Mazda 323F BJ RF '00 DITD, Pakiet Sportive, BI-XENON, H&R, 17" Wolfrace SPRZEDAM
to wolałbym wcale nie przyciemniac albo tylko tylna szybe 
 Strasznie mi sie nie podobaja takie przyciemnienia do polowy auta 
			
			
		
- Od: 22 sty 2012, 16:09
 - Posty: 1404 (4/6)
 - Skąd: Radom
 - Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL 
Tak jak Czarek mówi lepiej całość przyciemniać, zawsze można wziąć jasną folię 
 Ale ogólnie autko fajnie się z tymi przyciemnionymi szybami prezentuje
			
			
		Miał ktoś może do czynienia z tarczami hamulcowymi firmy Rotinger? Ponieważ z racji dojazdu do pracy za granicą i "intensywniejszej eksploatacji" nawet zestaw z ATE nie daje rady i już raz doświadczyłem co to przegrzane hamulce i jaki mają wpływ na siłę hamowania...  
 
Chodzi mi o tarcze nawiercane i nacinane, które znalazłem na alledrogo:
http://allegro.pl/tarcze-rotinger-gt-ma ... 12651.html
Są warte założenia, czy zwichrują się przy pierwszym hamowaniu?
			
			
		Chodzi mi o tarcze nawiercane i nacinane, które znalazłem na alledrogo:
http://allegro.pl/tarcze-rotinger-gt-ma ... 12651.htmlSą warte założenia, czy zwichrują się przy pierwszym hamowaniu?


- Od: 17 kwi 2012, 12:25
 - Posty: 224 (0/1)
 - Skąd: Opolskie (Krapkowice)
 - Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
 
Są dobre ale jak Ty potrafisz zwichrować nawet tarcze ATE to te tez zwichrujesz. Na plus ze są nawiercane i nacinane to moze ich az tak nie rozgrzejesz. Jeszcze Mikody GT mogę polecić, cena podobna.
			
			
		
- Od: 22 sty 2012, 16:09
 - Posty: 1404 (4/6)
 - Skąd: Radom
 - Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL 
Obawiam się że zwichrowanie może być częściowo spowodowane przez bębny (praktycznie tylko chińskie ABE są dostępne i są krzywe praktycznie od nowości – sprawdzone i potwierdzone) więc przy okazji zastanawiam się nad swapem hamulców tarczowych z polifta...  
			
			
		

- Od: 17 kwi 2012, 12:25
 - Posty: 224 (0/1)
 - Skąd: Opolskie (Krapkowice)
 - Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
 
Też polecam Rotingery , mam je ponad rok, zrobiłem już na nich ponad 80000km i są nadal w bardzo dobrym stanie.  Przez 60kkm miałem klocki TRW, bardzo dobrze dawały radę, teraz mam ATE I też jest spoko. Głównie jeżdżę autostradami , 160-180 przez Niemcy itp i nigdy mnie nie zawiodły. Polecam
			
			
		
- Od: 6 gru 2012, 12:20
 - Posty: 196
 - Skąd: Ozimek / Opole
 - Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523 
Dzięki za podpowiedzi, to przód mam załatwiony  
 
teraz zostało jeszcze zrobić coś z tyłem, a generalnie są 2 opcje: 1. Znalazłem bębny ATE ale około 180zł za sztukę i do tego nowe szczęki; albo opcja 2. Swap na tarcze, tylko z tym pewnie trochę więcej zachodu i sporo części do podmiany...
			
			
		
 teraz zostało jeszcze zrobić coś z tyłem, a generalnie są 2 opcje: 1. Znalazłem bębny ATE ale około 180zł za sztukę i do tego nowe szczęki; albo opcja 2. Swap na tarcze, tylko z tym pewnie trochę więcej zachodu i sporo części do podmiany...

- Od: 17 kwi 2012, 12:25
 - Posty: 224 (0/1)
 - Skąd: Opolskie (Krapkowice)
 - Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
 
Piter5700 napisał(a):Dzięki za podpowiedzi, to przód mam załatwiony![]()
teraz zostało jeszcze zrobić coś z tyłem, a generalnie są 2 opcje: 1. Znalazłem bębny ATE ale około 180zł za sztukę i do tego nowe szczęki; albo opcja 2. Swap na tarcze, tylko z tym pewnie trochę więcej zachodu i sporo części do podmiany...
swap na tarcze wydaje się sensowny i oczywiście.. rotinger
maderix95 napisał(a):Piter5700 napisał(a):Dzięki za podpowiedzi, to przód mam załatwiony![]()
teraz zostało jeszcze zrobić coś z tyłem, a generalnie są 2 opcje: 1. Znalazłem bębny ATE ale około 180zł za sztukę i do tego nowe szczęki; albo opcja 2. Swap na tarcze, tylko z tym pewnie trochę więcej zachodu i sporo części do podmiany...
swap na tarcze wydaje się sensowny i oczywiście.. rotinger
Popieram mojego przedmówcę
  Polać proszę Koledze  Trochę długo mnie nie było  
  wszystko przez przeprowadzkę za granicę  
 
Tak więc trzeba trochę opisać co się działo w tym czasie z Madzią
 nie licząc już 3 wymian oleju i filtrów w tym roku  
 
Na początek stuki w zawieszeniu podczas jazdy po kostce... okazało się to:
Z tego co ustaliłem na podstawie postów na MS, to wytrzymały około 60-65 tys km.
Ze względu na to, że zwykłe wytrzymują podobnie, a są 4 razy tańsze, zamontowałem zonwu seryjne
 
Przyszedł w końcu też czas na hamulce, niestety ze względu na brak czasu (zjeżdżam co najwyżej na weekend do PL) z tyłu zostały bębny... ale za to jakie
No i jak narazie około 7 tys km na nich przejeździłem i jest całkiem nieźle
 
Zobaczymy jak będzie później
 
Coś z przeprowadzki do Niemiec
 gleba, że aż miło patrzeć  
Takie tam, Madzia jako kosiarka...
No i każdy tak wstawia zdjęcia wyczyszczonych i wypolerowanych Mazdeczek, że aż mi się żal zrobiło...
I postanowiłem zgodnie z hasłem Mazdy "Przełamać konwencje"
			
			
		
  wszystko przez przeprowadzkę za granicę  Tak więc trzeba trochę opisać co się działo w tym czasie z Madzią
 Na początek stuki w zawieszeniu podczas jazdy po kostce... okazało się to:
Z tego co ustaliłem na podstawie postów na MS, to wytrzymały około 60-65 tys km.
Ze względu na to, że zwykłe wytrzymują podobnie, a są 4 razy tańsze, zamontowałem zonwu seryjne
Przyszedł w końcu też czas na hamulce, niestety ze względu na brak czasu (zjeżdżam co najwyżej na weekend do PL) z tyłu zostały bębny... ale za to jakie
No i jak narazie około 7 tys km na nich przejeździłem i jest całkiem nieźle
 Zobaczymy jak będzie później
Coś z przeprowadzki do Niemiec

Takie tam, Madzia jako kosiarka...

No i każdy tak wstawia zdjęcia wyczyszczonych i wypolerowanych Mazdeczek, że aż mi się żal zrobiło...
I postanowiłem zgodnie z hasłem Mazdy "Przełamać konwencje"


- Od: 17 kwi 2012, 12:25
 - Posty: 224 (0/1)
 - Skąd: Opolskie (Krapkowice)
 - Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
 
Madzia jest skazana u mnie na dożywocie  
 
A tak na poważnie, to wątpię, żeby ktoś był w stanie zaproponować cenę, która by mnie mogła zainteresować
A skoro już dodaję posta to czas się pochwalić zakupionym już pół roku temu bajerem
 
			
			
		
 A tak na poważnie, to wątpię, żeby ktoś był w stanie zaproponować cenę, która by mnie mogła zainteresować
A skoro już dodaję posta to czas się pochwalić zakupionym już pół roku temu bajerem
 
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
 - Posty: 224 (0/1)
 - Skąd: Opolskie (Krapkowice)
 - Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
 
Piter5700 napisał(a):Madzia jest skazana u mnie na dożywocie![]()
]
Dobrze wiedzieć
To kiedy u mnie montujemy?

- Od: 14 wrz 2016, 14:08
 - Posty: 78
 - Skąd: Kędzierzyn-Koźle
 - Auto: Mazda 323f BJ ZM-DE 2002
viewtopic.php?f=312&t=195522 
Nicole napisał(a):Piter5700 napisał(a):Madzia jest skazana u mnie na dożywocie![]()
]
Dobrze wiedzieć![]()
...co nie znaczy, że będzie jedyna
Nicole napisał(a):To kiedy u mnie montujemy?
Masz już tyle gadżetów, że nie wiem od czego zacząć...


- Od: 17 kwi 2012, 12:25
 - Posty: 224 (0/1)
 - Skąd: Opolskie (Krapkowice)
 - Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
 
W tym roku praktycznie w ogóle nie było czasu tutaj zaglądać, ale w zasadzie nic się nie zmieniło oprócz pomalowania proszkowo felg, ponieważ były trochę poobcierane.  ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Ta Mazda dostała już oficjalne miano auta na codzień, ponieważ w garażu dzieje się coś "potwornego"
  
 
			
			
		![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Ta Mazda dostała już oficjalne miano auta na codzień, ponieważ w garażu dzieje się coś "potwornego"
  
 
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
 - Posty: 224 (0/1)
 - Skąd: Opolskie (Krapkowice)
 - Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
 
2JZ?
			
			
		Neonixos666 napisał(a):2JZ?
Dokładnie tak


- Od: 17 kwi 2012, 12:25
 - Posty: 224 (0/1)
 - Skąd: Opolskie (Krapkowice)
 - Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
 
Patrząc po zmiennych fazach na wałku ssącym to wersja  VVTI ?
			
			
		Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości