Dziś stanąłem na skrzyżowaniu , nacisnąłem sprzęgło i  chciałem wrzucić jedynkę . Bieg nie chciał wejść puściłem pedał sprzęgła i został w podłodze. Ręką można go podnieść do góry ale po naciśnięciu znowu zostaje w podłodze i nie da się biegu wrzucić . Na wyłączonym silniku wrzuciłem jedynkę , zapaliłem auto bez sprzęgła i jakoś na jedynce dojechałem do domu.  
  Jak myślicie co mogło się uszkodzić , czy to może wysprzęglik padł ? Co byście doradzili sprawdzić przed wizytą u mechanika? Patrzałem pod auto i nie cieknie płyn .
			
			
		Sprzęgło zostało w podłodze, nie da się wrzucić biegu
		
				Strona 1 z 1
			
	
	a jest w ogóle ten płyn w zbiorniku? bo może nie cieknie bo już go nie ma
możliwości za wiele nie ma – pompka lub wysprzęglik (może tylko zapowietrzony)
			
			
		możliwości za wiele nie ma – pompka lub wysprzęglik (może tylko zapowietrzony)
Płyn w zbiorniczku jest .  A jak się odpowietrza ten wysprzęglik ?
			
			
				Ostatnio edytowano 10 cze 2019, 21:20 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
					
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta - nie ma takiej potrzeby
			
		Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta - nie ma takiej potrzeby
Tak jak hamulce z tym, że jak już płyn zaczyna tam cieknąć, to ostatnie naciśnięcie robi się ściskając wysprzęglik a nie naciskając na pedał – to pozwoli wyjść odpowietrznikiem resztkom powietrza z końca wysprzęglika.
			
			
		właśnie – jaka linka, skoro widać pompkę na zdjęciach
			
			
		drx8 – zaznaczyłeś trzpień naciskający na pompkę sprzęgła
jeśli w tym układzie jest tak, że zarówno hamulcowy jak i sprzęgła jest w jednym zbiorniku to na 99% zostało tak zaprojektowane, żeby w razie wycieku najpierw opróżnić ten rezerwuar, który odpowiada za sprzęgło – tak jest bezpieczniej, bo na hamowanie zawsze musi wystarczyć
w jedynym aucie, które mam z klasyczną skrzynią a nie automatem, zbiornik od sprzęgła jest osobny od hamulców i stąd powyższe to moje gdybanie
			
			
		jeśli w tym układzie jest tak, że zarówno hamulcowy jak i sprzęgła jest w jednym zbiorniku to na 99% zostało tak zaprojektowane, żeby w razie wycieku najpierw opróżnić ten rezerwuar, który odpowiada za sprzęgło – tak jest bezpieczniej, bo na hamowanie zawsze musi wystarczyć
w jedynym aucie, które mam z klasyczną skrzynią a nie automatem, zbiornik od sprzęgła jest osobny od hamulców i stąd powyższe to moje gdybanie
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6
