Akcje serwisowe – aktualizacja
Strona 1 z 1
Znalazłem linki do biuletynów akcji serwisowych w USA . Dość dużo tego tam było. Polsce chyba mniej , czyżby amerykanie bardziej naciskali na ASO z usterkami http://www.mazdas247.com/forum/showthre ... rces/page2
07.03.2011
Przedsiębiorca Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki Mazda 5, wyprodukowane w Japonii mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.
Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych samochodach Mazda 5 o numerach nadwozi z przedziału JMZ CR19** 00 351931-371223, istnieje ryzyko pojawienia się korozji złącza elektrycznego zasilania elektrycznej pompy paliwa. Na skutek korozji połączenie elektryczne może zostać przerwane, co może doprowadzić do zatrzymania pompy paliwa i w konsekwencji unieruchomienia silnika.
Przedsiębiorca poinformował właścicieli samochodów o zagrożeniu i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, gdzie na koszt przedsiębiorcy zostanie dokonane sprawdzenie samochodu a w przypadku wykrycia korozji, połączenie elektryczne pompy paliwa zostanie naprawione.
Niniejsza informacja nie stanowi nakazu wycofania produktu z rynku ani nakazu odkupienia od konsumentów w rozumieniu ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, ale stanowi realizację obowiązków producenta, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275 oraz z 2007 r. Nr 35, poz. 215).
11.05.2017
Przedsiębiorca Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach marki Mazda 5 model CR, doposażonych w akcesoryjny wyłącznik poduszki powietrznej pasażera, wyprodukowanych w Japonii od 11.02.2005 r. do 17.09.2010 r., boczna poduszka powietrzna i/lub kurtyna powietrzna może nie zostać uaktywniona przy bocznej kolizji, jeśli wyłącznik był podczas montażu niewłaściwie skonfigurowany. Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera był dostępny jako część akcesoryjna i montowany w pewnych pojazdach Mazda5 (CR) na zlecenie klienta.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 1 376 pojazdów, o numerach VIN JMZ CR19** ** 100115 – 374265 (* – oznacza dowolną cyfrę lub literę).
Posiadacze pojazdów zostaną powiadomieni o konieczności umówienia się na wizytę w ASO Mazda w celu dokonania stosownej naprawy.
Informacji związanych z kampanią udziela Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce, adres: ul. Postępu 14b, 02-676 Warszawa; tel.: 22 318 19 73.
UOKiK nie jest właściwy do udzielania szczegółowych informacji konsumentom odnośnie akcji ogłaszanych i prowadzonych przez przedsiębiorców.
Niniejsza informacja nie stanowi nakazu wycofania produktu z rynku ani nakazu odkupienia od konsumentów w rozumieniu ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, ale stanowi realizację obowiązków producenta, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2015 r., poz. 322, ze zm.).
Przedsiębiorca Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki Mazda 5, wyprodukowane w Japonii mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.
Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych samochodach Mazda 5 o numerach nadwozi z przedziału JMZ CR19** 00 351931-371223, istnieje ryzyko pojawienia się korozji złącza elektrycznego zasilania elektrycznej pompy paliwa. Na skutek korozji połączenie elektryczne może zostać przerwane, co może doprowadzić do zatrzymania pompy paliwa i w konsekwencji unieruchomienia silnika.
Przedsiębiorca poinformował właścicieli samochodów o zagrożeniu i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, gdzie na koszt przedsiębiorcy zostanie dokonane sprawdzenie samochodu a w przypadku wykrycia korozji, połączenie elektryczne pompy paliwa zostanie naprawione.
Niniejsza informacja nie stanowi nakazu wycofania produktu z rynku ani nakazu odkupienia od konsumentów w rozumieniu ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, ale stanowi realizację obowiązków producenta, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275 oraz z 2007 r. Nr 35, poz. 215).
11.05.2017
Przedsiębiorca Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach marki Mazda 5 model CR, doposażonych w akcesoryjny wyłącznik poduszki powietrznej pasażera, wyprodukowanych w Japonii od 11.02.2005 r. do 17.09.2010 r., boczna poduszka powietrzna i/lub kurtyna powietrzna może nie zostać uaktywniona przy bocznej kolizji, jeśli wyłącznik był podczas montażu niewłaściwie skonfigurowany. Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera był dostępny jako część akcesoryjna i montowany w pewnych pojazdach Mazda5 (CR) na zlecenie klienta.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 1 376 pojazdów, o numerach VIN JMZ CR19** ** 100115 – 374265 (* – oznacza dowolną cyfrę lub literę).
Posiadacze pojazdów zostaną powiadomieni o konieczności umówienia się na wizytę w ASO Mazda w celu dokonania stosownej naprawy.
Informacji związanych z kampanią udziela Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce, adres: ul. Postępu 14b, 02-676 Warszawa; tel.: 22 318 19 73.
UOKiK nie jest właściwy do udzielania szczegółowych informacji konsumentom odnośnie akcji ogłaszanych i prowadzonych przez przedsiębiorców.
Niniejsza informacja nie stanowi nakazu wycofania produktu z rynku ani nakazu odkupienia od konsumentów w rozumieniu ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, ale stanowi realizację obowiązków producenta, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2015 r., poz. 322, ze zm.).
Własnie otrzymałem wezwanie do serwisu w sprawie wyłącznika poduszki powietrznej pasażera!!
- Od: 20 sty 2016, 18:07
- Posty: 5
- Auto: MAZDA 5 2.0 CD Exclusive
Silnik 2.0l 81KW
JMZCR19T670187075
Yard napisał(a):Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych samochodach Mazda 5 o numerach nadwozi z przedziału JMZ CR19** 00 351931-371223,
No to chyba czas się wybrać do serwisu Ale najpierw wyślę zapytanie mailem, czy to i mnie obowiązuje. Zobaczymy co mi serwis Kozłowskiego odpisze
Ja też dostałem takie zawiadomienie, ale zastanawiam się czy iść czy nie. Co oni na tym serwisie robią. Jeśli wgrają mi nowe oprogramowanie to stracę mocy bo robiłem podmianę mapy w silniku i mam teraz 150KM.
Do mnie nic nie przyszło, ale na portalu widzę że jest prowadzona akcja serwisowa dla mojej mazdy
-
Paweł_Radom
Do mnie odpisali z serwisu, żebym umówił się na akcję serwisową. Muszę sprawdzić kalendarz i zadzwonić Ciekawe ile im zajmie ta przeróbka? Mam nadzieję, że w godzince się zmieszczą
Pan z obslugi byl dosyc powsciagliwy w komentarzach, ale jednoczesnie zdziwiony. Nie kojarzyl, ze M5 mialy cos podobnego do zrobienia. Fakt faktem, ze M5 dopiero doplywaja do PL z zachodu i samochod nie jest jeszcze zbytnio popularny, ani w serwisie, ani na drogach.
Co do pytania: chodzi Ci o numer akcji, czy co dokladnie? Wiem, ze obslugujacy mnie pan w Mazdzie spisywal numer akcji, a nastepnie sprawdzal w innym programie, czego dotyczyla. Jednakze nie posiadam dokumentu, ktory wprost identyfikowałby akcje.
Co do pytania: chodzi Ci o numer akcji, czy co dokladnie? Wiem, ze obslugujacy mnie pan w Mazdzie spisywal numer akcji, a nastepnie sprawdzal w innym programie, czego dotyczyla. Jednakze nie posiadam dokumentu, ktory wprost identyfikowałby akcje.
Chodzi mi o to dla kogo kierowana jest ta akcja? Dla diesli, benzyn, konkretne roczniki itd? A może do wszystkich? Jeżeli znasz numer akcji serwisowej, to podziel się tą wiedzą. Z pewnością ułatwi to innym skorzystanie z niej.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
trochę wyżej podane są numery VIN aut do akcji z pompą paliwa, a nie wymianą zamków w drzwiach tylnych
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości