Postanowiłem wymontować alternator z premacy DITD gdyż zaczął wydawać dźwięk świadczący o kończeniu się jego żywota. Zdiąłem już paski klinowe i odkręciłem jego śruby, przerwałem dalszy ciąg pracy z uwagi na porę nocną.
Prosiłbym o poradę, w jaki sposób najoptymalniej jest go wyciągnąć, czy odkręcać kompresor klimatyzacji by zrobić miejsce na wyjęcie alternatora? czy odkręcony kompresor moge przesuwać? boję się że manipulując nim rozszczelnię układ na połaczeniu z rurkami.
Demontaż Alternatora RF-2A na 2 paskach klinowych
Strona 1 z 1
Dzieki kolego.
właśnie go wyjąłem.
Trzeba wymontować najpierw żeliwny uchwyt alternatora na którym jest długa śruba regulacyjna naciągu pasków klinowych- odkręcić 2 śruby do korpusu silnika i 2 małe śrubki odkręcić z tego uchwytu które trzymaja jakies przewody. po zdemontowaniu tego uchwytu żeliwnego, alternator wysówamy z pasownego uchwytu tylnego alternatora a pozniej ładnie wychodzi w kierunki lewym auta i pozniej dołem na zewnątrz koło węża wodnego.
Może kolego masz jakaś inną konfiguracje silnika, bo u mnie górą sie chyba by nie dało.
właśnie go wyjąłem.
Trzeba wymontować najpierw żeliwny uchwyt alternatora na którym jest długa śruba regulacyjna naciągu pasków klinowych- odkręcić 2 śruby do korpusu silnika i 2 małe śrubki odkręcić z tego uchwytu które trzymaja jakies przewody. po zdemontowaniu tego uchwytu żeliwnego, alternator wysówamy z pasownego uchwytu tylnego alternatora a pozniej ładnie wychodzi w kierunki lewym auta i pozniej dołem na zewnątrz koło węża wodnego.
Może kolego masz jakaś inną konfiguracje silnika, bo u mnie górą sie chyba by nie dało.
- Od: 3 kwi 2018, 11:45
- Posty: 29
- Skąd: Stalowa Wola
- Auto: Premacy DITD RF2A 2005 101KM
Mazda 2 ZETEC SE 1.6 100KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości