Dostępność 323S (BJ) w Polsce
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Cześć, szukam przyczyny niewielkiej dostępności wydania czterodrzwiowego w Polsce. Przeglądając oferty na portalach z ogłoszeniami, widuję głównie wydania hatchback, które stanowią zdecydowaną większość na rynku. Niestety nie mogę znaleźć odpowiedzi na pytanie: dlaczego wersja sedan cieszyła się tak niską popularnością i z czego ona wynikała. Może ktoś zna odpowiedź?  
			
			
		Końcówka lat dziewięćdziesiątych. Prym wiodą hot hatche, a Mazda nigdy nie kojarzyła się z sedanami. Jak już sedany to raczej limuzyny typu Xedos czy 626. Auto kompaktowe w sedanie jest mało praktyczne, nie tego ludzie oczekiwali decydując się na 323. 
Choć sam uważam, że 323S BJ wygląda dużo lepiej niż F, ma więcej klasy i bardziej ponadczasową linię. Wrzuciłbym tam BPT (bo FS-DET do szit), i upalał jak szalony
  Taka bieda-subaru-impreza  
			
			
		Choć sam uważam, że 323S BJ wygląda dużo lepiej niż F, ma więcej klasy i bardziej ponadczasową linię. Wrzuciłbym tam BPT (bo FS-DET do szit), i upalał jak szalony


- Od: 13 lis 2014, 17:47
 - Posty: 1134 (25/85)
 - Skąd: Łódź / Kowary
 - Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GJ 
Przede wszystkim główną i największą  zaletą BJ było to ze powstawała na podwoziu 626,co skutkowało dużą ilością miejsca z tyłu i przesuwaną tylną kanapą.Był to kompakt w stylu sportbacka gdzie jak potrzebowałeś mogłeś mieć większy bagażnik kosztem miejsca z tyłu albo na odwrót-z tyłu miejsca jak w w aucie o klase większym.Sam nie raz z tego patentu korzystałem.Bezpośrednio z BJ przesiadłem sie do subaru imprezy kombi i to był pod tym względem regres.Sedan jest pozbawiony tej zalety co czyni go bezsensownym wyborem.
			
			Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
		Nie ma znowu ich tak mało; sam szukałem dla siebie właśnie sedana.
Oczywiście większość dostępnych to wersje Pb z silnikami 1,5...1,6 lub mniejsze.
Nie zdecydowałem się na zakup, bo po głowie chodził mi mocniejszy silnik, a TU bez rzeźby obejść by się nie można było.
Przyznaję, wersje 1,8... 2,0 są mało dostępne, ale inne zdarza się widywać.
			
			Oczywiście większość dostępnych to wersje Pb z silnikami 1,5...1,6 lub mniejsze.
Nie zdecydowałem się na zakup, bo po głowie chodził mi mocniejszy silnik, a TU bez rzeźby obejść by się nie można było.
Przyznaję, wersje 1,8... 2,0 są mało dostępne, ale inne zdarza się widywać.
Historie mojej młodości : 
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
		[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Paradoksalnie, najbardziej żwawa wersja w jakiej sedan występuje często i gęsto to DiTD, które w trzech krokach może dobić do 10s/100kmh. 
Wersje 1.6 i 2.0 zakrawają o białe kruki, bo poliftów w sedanie jest już wyjątkowo mało. Nie jestem pewien czy widziałem taki dziw na żywo
			
			
		Wersje 1.6 i 2.0 zakrawają o białe kruki, bo poliftów w sedanie jest już wyjątkowo mało. Nie jestem pewien czy widziałem taki dziw na żywo


- Od: 13 lis 2014, 17:47
 - Posty: 1134 (25/85)
 - Skąd: Łódź / Kowary
 - Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GJ 
Ja widziałem,diesle są fajne ale to już stare auta i archaiczna lekko konstrukcja.Ja bym szukał przedlifta 1.5 i dmuchał choćby kompresorem m45.
			
			Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
		
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


