Za nami zabezpieczenie podwozia Mazdy
Prace wykonał forumowicz,
FirstChoice. Poniżej jego opis działań:
"Zaczynając pracę z tą Mazdą, byłem bardzo pozytywnie nastawiony, auto mimo swojego zaawansowanego wieku było w dobrym stanie jeśli chodzi o podwozie. Wprawdzie dużo silnej rdzy pojawiło się na końcówkach podłużnic to ogólnie brak dziur i dużej ilości bardziej zaawansowanych ognisk pozwolił na skrócenie czasu prac nad doprowadzeniem samochodu do pożądanego stanu.
Niestety, ktoś odstawił Januszerkę, podwozie wcześniej było robione, niestety metodą "maluje wszystko łącznie z korozją". Także na etapie zrywania starego zabezpieczenia pod nim dosłownie większy obszar podłogi był zardzewiały. Po przeanalizowaniu sytuacji wziąłem się do roboty

Zakres wykonywanych prac:
1. Usuwanie starych zabezpieczeń.
2. Mycie podwozia, suszenie.
3. Usuwanie korozji (mechaniczne). Usunięcie luźnej rdzy i nalotów.
4. Chemiczne usuwanie korozji i zminimalizowanie szansy na pojawienie się nowej w przyszłości (APP R-Stop + Cortanin F)
5. Antykorozyjny podkład epoksydowy do renowacji aut klasycznych Novol For Classic Cars.
6. Powłoka Elastyczna Novol do zabezpieczania podwozi.
7. Zabezpieczenie profili zamkniętych (wnętrza progów i podłużnic) w celu ochrony przed wilgocią i solą w zimę.
Dodatkowo wykonane prace: nowe śruby mocowań przewodów hamulcowych ( ktoś dał trytytki), czyszczenie i konserwacja mechanizmu opuszczania reflektorów, renowacja wizualna belki."
Kilka zdjęć:
W tym miejscu bardzo dziękuję FirstChoice za podjęcie się prac, za dokładność i sprawność.
