Czy możliwe jest naprawienie tego we własnym zakresie (od góry samochodu) czy potrzebuje postawić go na kanale/podnośniku?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
__________________
323F BA Z5 1,5i 1995r.
www.mazdaspeed.pl
Od spodu na cięgnach są śruby i tulejki, które trzeba wymienić. Śruby jak i tulejki dostaniesz w sieci Mazdy.323fcreaks napisał(a):Co może być powodem tego stanu (wyrobienie się jakiejś części)?
Sruba ( B001-46-134 ok 3 ojro ) tulejki ( B001-46-062 2szt po 2-3 ojro ) aby dokładniej sprawdzic potrzebny jest numer nadwozia – te numery raczej powinny być dobre ( przy zamowieniu podaj numer VIN ) Jest jeszcze podobny zestaw przy samej skrzyni ale tam powinno być sztywno..Mumin napisał(a):Jaksa nie wiesz jaki jest koszt tych śrub i tulejek,
Raczej nie , tylko nie wypada aby w takim samochodzie lewarek tak kiepsko działałMumin napisał(a):Czy jazda z czymś takim grozi czymkolwiek
Nie wiem jak często ruszasz dzwigniąMumin napisał(a):Czy ten luz będzie się powiększał
Dzięki za informacje. Ale o co mam w ogóle poprosić?:) Jak to się fachowo nazywa? Czy takie rzeczy da się zamówić telefonicznie (bo ja do najbliższego ASO mam 150km)?Jaksa napisał(a):Sruba ( B001-46-134 ok 3 ojro ) tulejki ( B001-46-062 2szt po 2-3 ojro ) aby dokładniej sprawdzic potrzebny jest numer nadwozia – te numery raczej powinny być dobre ( przy zamowieniu podaj numer VIN ) Jest jeszcze podobny zestaw przy samej skrzyni ale tam powinno być sztywno..)Mumin napisał(a):Jaksa nie wiesz jaki jest koszt tych śrub i tulejek,
Zadzwon do Warszawy 022 648-40-61/62 AZ Auto Chłopaki znają temat ( popros aby spakowali śrubę i te 2 tulejki do lewarka podając te numery) Resztę napisze na PW.Mumin napisał(a):Czy takie rzeczy da się zamówić telefonicznie (bo ja do najbliższego ASO mam 150km)?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości