Mazda z USA / Kanady – problemy i porady
@Miro89
w piątek mogę pomierzyć dokładnie tarcze bo będe miał zdjęte to się porówna
@gregwit
jak masz JM1 to chyba szukasz dla wersji europejskiej – w mojej USDM mam 3Mz początek VINu
w piątek mogę pomierzyć dokładnie tarcze bo będe miał zdjęte to się porówna
@gregwit
jak masz JM1 to chyba szukasz dla wersji europejskiej – w mojej USDM mam 3Mz początek VINu
- Od: 19 maja 2009, 19:05
- Posty: 434 (8/13)
- Skąd: Słomniki | Kraków
- Auto: RX-8 USDM '04,
Fiat 500e '16,
Tesla 3H '23
Raptor77 napisał(a):@Miro89
w piątek mogę pomierzyć dokładnie tarcze bo będe miał zdjęte to się porówna
@gregwit
jak masz JM1 to chyba szukasz dla wersji europejskiej – w mojej USDM mam 3Mz początek VINu
JMZ zdaje się są na rynek europejski.
Witam
Widzę temat układu hamulcowego, więc się dołączę
Ktoś wcześniej podał link do strony, gdzie można zakupić te nieszczęsne klocki na przód. Posiadam auto z Kanady (2,5L rok 2016), więc są klocki dla mnie za 16 USD, tylko czy to jest cena za komplet czy jakoś na sztuki sprzedają? Troche głupie pytanie, ale nie z takimi cudami już się spotykałem. Trochę tanio się wydaje jak za komplet 
Widzę temat układu hamulcowego, więc się dołączę
- Od: 23 wrz 2019, 14:24
- Posty: 1
- Auto: Mazda 3,
Silnik 2.5L
Rok 2016
Witam,
Przymierzam sie do zakupu mazdy 3 z 2016 roku z USA.
Samochód benzynowy z silnikiem 2.0 165KM w automatyczniej skrzyni biegów.
Chcialbym sie zapytac, czy sa jakies przeciwwskazania prsed zakupem samochu ze stanow?
Auto zostalo rzekomo przystosowane do ruchu po EU, lecz zastanawiam sie jak sprawy serwisowe? Czy części dostępne i cenowo nie odbiegaja od wersji EU? Jaki jest powod takiego wzrostu importu mazd, szczególnie z USA?
Czy mimo wszysto warto wybrac taki egzemplarz?
Z góry dziękuję za poradę.
Pozdrawiam
Przymierzam sie do zakupu mazdy 3 z 2016 roku z USA.
Samochód benzynowy z silnikiem 2.0 165KM w automatyczniej skrzyni biegów.
Chcialbym sie zapytac, czy sa jakies przeciwwskazania prsed zakupem samochu ze stanow?
Auto zostalo rzekomo przystosowane do ruchu po EU, lecz zastanawiam sie jak sprawy serwisowe? Czy części dostępne i cenowo nie odbiegaja od wersji EU? Jaki jest powod takiego wzrostu importu mazd, szczególnie z USA?
Czy mimo wszysto warto wybrac taki egzemplarz?
Z góry dziękuję za poradę.
Pozdrawiam
- Od: 29 wrz 2019, 14:42
- Posty: 1
Kupiłem Mazde 3 z 2015 rok, sprowadzana była ze Stanów.
Też w automacie, jedyne co musze zrobić to zainstalować przeciwmgielne z tyłu, żeby legalnie jezdzic po PL.
A takto wszystko jest ok. Nad tematem serwisowania sie nie wgłebiałem , jeśli chodzi o części wydaje mi się że wszystko u nas jest dostępne.
Też w automacie, jedyne co musze zrobić to zainstalować przeciwmgielne z tyłu, żeby legalnie jezdzic po PL.
A takto wszystko jest ok. Nad tematem serwisowania sie nie wgłebiałem , jeśli chodzi o części wydaje mi się że wszystko u nas jest dostępne.
- Od: 1 wrz 2019, 10:08
- Posty: 9
- Auto: Mazda 3 BM , rok2015
darrecki napisał(a):Z góry zaznaczę, że mój poniższy wywód to bardziej zgadywanie (poparte pokrętną logiką) niż sprawdzone fakty.
Silnik 2.5l jest to rozwiercony 2.0l, więc teoretycznie na zewnątrz są identyczne. A jeśli są identyczne, to kolektor jest (a przynajmniej powinien być) taki sam.
I teraz jeśli blok silnika wraz z głowicą jest taki sam jak EU, to jest zupełnie bez znaczenia czy kupisz kolektor z 2.0 czy 2.5 i czy pochodzi on z 3,6,CX3,CX5.
Ale jeśli przypadkiem blok silnika US/EU jest inny, to zapewne spasuje tylko kolektor zza wielkiej wody.
Proponuję zadzwonić/przejść się do ASO i po VIN zapytać o nr części i porównanie tego z nr. EU.
Nie są te same. Zarówno kolektor jak i układ dolotowy różnią się. Inna jest nawet średnica rury z obudowy filtra powietrza do przepustnicy. Musi być od wersji 2.5
Przerabiałem ten temat w M6. Jakiś geniusz założył mi pokrywę obudowy filtra powietrza (jest z niej wyjście do przepustnicy) z wersji 2.0 i rurę "uszczelniał". Na szczęście w mazparts można było kupić samą pokrywę za ~100PLN. Auto od razu odżyło. Wiatrołap też się lekko różni.
- Od: 11 sie 2019, 01:57
- Posty: 2
Jaki niby? Znajomy jeździ taką od roku i nie miał żadnych problemów z częściami.
Dopisano 8 paź 2019, 22:30:
Mam w domu tylko mazdy z usa i jestem zadowolony. W cenie 2 z eu kupiłem 3szt z usa. Cenę podaję już po naprawach. Podstawa do dobra baza z usa i jakość naprawy w pl.
Dopisano 8 paź 2019, 22:30:
pHubertStasiuk napisał(a):Witam,
Przymierzam sie do zakupu mazdy 3 z 2016 roku z USA.
Samochód benzynowy z silnikiem 2.0 165KM w automatyczniej skrzyni biegów.
Chcialbym sie zapytac, czy sa jakies przeciwwskazania prsed zakupem samochu ze stanow?
Auto zostalo rzekomo przystosowane do ruchu po EU, lecz zastanawiam sie jak sprawy serwisowe? Czy części dostępne i cenowo nie odbiegaja od wersji EU? Jaki jest powod takiego wzrostu importu mazd, szczególnie z USA?
Czy mimo wszysto warto wybrac taki egzemplarz?
Z góry dziękuję za poradę.
Pozdrawiam
Mam w domu tylko mazdy z usa i jestem zadowolony. W cenie 2 z eu kupiłem 3szt z usa. Cenę podaję już po naprawach. Podstawa do dobra baza z usa i jakość naprawy w pl.
531-640-670
Witam wszystkich,
Wymieniam lampy USA na EU i potrzebuje kostki na wyprowadzenie żarówek H15. Czy ktoś może wie gdzie to można kupić? Dodatkowo potrzebuję też kupić dekielki do lamp – tam gdzie wchodzą te żarówki. Z góry dzięki za podpowiedzi.
Wymieniam lampy USA na EU i potrzebuje kostki na wyprowadzenie żarówek H15. Czy ktoś może wie gdzie to można kupić? Dodatkowo potrzebuję też kupić dekielki do lamp – tam gdzie wchodzą te żarówki. Z góry dzięki za podpowiedzi.
- Od: 7 paź 2019, 17:37
- Posty: 6
- Auto: Mazda 3 BN sedan 2.0 AT 155KM
Problem z 2.5l zaczyna się na opłacie skarbowej ,a kończy np. Na kole dwumasowym które dostępne jest tylko w serwisie i to po długim czasie za ponad 5 koła, po drodze są jeszcze światła, wymiana modułu żeby radio grało. Fajne są też miny ludzi w sklepach,serwisach jak im mówisz, że chcesz coś do Mazdy 3.
2.5l i często gęsto tylko jeden pilot
- Od: 6 paź 2019, 20:53
- Posty: 5
- Auto: Mazda 3 Ameryka 2.5l
Witam.
Jestem posiadaczem Mazdy 3 2017r z USA w sedanie.
Załóżmy że auto przeszło przegląd ale nie jest zrobione światło przeciwmgielne tylne. Planuję w najbliższym czasie sprzedać ten samochód, chciałem się was doradzić czy jest sens robić to światło czy sprzedać taki jaki jest. Jeśli już robić to może ktoś doradzi jakie rozwiązanie zastosował w swoim aucie? Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Jestem posiadaczem Mazdy 3 2017r z USA w sedanie.
Załóżmy że auto przeszło przegląd ale nie jest zrobione światło przeciwmgielne tylne. Planuję w najbliższym czasie sprzedać ten samochód, chciałem się was doradzić czy jest sens robić to światło czy sprzedać taki jaki jest. Jeśli już robić to może ktoś doradzi jakie rozwiązanie zastosował w swoim aucie? Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Witajcie, jestem świeżym posiadaczem mazdy 3, 2.0 B 122km, witam do was z dwoma pytaniami. Możliwość zmiany języka i uruchomienia navi (posiadam samochód z Kanady) oraz o części eksploatacyjne a raczej o to czy pasują z Europy i w sklepie mam poprotu powiedzieć podstawowe dane i będzie wszystko pasować ? Pozdrawiam
- Od: 25 paź 2019, 17:10
- Posty: 1
- Auto: Mazda 3 2015r Kanada 2.0 B 120km
Dziubas99 napisał(a):Problem z 2.5l zaczyna się na opłacie skarbowej ,a kończy np. Na kole dwumasowym które dostępne jest tylko w serwisie i to po długim czasie za ponad 5 koła, po drodze są jeszcze światła, wymiana modułu żeby radio grało. Fajne są też miny ludzi w sklepach,serwisach jak im mówisz, że chcesz coś do Mazdy 3.2.5l i często gęsto tylko jeden pilot
Opłatę skarbową płacisz od uszkodzonego auta, nie wiem gdzie problem.
Koło dwumasowe? Serio? W autach z przebiegiem 20-50kkm?
Światła kupujesz używane EU bez problemu, nie widzę problemu.
Moduł 500zł dostępny od ręki, nie widzę problemu.
Części w większości od mazdy 6 i cx5, nie ma problemu.
Pilot zakup i dokodowanie 500-600zł, żaden problem.
Kupujesz sporo taniej z usa to i masz trochę wydatków ale i tak na końcu wychodzi sporo taniej.
Nie znasz tematu kolego to się nie udzielaj.
Dopisano 29 paź 2019, 22:08:
child napisał(a):Dwóch rozwalonych z EU (i naprawionych)?
3 naprawione z USA za cenę 2 całych (nie wiadomo czy też nie naprawianych) z rynku EU.
531-640-670
rafik.d – Pilot do M3 USA masz na Alledrogo – polecam sprzedawcę Ren_Car – a na kodowanie do auta jedziesz do ASO . Kluczyk 250 , kodowanie 300 ( to załatwia sprawę elektroniki – grot klucza docinasz gdzie chcesz – u rzemieślników od tych spraw . ) Kluczyk musi być do wer. USA – inna częśtotliwość .
Sprawdz opisy na kluczyku – kupuj taki sam. Ja to mam już za sobą .
Pytanie nie boli
)
Sprawdz opisy na kluczyku – kupuj taki sam. Ja to mam już za sobą .
Pytanie nie boli
- Od: 3 maja 2019, 13:43
- Posty: 3
- Auto: M3 BN model 2017 – 2,5l sedan
Ja trzy lata temu za 150 zł dorobiłem tutaj:
http://dorabianiekluczy.waw.pl/
Zadzwoń i dopytaj ile teraz sobie życzą.
Nowy kluczyk na ebay.com z przesyłką wyszedł mnie coś koło 300 zł.
http://dorabianiekluczy.waw.pl/
Zadzwoń i dopytaj ile teraz sobie życzą.
Nowy kluczyk na ebay.com z przesyłką wyszedł mnie coś koło 300 zł.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości