Mazda z USA / Kanady – problemy i porady
Chodzi pewnie o wymianę panela z przyciskami do podgrzewania foteli. A czy po wymianie nie ma problemu z poduszka pasażera? Chodzi mi o to że w USA jest waga w fotelu która aktywuje poduszkę a w EU montuje przełącznik do ręcznego wyłączania. Panel będzie EU, nie ma z tym problemu?
- Od: 10 kwi 2019, 21:12
- Posty: 28
- Auto: Mazda 6 GJ 2,5 2016 GT
U mnie po wymianie na eu wszystko działa poprawnie, czyli pasażer siedzi poduszka się aktywuje i informacja na panelu jest wyświetlana, gdy pasażera brak poduszka jest automatycznie wyłączana i również info pojawia się na wyświetlaczu.
Region ustawiony na eu i błędy już się nie pojawiają.
Region ustawiony na eu i błędy już się nie pojawiają.
bardzo prosto się to robi – przypisanie licznika do auta + przebieg
musze sprawdzić bo może europejski bez headupa mam nawet w garażu jakbys chciAL
musze sprawdzić bo może europejski bez headupa mam nawet w garażu jakbys chciAL
-
popi2009
Zdjęcie wskazówek to żaden problem, także nie masz się czego w tym przypadku obawiać. I zawsze możesz założyć jakąś tarczę robioną na zamówienie. Miałem taką w Seicento 

- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3100 (46/156)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Nie mam pojęcia. Do 6 jest "ogólnodostępny" manual USA dla rocznika 2012, więc proponował bym od tego zacząć.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3100 (46/156)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Przejrzę ten manual i pewnie jakoś sobie z tym poradzę. A zapytam jeszcze o jedną rzecz z którą walczę od dawna. Czy wiesz jak dołożyć czujniki parkowania? Najbardziej zależy mi na przednich bo z tyłu mam kamerę. Tylko chodzi mi o zrobienie tego na oryginalnych częściach Mazdy.
- Od: 10 kwi 2019, 21:12
- Posty: 28
- Auto: Mazda 6 GJ 2,5 2016 GT
Odpisałem w GJ
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3100 (46/156)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Zbyszek7 napisał(a):A żeby licznik wyciągnąć wystarczy tylko obudowę wyszarpnac i odkręcić śruby i już wyjdzie? Wolę mieć tarczke jak w oryginale EU:)
dokładnie tak, szarpiesz za daszek i odkręcasz licznik na 4 śruby
Dopisano 26 May 2019, 12:06:
Tomekk560 napisał(a):Ktoś z was może wie czy są jakieś problemy przy wymianie lamp przednich soczewkowych USA na FULL LED EU? Wystarczy wymienić wiązki do podłączenia lamp i będzie wszystko działać czy wymaga to większego nakładu pracy i umiejętności?
nie ma żadnych problemów, trzeba połączyć wiązkę starych lamp do nowych i dodać przekaźnik na dzienne, wszystko działa bez błędów
dzis spotkala mnie pewna ciekawostka z ktora sobie nie moge poradzic.
mialem wgrane oprogramowanie eu (auto z kanady), pelen zakres czestotliwosci radia. dzis okazalo sie ze mechanik nie dokrecil jakis czas temu klemy. jako sie obruszyla po tym jak podjechalem pod sklep, pozniej nie moglem odpalic zanim odkrylem ze to klema, ale nie to jest najwazniejsze....
tak jakby stracilem czestotliwosci 100MHz+
wgralem soft jeszcze raz. i dupa nadal nie mam.... jak to w ogole mozliwe...
errata jak manualnie nastawie np 105MHz zetka gra. ale puszcze skanowanie to tylko do 101,7 MHz a dalej tylko ponizej 99 wylapuje. pokazyje oczywicie skale az do 108MHz
EDIT:
Moduł zmieniłem na wersję EU. Śmiga aż miło.
Zostało ostatnie pytanie. Jak działa DAB tzn gdzie ma antenę? Czy to tylko kwestia zmiany kawałka wiązki z wtyczkami bo takie widziałem i korzysta z tej samej płetwy dachowej?
mialem wgrane oprogramowanie eu (auto z kanady), pelen zakres czestotliwosci radia. dzis okazalo sie ze mechanik nie dokrecil jakis czas temu klemy. jako sie obruszyla po tym jak podjechalem pod sklep, pozniej nie moglem odpalic zanim odkrylem ze to klema, ale nie to jest najwazniejsze....
tak jakby stracilem czestotliwosci 100MHz+
wgralem soft jeszcze raz. i dupa nadal nie mam.... jak to w ogole mozliwe...
errata jak manualnie nastawie np 105MHz zetka gra. ale puszcze skanowanie to tylko do 101,7 MHz a dalej tylko ponizej 99 wylapuje. pokazyje oczywicie skale az do 108MHz
EDIT:
Moduł zmieniłem na wersję EU. Śmiga aż miło.
Zostało ostatnie pytanie. Jak działa DAB tzn gdzie ma antenę? Czy to tylko kwestia zmiany kawałka wiązki z wtyczkami bo takie widziałem i korzysta z tej samej płetwy dachowej?
Ostatnio edytowano 11 cze 2019, 19:56 przez cache, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 8 mar 2019, 11:45
- Posty: 7
- Auto: Mazda 3 BM 2.0 Skyactiv 2014 Canada
No w jakiś sposób ten "tylko" inny stopień sprężania musi być osiągnięty. Zapewne skok tłoka jest inny, więc to nie są te same silniki.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3100 (46/156)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
nie moge poradzic sobie z pilotem zamka centralnego. nie mam keyless. i po ostatniej wizycie u mechanika, przestaje mi dzialac pilot, a czasami mam martwy guzik start/stop i kompletnie nie moge nic zrobic. wystarczy odpiac keme – i znow dziala, czasami kilka odpalen auta a czasami zgasze i d... znow klema... resetowalem bledy nic ciekawego nie bylo, forscan przechodzi testy wszystkich modulów bez problemu jednak czasmi po ssu mam martwe auto i musze ponowic to zadziala....
czy to wszystko jest w module ECM ECU zapisane?
czy to wszystko jest w module ECM ECU zapisane?
- Od: 8 mar 2019, 11:45
- Posty: 7
- Auto: Mazda 3 BM 2.0 Skyactiv 2014 Canada
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości