Nowa Mazda CX-30 – oficjalna premiera
Z tymi fotelami w CX-5 po 2017 to trochę racja. Pierwsza generacja w SkyPassion w skórach miała dobre fotele, półkubełki. Od 2017 to takie kanapowce bardziej...
darrecki napisał(a):Na razie Mazda nie ma podstaw żeby wywindować ceny 6 i CX5 w górę. Poczekajmy do premiery nowych modeli i różnice w cenach się pojawią – wypas będzie za 200k pln. Byle nowe nie miały nic wspólnego z ich ostatnim tworem MX30...
Byłem wczoraj w salonie w związku z aktualizacją mojej trójki i pogadałem z moim handlowcem – M6 z roku produkcji 2020 idzie do góry o 14kzł a CX-5 2.5 o.... 24kzł
Mati_WZL napisał(a):darrecki napisał(a):Na razie Mazda nie ma podstaw żeby wywindować ceny 6 i CX5 w górę. Poczekajmy do premiery nowych modeli i różnice w cenach się pojawią – wypas będzie za 200k pln. Byle nowe nie miały nic wspólnego z ich ostatnim tworem MX30...
Byłem wczoraj w salonie w związku z aktualizacją mojej trójki i pogadałem z moim handlowcem – M6 z roku produkcji 2020 idzie do góry o 14kzł a CX-5 2.5 o.... 24kzł![]()
![]()
suuuper
good bye Mazda z takimi cenami

Z moich odczuć w cx30 z przodu siedzi bardzo wygodnie natomiast tylna kanapa to masakra co prawda więcej jest miejsca jak w 3 ale siedzi sie jak na krześle
child napisał(a):Kritik napisał(a):
suuuper
good bye Mazda z takimi cenami
Wszystkie marki idą mocno do góry. W końcu za "zarąbistą" ekologię ktoś musi zapłacić
niech płacą bogaci, za Tesle i t.d.
ale na razie nie mówimy o klasie premium, a tylko o Mazdzie, która co raz bardzie staje się niedostępna, dla obywatela
za ostatni, od kiedy kopiłem swoja BM, nie dostałem podwyżki 20%, tak jak wzrosła cena na nowa Mazde 3
i jak bym teraz miałem kupować nowe auto, to już totalnie nie paczyłem by się w stronę Mazdy

dudek_t napisał(a):Jestem pewien że bardziej "zielona" konkurencja nie będzie miała takich podwyżek.
Ja też jestem pewien, że w życiu niczego nie mogę być pewien
Kritik napisał(a):child napisał(a):Kritik napisał(a):
suuuper
good bye Mazda z takimi cenami
Wszystkie marki idą mocno do góry. W końcu za "zarąbistą" ekologię ktoś musi zapłacić
niech płacą bogaci, za Tesle i t.d.
ale na razie nie mówimy o klasie premium, a tylko o Mazdzie, która co raz bardzie staje się niedostępna, dla obywatela
za ostatni, od kiedy kopiłem swoja BM, nie dostałem podwyżki 20%, tak jak wzrosła cena na nowa Mazde 3
i jak bym teraz miałem kupować nowe auto, to już totalnie nie paczyłem by się w stronę Mazdy
Skoda Scala 1.0 85 tyś zł to ile będzie kosztowała Octavia albo nowy golf nie sądzę że mazda 3 jest droga tym bardzej że produkowana jest w Japoni
kamil_franiu napisał(a):Skoda Scala 1.0 85 tyś zł to ile będzie kosztowała Octavia albo nowy golf nie sądzę że mazda 3 jest droga tym bardzej że produkowana jest w Japoni
skąd takie ceny?
wchodzę na stronę https://www.skoda-auto.pl/oferta/cenniki
cennik ŠKODA SCALA
1.0 Manual, Active – 62 200 zl
za 86 250 zl to już masz Style 1.5 TSI EVO z 150hp + DSG, i 8,3 sek do 100
a co Mazda? nowa 3 KAJ(podstawowa) 94 900 zl + lakier 2000 = 96900 zł i manual i 10,4 sek do 100
sorry, ale nie....

Dopisano 31 paź 2019, 13:49:
za 96800 (tyle co podstawowa M3 z silnikiem 122hp i manualem) to już masz Octavie Style(topowa wersja) 2.0 TSI z 190hp i bagażnikiem 2 razy większym niż w M3 i przyspieszenie 7,3 sek do 100 i DSG (10,4 M3 i 7,3 Octavia to jest masakryczna różnica)
Kritik napisał(a):kamil_franiu napisał(a):Skoda Scala 1.0 85 tyś zł to ile będzie kosztowała Octavia albo nowy golf nie sądzę że mazda 3 jest droga tym bardzej że produkowana jest w Japoni
skąd takie ceny?
wchodzę na stronę https://www.skoda-auto.pl/oferta/cenniki
cennik ŠKODA SCALA
1.0 Manual, Active – 62 200 zl![]()
za 86 250 zl to już masz Style 1.5 TSI EVO z 150hp + DSG, i 8,3 sek do 100
a co Mazda? nowa 3 KAJ(podstawowa) 94 900 zl + lakier 2000 = 96900 zł i manual i 10,4 sek do 100
sorry, ale nie....
Dopisano 31 paź 2019, 13:49:
za 96800 (tyle co podstawowa M3 z silnikiem 122hp i manualem) to już masz Octavie Style(topowa wersja) 2.0 TSI z 190hp i bagażnikiem 2 razy większym niż w M3 i przyspieszenie 7,3 sek do 100 i DSG (10,4 M3 i 7,3 Octavia to jest masakryczna różnica)
I masz kurę na masce, plastiki w środku na które nawet ta kura nie chciałaby się sfajdać, stylistykę podrzędnego kurnika i auto tak rzadko spotykane na drogach jak rzeżączka u bywalców burdeli... nie każdy patrzy na przyspieszenie do setki.
Mati_WZL napisał(a):I masz kurę na masce
nie dla wszystkich to jest problem
można mieć sowę, kurę, lwa czy konia
Mati_WZL napisał(a):plastiki w środku na które nawet ta kura nie chciałaby się sfajdać
jak i w każdym innym aucie do 300 tys zł
Mati_WZL napisał(a):stylistykę podrzędnego kurnika
znowu temat o gustach
Mati_WZL napisał(a):auto tak rzadko spotykane na drogach jak rzeżączka u bywalców burdeli
a co przeszkadza zamówić auto w ładnym czerwonym kolorze, czy niebieskim, ładne felgi, i topowe światła z ledami
nie mówiąc już o RS wersji
Mati_WZL napisał(a):nie każdy patrzy na przyspieszenie do setki
ale nie tylko o przyspieszenie chodzi
już pisałem
1. w środku auto jest duuuużo większe (chyba największe w klasie średniej)
2. Największy w klasie bagażnik
3. Mocny silnik, nawet 1.0 jedzie jak Mazdy 2,0, nie mówiąc o 1,5, czy tym bardziej o 2,0
4. Mniejsze spalanie (przy większej mocy)
5. Lepsze wyciszenie (porównując z BM/BL) możne z nowa M3 jest na tym samym poziomie
za ta sama kasę , dostajesz dużo więcej "auta"
ok, kiedy była BM za 84 tys i Octavia za 84 tys , to można było dyskutować, ale teraz, po tych podwyżkach ceny na Mazdy, to już nie jest tak atrakcyjne auto dla zakupu przez przeciętnego obywatela
wiem ze nie zgodzisz się ze mną, bo kopiłeś nowa M3, ale ja pisze tylko swoje zdanie, ze teraz bym już nie kupił M3 przy takich cenach
lelo28 napisał(a):I się zaczęło
dla tego i jest forum

Kritik napisał(a):kamil_franiu napisał(a):Skoda Scala 1.0 85 tyś zł to ile będzie kosztowała Octavia albo nowy golf nie sądzę że mazda 3 jest droga tym bardzej że produkowana jest w Japoni
skąd takie ceny?
wchodzę na stronę https://www.skoda-auto.pl/oferta/cenniki
cennik ŠKODA SCALA
1.0 Manual, Active – 62 200 zl![]()
za 86 250 zl to już masz Style 1.5 TSI EVO z 150hp + DSG, i 8,3 sek do 100
a co Mazda? nowa 3 KAJ(podstawowa) 94 900 zl + lakier 2000 = 96900 zł i manual i 10,4 sek do 100
sorry, ale nie....
Dopisano 31 paź 2019, 13:49:
za 96800 (tyle co podstawowa M3 z silnikiem 122hp i manualem) to już masz Octavie Style(topowa wersja) 2.0 TSI z 190hp i bagażnikiem 2 razy większym niż w M3 i przyspieszenie 7,3 sek do 100 i DSG (10,4 M3 i 7,3 Octavia to jest masakryczna różnica)
Sorry, ale porównanie "topowej" Skody z "podstawową" Mazdą jest delikatnie mówiąc niespójne. Zobacz sobie, co ma jedna, a co druga w wyposażeniu. Np. aktywny tempomat – w Mazdzie w każdej wersji, w Scali nawet w najwyższej za dopłatą (nie sprawdzałem w Octavii, może tam jest w standardzie). Poza tym piszesz np. o bagażniku – mi akurat trąbi wielkość bagażnika (jak chcę większy bagażnik, to jadę większym samochodem), natomiast właściwości jezdne Mazda ma zdecydowanie lepsze (ale tego się nie opisuje, bo nie ma żadnej sensownej skali porównawczej).
Jedyny w miarę obiektywny argument to silnik – z tym, że jakoś nie słyszałem o padających SkyActive-G, a za to mnóstwo o padających TSI. Ja wiem, TSI są różne generacje, te nowe są lepsze itd, ale jakoś fakty pozostają faktami.
Dopisano 31 paź 2019, 17:41:
Kritik napisał(a):lelo28 napisał(a):I się zaczęło
dla tego i jest forum
Właśnie
Kritik
Sprawdziłem w aplikacji Samar
tak sobie myślę ze jeszcze fiata tipo możesz porównać do mazdy 3
Scala miała być budżetowa jak Rapid i pewnie bedzie jak będzie cenniki nowego Golfa albo Octavi ale wtedy mazda wcale nie będzie specjalnie jakoś droga
Sprawdziłem w aplikacji Samar

Mati_WZL napisał(a):I masz kurę na masce, plastiki w środku na które nawet ta kura nie chciałaby się sfajdać, stylistykę podrzędnego kurnika i auto tak rzadko spotykane na drogach jak rzeżączka u bywalców burdeli... nie każdy patrzy na przyspieszenie do setki.
Nie pamiętam kiedy ostatnio sie tak uśmiałem




Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Widzę, że posiadacze BP bronią nowych "lepszych" cen Mazdy jak tylko mogą. Ale prawda jest taka, że podział na nowe modele w EU jest bez sensu, niektóre "ułomności" niższych modeli są zrobione na siłę, ceny (szczególnie wersji "podstawowej") za wysokie, a wybór jednostek napędowych praktycznie żaden.
I piszę to ja, posiadacz Mazd od 15 lat. I jak tak dalej pójdzie, to i kurę na masce rozważę przy wyborze następnego auta.
I piszę to ja, posiadacz Mazd od 15 lat. I jak tak dalej pójdzie, to i kurę na masce rozważę przy wyborze następnego auta.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3110 (47/157)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
A mnie ciekawi jak idzie sprzedaż M3 BP przy tym cenniku. Myślę że dużo potencjalnych klientów odpadło z zasobem portfela do ok 100k. Pamiętam że pisało się że M3BM schodzi jak ciepłe bułeczki. Po za tym był duuuuży skok jakościowy względem M3BL. Teraz to mamy bardziej ewolucję, udoskonalenie względem poprzedniej generacji a sam szumnie zapowiadany sky...x okazał się tylko drogim wydatkiem.
Przy tych cenach to chyba też zacząłbym szukać innej marki. Wydaje mi się że jeśli ktoś szuka mazdy z salonu to ostatni gwizdek żeby zamówić przed podwyżką cen. Sam zastanawiam się nad M6.
Przy tych cenach to chyba też zacząłbym szukać innej marki. Wydaje mi się że jeśli ktoś szuka mazdy z salonu to ostatni gwizdek żeby zamówić przed podwyżką cen. Sam zastanawiam się nad M6.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości