ). Tu kwestia może być już reduktora bo ma już trochę nalatane i może ciśnienia już odpowiedniego nie trzyma. Wymieniony był w marcu 2016 roku.
Dopisano 17 gru 2019, 22:47:
aaa i jeszcze przydało by się zajrzeć do rozrządu – ocenić stan itp
Jeśli chodzi o LPG to jest ustawione dobrze. Nie raz jeździłem z ziomkiem co zajmuje się gazem i sprawdzaliśmy parametry. (mapy lpg i benzy są bardzo podobne ). Tu kwestia może być już reduktora bo ma już trochę nalatane i może ciśnienia już odpowiedniego nie trzyma. Wymieniony był w marcu 2016 roku.
Dopisano 17 gru 2019, 22:47:
aaa i jeszcze przydało by się zajrzeć do rozrządu – ocenić stan itp
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Przy mazdach wiele nie grzebałem ,pogoda nie pozwoliła na zbyt wiele przez te 2 tyg. mazda przeszła mycie lamp,wymianę żarówek na Osram 150%, oraz zmianę koloru lamp postojówek/kierunków,czy efekt mi się podoba nie wiem... ,folię pomarańczową zamówię jeszcze.
Dziś doszedł kolejny wydatek ze SMYszą związany ,akumulator,2 tyg temu mi padł ale siedziałem w aucie wieczorem trochę muzyki posłuchałem itp,mówię no moja wina. Rano nie odpaliła,ostatnio zostawiłem go do ładowania,ładował się ok 1/2H i prostownik się wyłączył,auto zrobiło ok 200km od ładowania . Dziś rano (w nocy ok -5/-7) Mazda nie odpaliła z pychu musiała zostać odpalona ,i jutro jadę po nowy Akumulator..
Dziś doszedł kolejny wydatek ze SMYszą związany ,akumulator,2 tyg temu mi padł ale siedziałem w aucie wieczorem trochę muzyki posłuchałem itp,mówię no moja wina. Rano nie odpaliła,ostatnio zostawiłem go do ładowania,ładował się ok 1/2H i prostownik się wyłączył,auto zrobiło ok 200km od ładowania . Dziś rano (w nocy ok -5/-7) Mazda nie odpaliła z pychu musiała zostać odpalona ,i jutro jadę po nowy Akumulator..
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 252
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
z tymi kierunkami Ambery lepiej wyglądały znalazłem farbkę ostatnio do nich a mogłem ci ją dać.
Sprawdziłeś czy nic nie żre prądu Ja walczyłem z radiem bo ona jadło prąd, bo było po januszowem podłączone. Sprawdź aku miernikiem i potem czy nie ma nadmiernego poboru na postoju. Moim zdaniem te aku jest dobre.
Sprawdziłeś czy nic nie żre prądu Ja walczyłem z radiem bo ona jadło prąd, bo było po januszowem podłączone. Sprawdź aku miernikiem i potem czy nie ma nadmiernego poboru na postoju. Moim zdaniem te aku jest dobre.
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
https://allegro.pl/oferta/folia-do-lamp ... 8563053252
Pomyślę nad taką jeszcze ,też nie dokońca mi się to podoba ,ale za folię dałem 5zł
Sprawdzę właśnie jeszcze czy nie ma złodzieja jakiegoś w aucie,ale na radio hmm nie wygląda mi to ,bo ono się odłącza po wyjęciu kluczyka,no ale sprawdzimy ,dziś np. bardzo ładnie odpaliła.
Sprawdzę może głupi trop,lampkę w bagażniku
Ogólnie jak filtry kabinowe zmieniałem,włączyłem dmuchawę na 1/2 min żeby wydmuchało syf z otworu filtrów, to też pamiętam że z ledwością już zapaliła wtedy.
Pomyślę nad taką jeszcze ,też nie dokońca mi się to podoba ,ale za folię dałem 5zł
Sprawdzę właśnie jeszcze czy nie ma złodzieja jakiegoś w aucie,ale na radio hmm nie wygląda mi to ,bo ono się odłącza po wyjęciu kluczyka,no ale sprawdzimy ,dziś np. bardzo ładnie odpaliła.
Sprawdzę może głupi trop,lampkę w bagażniku
Ogólnie jak filtry kabinowe zmieniałem,włączyłem dmuchawę na 1/2 min żeby wydmuchało syf z otworu filtrów, to też pamiętam że z ledwością już zapaliła wtedy.
- Załączniki
Ostatnio edytowano 7 sty 2020, 18:53 przez freestylee, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 252
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
jeśli masz oklejać to już pomaluj jak ja tą farbką:
https://allegro.pl/oferta/tamiya-farba-modelarska-x-26-clear-orange-przezro-7694533964?reco_id=805a71a9-31f9-11ea-aa7f-246e96320fe8&sid=0e7a5475e04eefd78184d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=archiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco&
Na to bezbarwny z dwie warstwy i wygląda jak ori ambery z Japonii
https://allegro.pl/oferta/tamiya-farba-modelarska-x-26-clear-orange-przezro-7694533964?reco_id=805a71a9-31f9-11ea-aa7f-246e96320fe8&sid=0e7a5475e04eefd78184d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=archiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco&
Na to bezbarwny z dwie warstwy i wygląda jak ori ambery z Japonii
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Pomarańczowa folia bardzo źle wygląda na kierunkach, jeśli już to maluj Tamiyą. No albo poszukaj ori amberów z Lantisa
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Mazda robi kilometry o ile odpali..po 2 dniach i 3 przestawieniach jej z kąta w kąt na podwórku już nie bardzo chce a nie mam chwilowo czasu się tym zająć.. ale muszę, ale w weekend chwilę coś pogrzebałem z ciężko chodzącymi biegami.. a mianowicie zabrałem się za tulejki wybieraka-nowych nie miałem,postanowiłem przesmarować tulejkę pod lewarkiem i tak....odkręciłem nakrętkę,chciałem wybić śrubę... dobre 45 min ją wybijałem tak była zapieczona już nie miałem pomysłu na to,ale jakoś wyszła,wyszlifowana z rdzy śruba,tulejka w środku ,oczyszczone,nasmarowałem ATE do tłoczków hamulcowych (zobaczymy czy to był dobry pomysł) i już biegi bardzo lekko i płynnie wchodzą,nie było tragedii,wiem też że jest zrobiony SS ale chodzą bardzo dobrze ,podregulowałem też linkę od gazu pod siebie.... i teraz gaz mi nie odbija jak powinien-muszę to poprawić ,ale rekcja na gaz jest odrazu i bez szarpnięć w korkach,ze dwa obroty muszę cofnąć na regulacji .
Jeździ,pali ok 9-12L LPG zależne od jazdy i od humoru ,i czy mi się spieszy
W marcu pewnie nowy olej,filtry itp auto ma ok już ok 324000
Jeździ,pali ok 9-12L LPG zależne od jazdy i od humoru ,i czy mi się spieszy
W marcu pewnie nowy olej,filtry itp auto ma ok już ok 324000
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 252
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Dziś i już woq w tym tygodniu mazda dała mi popalić a w zasadzie nie odpalić rano do pracy..,na kable spoko, dziś się wkurzyłem rano jak znów nie zapaliła... Pojechałem do sklepu paląc ją z kabli i pali aż miło.
W sumie po dacie aku miał 7 lat,do tego był to 55Ah i 420A....
Wleciał 62Ah i 540A-pali z pół obrotu
W sumie po dacie aku miał 7 lat,do tego był to 55Ah i 420A....
Wleciał 62Ah i 540A-pali z pół obrotu
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 252
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Wleciały oryginalne lampy na tył ,jakoś takiej klasyczności z tyłu nabrała ,z oklejoną blendą mi się bardzo podoba to
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 252
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Caroleck
Mam jeszcze plan na te lampy z tyłu jak będę miał czas zrobię może tak jak w tej jednej lamie od ciebie że kierunki okleję na górze. Lampy ori udało się za grosze wyrwać,i jakoś dla mnie jakoś klasycznej wygląda
Planuję kupić też Interface ELM327 i zrobić możliwość podłączenia jej pod kompa,w tym roczniku już podobno jest taka możliwość i mieć podgląd na pracę poszczególnych parametrów pracy silnika i czujników.
Na dziś:
Ładna sobota ,auto umyte,trzeba iść ,sprzątać,odkurzyć,zaimpregnować skóry
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 252
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość