Witam Wszystkich posiadaczy Mazd ( i nie tylko ) Piszę tutaj posta ponieważ nigdzie nie mogę znaleść odpowiedzi na problem który mam z moją Mazdą 3 2.2 D 2010 r . Tak więc od początku , podczas jazdy po autostradzie na tempomacie nagle samochód zaczął tracić moc , redukcja biegów nic nie pomogła autko zgasło . Laweta 300 km do domu ;(   Ok w domu podpięty komp i oto takie błędy wyskoczyły 
1 – P0183   Obwód czujnika A temp paliwa
– Wysokie napięcie wejściowe
– Brak objawu
2 – P0182  Obwód czujnika A temp paliwa
– wejście niskiego napięcia obwodu
– Brak objawu
3 – P062A  Obwód sterowania pompą A
– Parametry/ Zakres działania obwodu 
– Brak objawu
4 – P1260 Wykryto włamanie pojazd unieruchomiony 
– Brak objawu
– Bieżący 
Dodam że wymieniłem filtr paliwa , pompe wtryskową wraz z dwoma czujnikami które się w niej znajdują , kable do pompy sprawdzone , baterje w pilocie wymienione . Paliwo do pompy wtryskowej dochodzi i dalej nic , odkręcałem przewód na listwe i sucho , nie ma paliwa . Może ktoś miał podobny problem lub wie o co chodzi z góry Dziękuje za Pomoc . Pozdrawiam
			
			
		Problem z odpaleniem ( nie podaje paliwa na wtryski )
		
				Strona 1 z 1
			
	
	
	
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


 . Problemem był urwany ( ścięty ) wałek rozrządu który napędza również pompe wtryskową .
 . Problemem był urwany ( ścięty ) wałek rozrządu który napędza również pompe wtryskową .