


www.mazdaspeed.pl
Fajfek napisał(a):Jaki koszt takiej wymiany w ASO? Jaki olej ci wlano (lepkość), czy miałeś wybór? Możesz coś więcej napisać o tej kampanii serwisowej zaworów? Swoją drogą ta druga dotycząca nakrętek kół jest trochę śmieszna (ja w swojej 3 już zdążyłem odkręcić raz wszystkie 4 koła przy okazji konserwacji podwozia).
Szerokości....
Mati_WZL napisał(a):Do mnie też dzwonili z jakimiś kampaniami ale nie mam czasu żeby im auto zostawić bo ciągle w rozjazdach jestem. A co do uszczelki – mówisz o drzwiach kierowcy ? mi wymieniali tą na słupku B bo się przetarła
lelo28 napisał(a):kamil_franiu napisał(a):Witam dziś wymieniłem olej w swojej "trójce"
Nie było zdziwienia ze chcesz wymienić olej przy tym przebiegu?
lelo28 napisał(a):kamil_franiu napisał(a):Witam dziś wymieniłem olej w swojej "trójce"
Nie było zdziwienia ze chcesz wymienić olej przy tym przebiegu?
Warkot ostatni raz słyszałem w latach 90-tych w polonezie w dieslu....Fajfek napisał(a):.....a nie jest to zbyt ładny dźwięk, trochę taki warkot...
Fajfek napisał(a):Powinni chociaż ustawić żeby to nie działało poniżej np. 2 tyś obrotów.
lelo28 napisał(a):Fajfek napisał(a):Powinni chociaż ustawić żeby to nie działało poniżej np. 2 tyś obrotów.
I tu jak najbardziej się zgadzam. Stanowiłoby to pewną blokadę, przede wszystkim dla osób które jeżdżą/jeździły doładowanymi dieslami. Nawet myślałem że aktualizacja o której było wspominane spowoduje, że poniżej pewnej prędkości obrotowej ten system..........................................................
Krótko mówiąc dla mnie ten problem nie istnieje.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość