Turbina MPS do mazdy 6 2.3 166KM
Strona 1 z 1
Witam, posiadam mazde 6 z 2005 roku z silnikiem benzynowym 2.3 166KM i instalacją LPG, planuję wykonać projekt w którym dołożę turbine z mps'a do tego silnika, dlaczego nie kupić od razu mps?
Bo chcę mieć coś innego niż może sobie każdy kupić no i przede wszystkim budżet, mazda 6 mps to wydatek rzędu 30 000zł do tego ma wtrysk bezpośredni i instalacja LPG wygląda już dużo gorzej w porównaniu do mojej szóstki z wtryskiem pośrednim
Docelowo chcę zrobić 240KM bo myślę, że będzie to bezpieczna moc dla tego silnika.
Jest na forum ktoś kto dokonał takiej modyfikacji? Jeśli tak to jest proszony o zabranie głosu w tym temacie, porady i td.
Na same części bez strojenia chcę przeznaczyć 3000zł, wszystko chcę wykonać samemu, umiem spawać tigiem więc dolot i wydech problemem nie będzie a z tego co liczyłem to w tej kwocie powinienem się zmieścić razem z zregenerowaną turbiną
Z góry dzięki za odpowiedzi
Bo chcę mieć coś innego niż może sobie każdy kupić no i przede wszystkim budżet, mazda 6 mps to wydatek rzędu 30 000zł do tego ma wtrysk bezpośredni i instalacja LPG wygląda już dużo gorzej w porównaniu do mojej szóstki z wtryskiem pośrednim
Docelowo chcę zrobić 240KM bo myślę, że będzie to bezpieczna moc dla tego silnika.
Jest na forum ktoś kto dokonał takiej modyfikacji? Jeśli tak to jest proszony o zabranie głosu w tym temacie, porady i td.
Na same części bez strojenia chcę przeznaczyć 3000zł, wszystko chcę wykonać samemu, umiem spawać tigiem więc dolot i wydech problemem nie będzie a z tego co liczyłem to w tej kwocie powinienem się zmieścić razem z zregenerowaną turbiną
Z góry dzięki za odpowiedzi
Ostatnio edytowano 30 paź 2019, 18:33 przez gryff, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 27 paź 2019, 13:03
- Posty: 15
- Auto: mazda 6 2.3
przed przystąpieniem do modyfikacji sprawdź dobrze kondycję tego silnika, pomierz kompresję, sprawdź dokładne wartości ciśnienia oleju i pomiar AFR czy wszystko jest w porządku.
Daj znać jak zrobisz jestem bardzo ciekawe czy jest to realne w takim budżecie
- Od: 4 mar 2015, 15:39
- Posty: 319 (9/15)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GJ
Mazda 6 GG
Ciekawy pomysł, seryjne graty od MPSa są tanie (bo w modzonym MPSie szybko się robią bezużyteczne) więc możesz prawie seryjny układ zbudować całkiem budżetowo, chociaż nie jestem pewny ile z tych części udałoby Ci się wykorzystać (np. IC sie nie zmieści). Nie wiem ile te silniki 2.3 wolnossące wytrzymują mocy ale 240KM brzmi rozsądnie. Samo turbo z MPSa nie jest jakieś mega ciekawe, zużywają się jak każde seryjne turbiny. Jak robisz projekt to możesz wybrać dowolne turbo, polecam znaleźć/wybrać jakąś na łożyskach kulkowych (najlepiej podwójnych a jeszcze lepiej ceramicznych), z chłodzeniem wodą (nie trzeba aż tak bardzo czekać aż ostygnie po jeździe). Brzmi ciekawie, powodzenia
500+KM 6MPS: https://www.facebook.com/drozdo.6MPS/
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 382 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Tylko po co robić sobie koszta i robotę spawajac wydech I dolot? Umieć spawacz a umieć wyspawac klektor to dwie różne sprawy. Kolektor wydechowy custom to ogromne ryzyko pękania co dzieje się nawet z kolektorami spawanymi po rzeź speców z branży. Po co wywiązać otwarte drzwi?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Spytaj go jaki koszt takich przeróbek.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Niw wywazaj otwartych drzwi
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 5&t=211557
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 5&t=211557
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Znalazłem gościa który uturbił ten silnik, na Facebooku to publikował, ponoć zrobił już 15 000km od tego czasu i jeździ na doładowaniu 0.8bara bez odprężania silnika.
Powoli kupuje wszystko co jest potrzebne, według tamtego użytkownika wszystko kosztowało go 2500zl tylko użył używanej turbiny i musiał ją ostatnio regenerowac (600zl) więc w sumie mieści się to w tym biednym budżecie.
Powoli kupuje wszystko co jest potrzebne, według tamtego użytkownika wszystko kosztowało go 2500zl tylko użył używanej turbiny i musiał ją ostatnio regenerowac (600zl) więc w sumie mieści się to w tym biednym budżecie.
- Od: 27 paź 2019, 13:03
- Posty: 15
- Auto: mazda 6 2.3
Graty, ze złożeniem i wystrojeniem za 2500 zł ?
No to musisz dołożyć jeszcze 2xtyle jeśli nie umiesz spawac i stroic.
No i uzbroj się w cierpliwość...
No i uzbroj się w cierpliwość...
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Ja też posiadam taka sondę ale to nie jest nawet 5% sukcesu.. Nie zrozum mnie źle, ja po prostu jestem świeżo po takim projekcie i wiem jak to wygląda w praniu. Ja czekałem za strojeniem 3miesiace po znajomości, u sprawdzonej osoby która wie co robi. Mam też innego kolegę co umie podstroic I ma jakieś pojęcie. Jednak jeden silnik przy jego strojeniu już wystawił korbe I nie wiadomo dlaczego. Niekoniecznie była to jego wina, ale u tego pierwszego który stroil już kilkadziesiąt aut nigdy coś takiego się nie stało. To nie jest łatwa rzecz, nie bez powodu spece kasuja ok tysiąca za strojenie I czeka się miesiącami na termin.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje