Mazda 323f BA KL '94 wściekła
Sporo.
Ja do siebie dolalem prawie litr na początku by mieć 1cm ponad max a potem do końca może setkę jeszcze, by ten stan utrzymac.
Ja do siebie dolalem prawie litr na początku by mieć 1cm ponad max a potem do końca może setkę jeszcze, by ten stan utrzymac.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Ciekawe na kiedy to wszystko poskładasz Łukasz...
Ciesze się że mogłem pomóc w sprawdzeniu i odebraniu Zawieszenia po które jechaliśmy w mega ulewie
Aczkolwiek kolega pozbywający się części okazał się skarbnica wiedzy i sporym sklepem z częściami
Jak by ktoś był zainteresowany blokiem z tłokami Wiseco na 11.5 kompresji lub zestawem aero OEM to gorąco polecam kolegę Stiana
Szkoda ze nie będzie tłoków
, ale fajnie że wlecą wałeczki ![faja <faja>](./images/smilies/faja.GIF)
Ciesze się że mogłem pomóc w sprawdzeniu i odebraniu Zawieszenia po które jechaliśmy w mega ulewie
Aczkolwiek kolega pozbywający się części okazał się skarbnica wiedzy i sporym sklepem z częściami
Jak by ktoś był zainteresowany blokiem z tłokami Wiseco na 11.5 kompresji lub zestawem aero OEM to gorąco polecam kolegę Stiana
Szkoda ze nie będzie tłoków
Walka z czasem przed Poznaniem ![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Co jest niezwykłego w tych wałkach? Przerobione jakoś? Krzywki? Bo KL01 to pakowali do zwykłych KLDE a nawet do poliftowych KFDE ![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Co do wałków to coś takiego na ten wzor;
COLT RACE GRIND
INT & EXH: 218° @ .050 .363 LIFT (288° Advertised duration)
COLT RACE GRIND
INT & EXH: 218° @ .050 .363 LIFT (288° Advertised duration)
Oj będzie strzelał z wydechu na takim wałku, będzie. Seryjny kael ma chyba 204° @ .050 i wznios mniejszy o jakieś 0,7mm. Ciekawi mnie jaka kreska wyjdzie, i o ile zawęzi się zakres momentu.
edit: Cat Cams ma nadal w ofercie wałki do Kaela. Jedyne 6147zł za komplet![rotfl <rotfl>](./images/smilies/rotfl.GIF)
edit: Cat Cams ma nadal w ofercie wałki do Kaela. Jedyne 6147zł za komplet
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Seryjne klde ma 198° klze 200° wzios większy o 0.5mm okolo
Poprzedni właściciel miał podniesione obroty do 1100 na jałowym i jeszcze falował![rotfl <rotfl>](./images/smilies/rotfl.GIF)
Poprzedni właściciel miał podniesione obroty do 1100 na jałowym i jeszcze falował
I z samych wałków jaki byłby przyrost mocy?
Taka cena za gotowe wałki? A jakby je oddać (stare) by je napawać to koszt nie byłby mniejszy?
Taka cena za gotowe wałki? A jakby je oddać (stare) by je napawać to koszt nie byłby mniejszy?
- Od: 9 gru 2018, 17:27
- Posty: 27
- Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.
Mało kto się bawi w napawanie nadwymiaru celem zwiększania mocy. Najprędzej to wyprodukują Ci nowe wałki.
Z samych wałków przyrost byłby niewielki. Dopiero jak wałki są częścią większej układanki to są przyrosty. We wściekłej jest akurat wszystko co potrzeba żeby ten kael wypluł ze 190km.
Z samych wałków przyrost byłby niewielki. Dopiero jak wałki są częścią większej układanki to są przyrosty. We wściekłej jest akurat wszystko co potrzeba żeby ten kael wypluł ze 190km.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Wiem że nie wielki... Narazie rozpoznaje co i wg bo plan ambitny na nast rok a nw jak bedzię się lepiej opłacać. Bazę już mam
- Od: 9 gru 2018, 17:27
- Posty: 27
- Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.
Dzieki Grzegorz za zaltwienie tematow, mam teraz bodziec do dzialania dalej
wykres stiana na samych walkach, dolocie, wydechu i edisie
wynik fajny, natomiast chciałbym pójść o krok dalej i wrzucic jeszcze itb tej zimy, takze trzymajcie kciuki;)
wynik fajny, natomiast chciałbym pójść o krok dalej i wrzucic jeszcze itb tej zimy, takze trzymajcie kciuki;)
Noo Misiak I to mnie się podoba. Będzie sztos w UJ.
BTW o jakim aero pisze Grzechu?
BTW o jakim aero pisze Grzechu?
grzegorzjubymx6 napisał(a):aero OEM
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bolo dzieki, w koncu cos rusze z moca a chodzi o Mazdaspeed pakiet: skrzydlo, progi, dokladka.
To przygotuj kilka tyś za to... I żeby udało Ci się znaleźć
- Od: 9 gru 2018, 17:27
- Posty: 27
- Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.
Gotowy do zapakowania taki zestaw 1500EU
Plus wysyłka z Norwegii do Polski jakieś 1000 zł xd
I myślę że już brakuje chętnych![rotfl <rotfl>](./images/smilies/rotfl.GIF)
Plus wysyłka z Norwegii do Polski jakieś 1000 zł xd
I myślę że już brakuje chętnych
wysyłka bardzo tania... ale sama cena to przesada... Sam za przesyłkę ponad 3 wyłożyłem
- Od: 9 gru 2018, 17:27
- Posty: 27
- Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.
No cena zakupu powala
Ale taki pakiet OEM to rzadkość
można do tego Dorzucić zdrowa budę gratis ale odbiór osobisty![zeby :D](./images/smilies/zeby.GIF)
![głupek <glupek2>](./images/smilies/glupek2.gif)
Ale taki pakiet OEM to rzadkość
![cisza <cisza>](./images/smilies/cisza.gif)
można do tego Dorzucić zdrowa budę gratis ale odbiór osobisty
Coś za coś... Za taki hajs to ładnie można już porobić przy podwoziu
- Od: 9 gru 2018, 17:27
- Posty: 27
- Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.
misiak89-89 napisał(a):Dzieki Grzegorz za zaltwienie tematow, mam teraz bodziec do dzialania dalej![]()
Nie ma za co
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości