
Czateria... 2021
Musiałem zrobić mały ,,przerzut"
Ducato całymi paletami targa 

przyjeżdżaj po testujemy, posprawdzamy jakiego rodzaju zmieści się najwięcej i jaki będzie najlepszy
Fotele miałem odsunięte max do bagażnika więc jeszcze potencjał jest na więcej
Ogólnie ten 1.6 dci myślałem że z tą budą będzie dużo palącym mułem ale przekonałem się że daje radę a po rozgrzaniu chodzi jak benzyna. Jeździłem paroma dieslami ale tak szybko to żaden się nie rozgrzewał.
Fotele miałem odsunięte max do bagażnika więc jeszcze potencjał jest na więcej
Nie wiem czy to zasługa dci czy czegoś innego, ale ja na brak ciepła w mrozy nie mogę narzekać 
A co do testów, to nie po drodze mi do Ciebie. Kiedyś to było... Majówki w Kociołku Szlacheckim
A co do testów, to nie po drodze mi do Ciebie. Kiedyś to było... Majówki w Kociołku Szlacheckim

marek napisał(a):gdybyś jeździł AMG to musiałbyś dodac jedno zero
Wystarczy Ford
PeKa napisał(a):Nie wiem czy to zasługa dci czy czegoś innego, ale ja na brak ciepła w mrozy nie mogę narzekać
Grzałki nurkowe
Co do grzania diesla, to chyba nic nie może się mierzyć z MZRCD. Jedyny diesel który mógł mieć włączona dmuchawę na max i na wolnych obrotach nawet po pół godzinie dmuchal mocno ciepłym (na 3 biegu dmuchawy, gorącym) .
Dużo mi się przewinęło aut przy praniu i wszystkie diesle były w tym względzie do pupy. Vagi nawet na pierwszym biegu dmuchawy po kilkunastu minutach dmuchały chłodnym, fordowskie do 2 biegu jeszcze coś ciepłego leciało, dci podobnie. Generalnie posiadaczom diesla odradzalem pranie w zimie. Chyba że mogli zostawić auto na 2 dni, to suszylismy "konwencjonalne" w garażu.
Dopisano 04 mar 2019 7:10:
P. S. Odnośnie auta zaczynam się przekonywać do 1 miejskiego/kompakta + wypożyczalnia na większe wyjazdy. I nie wiem czy nie skończy się np. na megance z asb lub czymś podobnym.
Dużo mi się przewinęło aut przy praniu i wszystkie diesle były w tym względzie do pupy. Vagi nawet na pierwszym biegu dmuchawy po kilkunastu minutach dmuchały chłodnym, fordowskie do 2 biegu jeszcze coś ciepłego leciało, dci podobnie. Generalnie posiadaczom diesla odradzalem pranie w zimie. Chyba że mogli zostawić auto na 2 dni, to suszylismy "konwencjonalne" w garażu.
Dopisano 04 mar 2019 7:10:
P. S. Odnośnie auta zaczynam się przekonywać do 1 miejskiego/kompakta + wypożyczalnia na większe wyjazdy. I nie wiem czy nie skończy się np. na megance z asb lub czymś podobnym.
loockas napisał(a):marek napisał(a):gdybyś jeździł AMG to musiałbyś dodac jedno zero
Wystarczy FordAlbo MX-5, bo też się już zbliżam z wydatkami do tej kwoty co biorąc pod uwagę ilość przejechanych km nie wygląda za dobrze
Piszcie mi tak jeszcze!
Mariusz, skończy się pewnie tak, że będziesz stwierdzał, że w sumie się pomieścicie i szkoda Ci będzie kasy, żeby wypożyczać na tydzień wyjazdu coś dużego i drogiego jednocześnie.
Co z ciąganiem przyczepy?
I ja myślę o wypożyczalni ale jak na razie migam sie i przy dobrej organizacji w tygodniu na 3 dni jestem w stanie zabrać zonie Volvo. Czyli mozna zyc z jednym autem
dobrze ze na razie mam malo wyjazdow
i czasem dostep do VW.
..::Born To Rise Hell::..
wszyscy myśleli że będą zmiany na forum a tu proszę jaka akcja 

Nie mogę zdecydować się jaki zapach
ja bym poszedł o krok dalej i dlaczego to pociąg ma mieć pierwszeństwo? Tyle jest wypadków na niestrzeżonych a powinny się zatrzymywać żeby przepuścić samochody. 

nemi napisał(a):Mariusz, skończy się pewnie tak, że będziesz stwierdzał, że w sumie się pomieścicie i szkoda Ci będzie kasy, żeby wypożyczać na tydzień wyjazdu coś dużego i drogiego jednocześnie.
Co z ciąganiem przyczepy?
Posiadając kompakta, musiałbym pożyczać coś większego na wyjazdy
Albo pożyczać od seniora
Z grubsza to przeliczyłem – nie stać mnie na auto z gwarancja/nowe, i niestety jakieś koszty serwisu trzeba realnie założyć. Biorąc pod uwagę, że auto musi mieć asb, koszty serwisowania rosną. I wynajecie auta robi się tanie. Tylko trzeba sobie rozpisać koszty utrzymania i mieć je przed oczami w momentach słabości
To jest właśnie największy problem, żeby trzymać się planu i faktycznie wypożyczać 
Tak się składa, że ja posiadam kompakta, a nawet dwa i na te rodzinne wyjazdy jakoś daję sobie radę, nawet jeśli jest to małe tournee po Europie
. Ten mniejszy pewnie by nawet tą przyczepę szarpnął
. Także wiesz, potem możesz stwierdzić, że tym razem można pojechać tym kompaktem. A jak dojdziesz do wniosku, że box dachowy to koszt 1 wypożyczenia, to... Ciekaw jestem co wymyślisz i jak to zadziała w praktyce 
Tak się składa, że ja posiadam kompakta, a nawet dwa i na te rodzinne wyjazdy jakoś daję sobie radę, nawet jeśli jest to małe tournee po Europie
loockas napisał(a):nemi napisał(a):Piszcie mi tak jeszcze!
Nie pocieszaj się. Większość wydatków to fanaberia
chyba u Ciebie

u mnie z fanaberii to była nakładka kierownicy z logo AMG (chyba 450zł), pokrywa kluczyka z logo AMG.
odwiodłem się od kupowania dekielków do felg AMG (800zł) i bolców do zamykania drzwi za 600zł
Ostatnio edytowano 4 mar 2019, 20:56 przez marek, łącznie edytowano 1 raz
Grzyby napisał(a):Co do grzania diesla, to chyba nic nie może się mierzyć z MZRCD.
Fakt. Porównania nie mam ale biorąc pod uwagę większość jazdy miejskiej zimą pozytywnie się zaskoczyłem.
Grzyby napisał(a):Z grubsza to przeliczyłem – nie stać mnie na auto z gwarancja/nowe, i niestety jakieś koszty serwisu trzeba realnie założyć. Biorąc pod uwagę, że auto musi mieć asb, koszty serwisowania rosną. I wynajecie auta robi się tanie. Tylko trzeba sobie rozpisać koszty utrzymania i mieć je przed oczami w momentach słabości![]()
![]()
z drugiej strony jak ojciec miał 12 letnie BMW 530d (E60) z przebiegiem 280tys to w pewnym momencie uznał, że taniej wyjdzie płacić co miesiąc ratę leasingową za prawie nowe Audi niż wkładać kasę w naprawy BMW
Za to DiTD w zimie z nadmuchem na postoju nie potrafił się zagrzać 

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości