Symbol wiatraka / nawiew zewnętrzny

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Bartosz » 17 lip 2006, 18:32

Hejka wszystkim.Powiedzcie mi co spowoduje przesuniecie dzwigienki na ten symbol?Pozdro :)
MAZDA IS THE BEST :)
JEŻDŻE MAZDĄ JESTEM GWIAZDĄ ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2004, 00:13
Posty: 62
Skąd: Łódź
Auto: Dwie Mazdy 626 :–)

Postprzez Negoiu » 17 lip 2006, 18:38

włączenie nawiewu, ale nie całkowite otwarcie powietrza z zewnątrz.

Bardziej po ludzku: możesz regulować siłę nawiewu i jego temp. jeśli masz tak ustawione
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2006, 11:23
Posty: 149
Skąd: Poznań
Auto: 626 GD F8 1.8 12V+LPG

Postprzez es » 17 lip 2006, 20:41

W tym polozeniu przez te kratke leci powietrze z wentylatora. W srodkowym jest zamkniete, a tam, gdzie falki masz klime dla ubogich – powietrze pomija wentylator i wieje tak szybko, jak jedziesz. W ruchu jest to swietny patent, bo powietrze ma krotsza droge do pokonania, wiec mniej sie nagrzewa. Ma rowniez mniej oporow, wiec wieje intensywniej. Szczegolnie, gdy docisniesz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez Waluś » 17 lip 2006, 22:08

es napisał(a):masz klime dla ubogich


<lol> dobre określenie <lol>

Dodam tylko że w tym położeniu (klimy) to co będzie na zewnątrz będzie wewnątrz, więc zwracaj uwagę gdzie wjeżdżasz i gdzie parkujesz :P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Overkill » 17 lip 2006, 22:19

Waluś napisał(a):Dodam tylko że w tym położeniu (klimy) to co będzie na zewnątrz będzie wewnątrz, więc zwracaj uwagę gdzie wjeżdżasz i gdzie parkujesz


Święte słowa Waluś, szczególnie jak się jedzie za starym Jelonkiem albo Starkiem <lol>
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2006, 13:12
Posty: 320

Postprzez Waluś » 17 lip 2006, 22:30

uwielbiam parkować w sierpniu pod brzozą :D:D hahaha fajnie potem auto wypelnia <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Bartosz » 18 lip 2006, 00:12

Es przegioles z ta klima dla ubogich <snajper> , a Ty sie Walus tak nie smiej bo <bicz> hehehe :P
MAZDA IS THE BEST :)
JEŻDŻE MAZDĄ JESTEM GWIAZDĄ ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2004, 00:13
Posty: 62
Skąd: Łódź
Auto: Dwie Mazdy 626 :–)

Postprzez Bartosz » 18 lip 2006, 00:18

Dzieki za odpowiedzi :)

PS: Klimie dla ubogich podziekujemy hehe
MAZDA IS THE BEST :)
JEŻDŻE MAZDĄ JESTEM GWIAZDĄ ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2004, 00:13
Posty: 62
Skąd: Łódź
Auto: Dwie Mazdy 626 :–)

Postprzez es » 18 lip 2006, 10:01

Bartosz napisał(a):Es przegioles z ta klima dla ubogich <snajper> , a Ty sie Walus tak nie smiej bo <bicz> hehehe :P


Aleosochodzi? To jest szalenie skuteczny sposob przewietrzania. Wprawdzie nie mam klimy (jeszcze, mam nadzieje), ale przypuszczam, ze w trasie spokojnie mozna to paliwo- i mocozerne ustrojstwo wylaczyc i chlodzic sie metodami naturalnymi. Jezeli do tego jescze leciutko uchylisz tylne szyby lub szyberdach, to przeciag z butow wyrywa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez Huano » 18 lip 2006, 10:45

Ta "klima dla ubogich" to na prawdę rewelacyjny pomysł (oprócz tych przypadłości o których Waluś pisze – głupio dostać "z liscia" podczas jazdy :D). Co prawda w coupe GD trudno uchyla się tylną szybę ;) ale szyber można i jest na prawdę przyjemnie. No a na korki to tylko klima...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Bartosz » 18 lip 2006, 11:14

Hehehe spoko Es :) .Czy przelączajac na ten wiatrak on sie samoczynnie wlacza i chodzi na wolnych obrotach czy dopiero sie go zalacza jak go wlacze na konsoli srodkowej suwakiem?
MAZDA IS THE BEST :)
JEŻDŻE MAZDĄ JESTEM GWIAZDĄ ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2004, 00:13
Posty: 62
Skąd: Łódź
Auto: Dwie Mazdy 626 :–)

Postprzez es » 18 lip 2006, 12:00

Bartosz napisał(a):Hehehe spoko Es :) .Czy przelączajac na ten wiatrak on sie samoczynnie wlacza i chodzi na wolnych obrotach czy dopiero sie go zalacza jak go wlacze na konsoli srodkowej suwakiem?


Wentylator wlaczasz na centralnej konsoli. Aby z nawiewow szlo powietrze przez niego poruszane dzwigienki musza byc ustawione na "wiatrak". Gdy przelaczysz na falke to cale powietrze leci prosto z podszybia z pominieciem zakamarkow dmuchawy. Mozesz wtedy wylaczyc wentylator. Dopoki jedziesz doputy rozkoszujesz sie nawiewem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez Bartosz » 18 lip 2006, 18:01

Ok thanks Es :)
MAZDA IS THE BEST :)
JEŻDŻE MAZDĄ JESTEM GWIAZDĄ ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2004, 00:13
Posty: 62
Skąd: Łódź
Auto: Dwie Mazdy 626 :–)

Postprzez Negoiu » 19 lip 2006, 10:55

es napisał(a):Aby z nawiewow szlo powietrze przez niego poruszane dzwigienki musza byc ustawione na "wiatrak".


jest wyjątek nie muszą. Jeśli nawet masz w środkowych kratkach ustawione na falkę- to też jak włączysz wentylator to przez nie poleci powietrze nawet jak stoisz. Nie działa to na boczne nawiewy

Prosty temat a ile koncepcji... <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2006, 11:23
Posty: 149
Skąd: Poznań
Auto: 626 GD F8 1.8 12V+LPG

Postprzez Waluś » 19 lip 2006, 18:37

Negoiu napisał(a):Nie działa to na boczne nawiewy

tródno żeby działało jak wiater z wiatraka eypychasz pod maskę <lol> mniejszy opór. W środkowej jest bliżej wiatraka i temu dmucha, ale większość i tak ucieka w atmosfere a więc nie włączamy wiatraka jak mamy otwarte wloty zewnętrzne (fala)
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6