Ja ostatnio próbowałem to wyciągnąć i z jednej strony się ułamało. Weszło z powrotem, ale na jednym zatrzasku.
Widzę wiele osób poleca wyrzucenie tego, więc przy najbliższym myciu auta chyba sam to zrobię.
Mazda3 (BK) – Korozja
Jak miałem te zaślepki na aucie, na rantach drzwi, ani na wnękach nie było żadnego brudu po myciu. Po wyjęciu, momentalnie zaczął się on pojawiać. Trzeba sobie odpowiedzieć samemu na pytanie czy lepiej żeby woda i błoto wypływało czy, żeby się kisiło wewnątrz drzwi 

- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
widze jak jezdze po mieście ile ludzi ma pognite dolne krawędzie drzwi (szczególnie tylnych) i wiem że te zaślepki to głowna przyczyna. ja u siebie wyrwałem wszystkie te zaślepki i jest spokój – woda wypływa bezproblemowo.
Dopisano 28 lip 2018, 16:17:
co do tylnej klapy. wyczyscic, pomalowac cortaninem/fertanem lub innym inhibitorem korozji i psiknac podkladem antykorozyjnym a na to psiknąć orginalnym sprayem z mazdy. koszt całosci to 50zł.
Dopisano 28 lip 2018, 16:17:
co do tylnej klapy. wyczyscic, pomalowac cortaninem/fertanem lub innym inhibitorem korozji i psiknac podkladem antykorozyjnym a na to psiknąć orginalnym sprayem z mazdy. koszt całosci to 50zł.
Może ktoś napisać o cenach lakierowania i prac blacharskich? U mnie w Łodzi to wygląda tak
Reperaturka tył 300 robocizna +400 malowanie +reperaturka
Próg 400 robocizna +300 malowanie +cena progu. Generalnie malowanie elementu 400, maska 500,dach 600.
Reperaturka tył 300 robocizna +400 malowanie +reperaturka
Próg 400 robocizna +300 malowanie +cena progu. Generalnie malowanie elementu 400, maska 500,dach 600.
- Od: 16 gru 2012, 12:41
- Posty: 38
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 3 2003 BK 2.0B
A dużo masz do roboty? Z tego co ja się dowiedziałem z pół roku temu pod łodzią u znajomego blacharza to ceny podobne. U mnie niestety ruda jedzie po całości, na jednym progu, błotniki przód i nadkola tył.. do tego ranty drzwi i to praktycznie wszystkich. Ja się zastanawiam czy nie zrobić reparaturek, drzwi oczyścić do gołej na rantach, na to reaktywny i akrylowy podkład, cały samochód zmatowic na to raptorem zapodac.. pewnie głupi pomysł ale koszt lakierowania tych elementów ani się nie zwróci przy ewentualnej sprzedaży a w takim stanie to chyba nie warto sprzedawać. Po raptorze myślę z 3lata jeszcze by się pojezdzilo i w tym czasie kupić jakąś M3 BL 
grafipl napisał(a):A dużo masz do roboty? Z tego co ja się dowiedziałem z pół roku temu pod łodzią u znajomego blacharza to ceny podobne. U mnie niestety ruda jedzie po całości, na jednym progu, błotniki przód i nadkola tył.. do tego ranty drzwi i to praktycznie wszystkich. Ja się zastanawiam czy nie zrobić reparaturek, drzwi oczyścić do gołej na rantach, na to reaktywny i akrylowy podkład, cały samochód zmatowic na to raptorem zapodac.. pewnie głupi pomysł ale koszt lakierowania tych elementów ani się nie zwróci przy ewentualnej sprzedaży a w takim stanie to chyba nie warto sprzedawać. Po raptorze myślę z 3lata jeszcze by się pojezdzilo i w tym czasie kupić jakąś M3 BL
Raptor to możesz jako konserwacja podwozia na progi i do załamania drzwi dalej nie bo to będzie żenująco wyglądało.
Sam w swoim wyczyściłem ranty drzwi – 1 dzień roboty
Noxudol Rust Eater/Ikorol/Epoksyd/Akryl/Baza/Klar no i mastyka i drzwi zrobione
podwozie do piaskowania a reperaturki to naprawde mają wysokie ceny po 300zł za jeden próg to troche za dużo.
Na allegro można dostać nowe błotniki już pomalowane po 300zł
Cześć,
Chciałem odświeżyć trochę temat. Szykuje się wkoncu do zrobienia porządku z blachą. Cos tam amatorsko sobie dłubie i chciałem spróbować zrobić to co mogę sam a resztę zlecić blacharzowi/lakiernikowi. A więc czekaja mnie wszystkie nadkola. Przody chciałem kupić nowe i pomalować samemu a potem zmontować czy ktoś poleca jakieś źródło czy te z allegro są ok? Na co zwrócić uwagę?
No i reparturki tyłu tak samo ale tu już trzeba spawać więc to muszę oddać..
Przewertowalem temat i aż pobiegłem sprawdzić swoje drzwi jak wszyscy pisali że tak rdzewieją a u mnie nic a nic. Okazuje się że Niemiec pomyślał i sam odrazy wyrzucił wszystkie zaślepki
Co do podwozia miałem kiedyś to wszystko zakonserwowane ale już trochę kwiatków wyszło. Mój plan to wszystko oczyścić w miarę możliwości potem dać farbę reaktywna/okrętowa Corizon na to epoksyd i powłoka bitumiczna. Jakieś rady.
Ps. Dysponuje kompresorem
Chciałem odświeżyć trochę temat. Szykuje się wkoncu do zrobienia porządku z blachą. Cos tam amatorsko sobie dłubie i chciałem spróbować zrobić to co mogę sam a resztę zlecić blacharzowi/lakiernikowi. A więc czekaja mnie wszystkie nadkola. Przody chciałem kupić nowe i pomalować samemu a potem zmontować czy ktoś poleca jakieś źródło czy te z allegro są ok? Na co zwrócić uwagę?
No i reparturki tyłu tak samo ale tu już trzeba spawać więc to muszę oddać..
Przewertowalem temat i aż pobiegłem sprawdzić swoje drzwi jak wszyscy pisali że tak rdzewieją a u mnie nic a nic. Okazuje się że Niemiec pomyślał i sam odrazy wyrzucił wszystkie zaślepki
Co do podwozia miałem kiedyś to wszystko zakonserwowane ale już trochę kwiatków wyszło. Mój plan to wszystko oczyścić w miarę możliwości potem dać farbę reaktywna/okrętowa Corizon na to epoksyd i powłoka bitumiczna. Jakieś rady.
Ps. Dysponuje kompresorem
cisman napisał(a):Cos tam amatorsko sobie dłubie i chciałem spróbować zrobić to co mogę sam a resztę zlecić blacharzowi/lakiernikowi. A więc czekaja mnie wszystkie nadkola. Przody chciałem kupić nowe i pomalować samemu a potem zmontować czy ktoś poleca jakieś źródło czy te z allegro są ok? Na co zwrócić uwagę?
No i reparturki tyłu tak samo ale tu już trzeba spawać więc to muszę oddać..
Na jakiej zasadzie chcesz kupić nowe nadkola z przodu (z malowaniem) i zrobić to samemu, a na tył reperaturki i zlecić prace blacharzowi?
Chodzi Ci o plastikowe nadkola, czy blachówę?
- Od: 20 lip 2018, 10:48
- Posty: 187
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005
deejayija napisał(a):cisman napisał(a):Cos tam amatorsko sobie dłubie i chciałem spróbować zrobić to co mogę sam a resztę zlecić blacharzowi/lakiernikowi. A więc czekaja mnie wszystkie nadkola. Przody chciałem kupić nowe i pomalować samemu a potem zmontować czy ktoś poleca jakieś źródło czy te z allegro są ok? Na co zwrócić uwagę?
No i reparturki tyłu tak samo ale tu już trzeba spawać więc to muszę oddać..
Na jakiej zasadzie chcesz kupić nowe nadkola z przodu (z malowaniem) i zrobić to samemu, a na tył reperaturki i zlecić prace blacharzowi?
Chodzi Ci o plastikowe nadkola, czy blachówę?
błotniki przednie są w kolorze i jest możliwość zakupu nowych ocynkowanych na allegro
Ale to i tak w grę wchodzi wspawywanie...
- Od: 20 lip 2018, 10:48
- Posty: 187
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005
Tak przod chce kupić najlepiej w ocynku i sam pomalować. Co masz na myśli pisząc o wspawywaniu przodu. Myślałem że jest to plug and Play i niema co tam wspawywac jak chce cały wymieniać a nie fragment.
No jeśli mowa o takim cudzie jako to:
https://allegro.pl/oferta/mazda-3-bk-20 ... 8419163694
to wspawać trzeba będzie...

to wspawać trzeba będzie...
- Od: 20 lip 2018, 10:48
- Posty: 187
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości