Kurna, ludzie jak wy te samochody kupujecie?
Ja rozumiem, jeśli jest jakaś usterka ukryta, dobrze zatajona przez właściciela, ale nie obejrzeć spodu auta?
Ja jak dojechałem oglądać M3, będąc niestety spóźnionym, to nie było już czynnego żadnego SKP żeby wjechać na kanał.
Cztery razy kulałem się pod samochodem, cały w piachu żeby zajrzeć w każdy zakamarek, bo sam byłem w szoku że trafił się egzemplarz bez grama rudej.
Ja Ci powiem tak. Pojeździj trochę jeszcze tym autem. Zima się skończyła, więcej podłogi Ci nie zje, a po drodze może wyjść coś jeszcze do zrobienia.
Szczególną uwagę zwróć na ilość spalanego oleju. Te silniki zaniedbane lubią go trochę wypić.
Na zimnym, po uruchomieniu, lekko podgazuj do 3 tys obr. i sprawdź kolor spalin.
Zobacz stan zawieszenia, szczególnie wielowahacz z tyłu. Nowy zestaw Febiego z robocizną to 1400zł.
Podłogę i konserwację i tak dopiero lepiej zrobić latem, jak temperatury temu sprzyjają. Szybkie schnięcie, itp.
Powodzenia
