Cześć wszystkim,
Chciałbym przedstawić Wam moją Mazdę 3, oraz listę modyfikacji jakie w niej wprowadziłem
Jest to model wyprodukowany w 2017, kupiony przeze mnie w salonie ponad rok temu, na samym początku 2018 roku. Ma już za sobą przejechane blisko 11 tysięcy kilometrów i pierwszy przegląd.
Wersja wyposażenia SkyPassion, ale bez pakietu Safety (czego bardzo teraz żałuję).
Silnik 2.0l, najmocniejszy jaki był dostępny w wersji z automatyczną skrzynią biegów, czyli 120KM.
Plany na przyszłość:
– odblokować silnik (po gwarancji)
– zamontować podświetlenie powitalne
– wymyślić jakieś mocowania w bagażniku
– jakieś wyciszenie (uszczelki?)
– oryginalne Apple Car Play
– dołożyć spojler
– zrobić ładowanie indykcyjne telefonu
Wprowadzone dotychczas zmiany:
Oświetlenie wewnętrzne wymienione na LED (zimne). Dodatkowo ponieważ lampka oświetlenia bagażnika jest jakimś żartem, zamontowałem w jej miejsce panel LED:
Na allegro kupiłem przycisk włącznika silnika z Mazdy MX-5 i wymieniłem z niego tą okrągłą ramkę na chromowaną:
Zamontowałem i podpiąłem wideorejestrator pod zasilanie lusterka wstecznego:
Włączyłem przez OBD2 automatyczne blokowanie drzwi oraz funkcję 'find my car':
Na przyciski do otwierania szyb (wszystkie 7 w 4 drzwiach) zamontowałem dodatek w postaci chromowanej końcówki:
Chromowana gałka do regulacji lusterek, z mazdy CX-5:
Ozdobna osłona na zaczep drzwi:
Nakładki na pedały:
I na koniec chyba najciekawsza zmiana. Mam w domu bramę otwieraną pilotem. Kupiłem dodatkowy pilot do bramy, który chciałem mieć na stałe w samochodzie. Kupiłem zatem przycisk do otwierania dachu z Mazdy CX-5 i umieściłem na swoje miejsce – pasował idealnie. Złącza przycisków przylutowałem do płytki pilota od bramy który umieściłem nad przyciskiem. Mogę otwierać/zamykać bramę z samochodu:
Kolejne zmiany w drodze
Mazda3 BN PE-VPS '17 2.0@120 AT SkyPassion Soul Red
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 21 lut 2019, 02:10 przez mario.rais, łącznie edytowano 1 raz
Fajna trójeczka, fajny mod z tym ringiem od start/stop. Dużo z tym roboty? Powodzenia w modach i szerokości. Aaaaa, musisz zmienić obrazek na przycisku od szyberdachu
P.S. Myślałem, że wersja SkyPassion to maksymalne wyposażenie w standardzie (patrz tabela). Chyba, że po lifcie coś się zmieniło.
P.S. Myślałem, że wersja SkyPassion to maksymalne wyposażenie w standardzie (patrz tabela). Chyba, że po lifcie coś się zmieniło.
adam_we napisał(a):fajny mod z tym ringiem od start/stop. Dużo z tym roboty?
Wymiana jest bardzo prosta, 10 minut bezstresowej roboty.
adam_we napisał(a):P.S. Myślałem, że wersja SkyPassion to maksymalne wyposażenie w standardzie (patrz tabela). Chyba, że po lifcie coś się zmieniło.
To jest maksymalna wersja wyposażenia, ale była do niej jeszcze opcja nazwana 'pakiet safety', zawierająca:
– Przednie matrycowe reflektory diodowe (LED) z systemem oświetlenia adaptacyjnego (ALH)
– LAS – system wspomagający utrzymanie pojazdu w pasie ruchu
– SBS – inteligentne wspomaganie hamowania
– Adaptacyjny układ utrzymywania stałej prędkości (aktywny tempomat — MRCC)
Dopisano 13 lut 2019, 11:45:
Schowek w mojej 3-ce był praktycznie niewykończony (sam plastik).
Odebrałem go dzisiaj po flokowaniu. Koszt 100zł. W dotyku i wyglądzie jest nieźle. No i rzeczy które się do niego włoży będą mniej brzęczeć
https://www.flokowanie.com.pl
Koszt 100zł. W poniedziałek zawiozłem, w środę rano odebrałem. Sam schowek demontuje się banalnie, jest na zatrzaskach – można się wyrobić poniżej 30 sekund
Koszt 100zł. W poniedziałek zawiozłem, w środę rano odebrałem. Sam schowek demontuje się banalnie, jest na zatrzaskach – można się wyrobić poniżej 30 sekund
Moras napisał(a):Gdzie dorwałeś nakładki na szyby
https://www.aliexpress.com/item/7PCS-ABS-Chrome-trim-For-Mazda-3-Mazda-6-CX5-CX-5-ATENZA-Axela-Window-lift/32590140472.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dJNZirv
Moras napisał(a):i pokrętło lusterek?
Trzeba szukać używki na allegro.
Dodałem ładowanie indukcyjne
Szczegóły montażu w osobnym wątku, o https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=494&t=208905
Szczegóły montażu w osobnym wątku, o https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=494&t=208905
Tylna rejestracja przyklejona.
Podobno większość ludzi w UK ma tablice właśnie przyklejone (nie wiem, nie byłem ).
Na ebay.co.uk poszukałem i kupiłem takie specjalne plastry dwustronne na gąbce do takiego montażu. Koszt trochę ponad 3 funty.
Zalety:
– ładniej wygląda (dla mnie, wiem że nie wszystkim się to podoba)
– klapa nie trzeszczy przy zamykaniu, totalna cisza
– nie niszczy się lakier. Dzisiaj przy tej operacji widziałem już obtarcia po plastikowej ramce.
– nie da się jej szybko bezinwazyjnie ukraść
– tablica jest 1mm odsunięta od blachy (plastry na nienasiąkającej gąbce) – nie będzie się zbierać wilgoć jak pod plastikową ramką
Wady:
– kiedyś demontaż będzie czasochłonny, ale wykonalny
Podobno większość ludzi w UK ma tablice właśnie przyklejone (nie wiem, nie byłem ).
Na ebay.co.uk poszukałem i kupiłem takie specjalne plastry dwustronne na gąbce do takiego montażu. Koszt trochę ponad 3 funty.
Zalety:
– ładniej wygląda (dla mnie, wiem że nie wszystkim się to podoba)
– klapa nie trzeszczy przy zamykaniu, totalna cisza
– nie niszczy się lakier. Dzisiaj przy tej operacji widziałem już obtarcia po plastikowej ramce.
– nie da się jej szybko bezinwazyjnie ukraść
– tablica jest 1mm odsunięta od blachy (plastry na nienasiąkającej gąbce) – nie będzie się zbierać wilgoć jak pod plastikową ramką
Wady:
– kiedyś demontaż będzie czasochłonny, ale wykonalny
Demontaż nie będzie trudny, wystarczy spsikać tar&glue removerem
Przed nakładaniem ceramiki robiłem dekontaminację lakieru i psiknałem na klapę, gdzie przyklejony mam spoiler. Taśmy 3M PX5011 poszły... i musiałem jeszcze raz kleić spoiler
Przed nakładaniem ceramiki robiłem dekontaminację lakieru i psiknałem na klapę, gdzie przyklejony mam spoiler. Taśmy 3M PX5011 poszły... i musiałem jeszcze raz kleić spoiler
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 6 gości