Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 430KM @ 595Nm
W końcu dziś odpalenie. Nie łatwo było znaleźć miejsce na dwa oil catch tanki.. ale jakoś się je upchnęło
Dopisano 9 mar 2019, 23:43:
Tak jest.. Mazda żyje filmik wrzuciłem na fb (http://www.facebook.com/TorekPL) a tu wrzucam takie tam spy foto z tego jak teraz Madzia się prezentuje
Dopisano 9 mar 2019, 23:43:
Tak jest.. Mazda żyje filmik wrzuciłem na fb (http://www.facebook.com/TorekPL) a tu wrzucam takie tam spy foto z tego jak teraz Madzia się prezentuje
Z niecierpliwością czekam na wynik z hamowni
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Wyjazd się lekko opóźnił, bo był wyciek oleju.. okazało się, że przypalił się przewód od zasilania turbiny.. NIe mam pojęcia kiedy się to stało.. ale szczęście w nieszczęściu, że teraz to zobaczyłem.. bo podczas jazdy auto mogło by się zapalić (olej lał się na stronę gorącą turbiny.. ale przede wszystkim silnik mógłby szlak trafić.. eh.. nawet wolę nie myśleć, o tym Na szczęście przewód wyciągnięty, dziś dorabiam, i oficjalnie opuszczam już garaż. Muszę tylko poprosić, zeby zakucie przewody było ciut większe, tak aby metalowa część była do przynajmniej do wysokości flanszy turbiny.
Swoją drogą, serio chyba powinienem odprawić egzorcyzmy na tym aucie
Swoją drogą, serio chyba powinienem odprawić egzorcyzmy na tym aucie
są takie specjalne rękawy termoodporne jak bandaże na kolektory, w jakimś FMICu pewnie nawet tanio dostaniesz: https://fmic.pl/dei/141789-rekaw-termoi ... -50cm.html
z takimi temperaturami nie ma żartów
z takimi temperaturami nie ma żartów
500+KM 6MPS: https://www.facebook.com/drozdo.6MPS/
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 382 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Pytanie, jak to się ma taka ochronka w stałym kontakcie z np muszlą turbiny.. bo wiesz.. za dużo miejsca tam niema.. żeby się nie okazało, ze jak kupię taki rękaw, to będzie cały czas przyległa do zimnej i gorącej strony sprężarki.. Chyba, że to ten sam materiał co są bandaże termoizolacyjne, to wtedy spoko..
materiałów jest kilka i ogólnie są odporne na różne temperatury więc coś znajdziesz, możesz też turbo (i resztę rur) powłoką ceramiczną pokryć, to fajna opcja chociaż pewnie już nie chcesz rozkręcać wszystkiego od nowa ewentualnie kocyk na turbo też trochę osłoni przed ciepłem resztę rzeczy. Na Twoim miejscu bym te rękawy pozakładał nawet jeśli uda Ci się poprzenosić przewody gdzieś dalej, zawsze to mniej nagrzewania sie płynow.
500+KM 6MPS: https://www.facebook.com/drozdo.6MPS/
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 382 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Madzia zrobione już 600km. Jutro pewnie kolejne 100 suknie. Silnik pracuje równo, sprzęgło na luzie delikatnie terkocze, ale nie jest to męczące. Na przód wpadły nowe opony(takie same jak są z tyłu, czyli vredestein), gdyż złapałem kapcia
Do poprawki będzie zasilikonowanie miski z tyłu silnika, gdyż musiałem dać za mało silikonu, i lekko cieknie olej. Przed strojeniem będę musiał poprawić
Do poprawki będzie zasilikonowanie miski z tyłu silnika, gdyż musiałem dać za mało silikonu, i lekko cieknie olej. Przed strojeniem będę musiał poprawić
W końcu zaczęliśmy strojenie z DISItune. Na szczęście na razie mazda jest bardzo posłuszna. Co jej wklepiemy, to pięknie działa. Najlepsze jest to, że na pierwszej mapie, jaką zrobiliśmy, czyli 1b doładowania, z otwartym na 100% wg auto lepiej jechało niż przed remontem na doladowniu 1.5b. Na weekend mam ustawiona soft mapę na 1.3b.. I naprawdę już czuć że jedzie.. a będziemy cisnąć do około 1.6-1.7b.. Generalnie do ilu starczy paliwa. Następne mapy wjada we wtorek.
szaleni. gratulacje wejscia do dzialu projekty.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Wg wczorajszej hamowni drogowej z programu wychodzi przy soft mapie 291whp z 1.15b. Oczywiście nie ma co przykładać dużej uwagi do tego wyniku, gdyż to nie prawdziwa hamownia, ale nakładając wykresy kolejnych map można zobaczyć zmiany w charakterystyce. A to już jest realne
Wczoraj zakończyliśmy strojenie. W poniedziałek hamownia i ostatnie korekty już na hamowni. Zrobiliśmy też wstępne pomiary przyspieszenia, ale bez 0-100 przez redrive. Czasy szału nie robią, bo jednak, 1700kg wagi, napęd 4x4 i ograniczenia 5 bieg..który wbijam od 160.. i o ile 100-160 jest chyba w miarę ok, to już 160-200 potrzeba dwa razy tyle czasu... no ale.. po hamowni wypożyczę race logic'a i sprawdzę 0-100 i 100-200. Dodatkowo wleciał zegar ciśnienia oleju, żeby już być spokojnym.
Na fb jest dodatkowo filmik.. i wrażenia z jazdy są mega.. Fakt, że potęguje to późne wstawanie turbiny.. natomiast jak się rozkręci, to jest naprawdę cios
Na fb jest dodatkowo filmik.. i wrażenia z jazdy są mega.. Fakt, że potęguje to późne wstawanie turbiny.. natomiast jak się rozkręci, to jest naprawdę cios
Graty modów, fajne masz te nawiewy
Gratki wyniku tyle obstawiałem
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Wczoraj wróciły z serwisu amortyzatory. Okazało się, że lewy amortyzator byl uszkodzony, puściło wewnętrzne uszczelnienie i gaz wymieszał się z olejem. Całę szczęście, H&R ma wkłady bilsteina, więc amory oddałem na serwis bilsteina w Wawie, 3 dni i zostały zrobione. Dodatkowo poprosiłem o utwardzenie, więc w końcu przód nie powinien nurkować.
Dodatkowo wymieniłem tarcze hamulcowe na nowe, a także taki mały gadżet, zmieniłem nakrętki do felg na stalowe Volk racing...
A ostatnie foto, to mała zapowiedź tego co nie długo będzie...
Dodatkowo wymieniłem tarcze hamulcowe na nowe, a także taki mały gadżet, zmieniłem nakrętki do felg na stalowe Volk racing...
A ostatnie foto, to mała zapowiedź tego co nie długo będzie...
mieszczą się szpilki w tych nakrętkach? Podrzuć foto jak to wyjdzie, ja w OZ mam tak głębokie gniazda nakrętek że ciężko było znaleźć odpowiednio długie
500+KM 6MPS: https://www.facebook.com/drozdo.6MPS/
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 382 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości