Problemy z uszczelniaczami to fakt ale w KL lały niemiłosiernie. Niby NOK z pudelka Corteco. Teraz zalozylem Takoma. Wymienilem tez pierscionki. A z blacharskich rzeczy to poszukuje blotnika prawego przedniego w kolorze 11R.
Dopisano 2 paź 2018, 00:53:
Tłoki i pierścienie wyglądały na ładne i czyste, bez nagaru
ale tylko wyglądały Niedopuszczalnie duże szczeliny były na zamkach pierścieni. Wymieniłem pierścienie i uszczelniacze, dziś skończyłem składanie wszystkiego znowu do kupy i teraz jeżdżę i obserwuję
W sobotę wziąłem się za podpięcie ECU i przepłwyki od KLa więc poskładałem sobie nowy dolot
Oczywiście jak inna przepływka to inna wtyczka. Starą wtyczke do przepływki B6BF zostawiłem
Rezonator od 2.0 długo się nie nasiedział w aucie i ostatecznie wyleciał
Dolot się zmieścił, nawet wydaje się, że jest teraz więcej miejsca pod maską
wyprowadziłem rurę łapiącą powietrze w okolice halogenu przeciwmgłowego
No i komp KL z przejściówką na miejscu
Przeszczep transpondera immo w kluczyku
i kluczyk jak fabryka, wreszcie mogłem pozbyć się kawałka uciętego kluczyka z immo od 2.0, który był jakimś zamiennikiem i nie dało się wyciągnąć z niego transpondera
Różnica na plus spora zwłaszcza w zakresie do 4 tys. RPM, może dorwę jakiegoś G-techa czy coś podobnego to nagram filmik jak to się zbiera
Ostatnio miałem małą awarię, silnik zgasł i nie chciał odpalić podejrzewałem aparat zapłonowy albo czujnik położenia wału korbowego. Niestety żadne błędy się nie wyświetlały. Paliwo było, iskra też ale i tak wysłałem aparat do regeneracji a następnie wymieniłem palec i kopułkę, które i tak wymagały wymiany:
ale przyczyna problemów była inna:
Rolka NSK, która przejechała max 3 tys km. W konsekwencji rozrząd się rozjechał i częściowo zsunął się pasek z kół wałków rozrządu i również uszkodził:
Po wymianie paska i rolek (tym razem SKF) odpaliła bez marudzenia
Ostatnio jakoś mało czasu mam na samochód, jedynie mycie, odkurzanie i nabijanie kilometrów. Tylko filterek na odmę założyłem żeby nie wisiała nie podpięta do niczego rurka
pod maską już nic się raczej nie zmieni może jedynie kolor mocowania aku
Jakiś czas temu zakupiłem skandynawskie elementy wyposażenia...
...ale nie wziąłem pod uwagę, że skórzane fotele mają inne przeszycia niż welurowe i maty nie pasują
W dodatku 1 mata z 4 nie grzała, więc kupiłem uniwersalne
Stare maty zdewastowałem z ciekawości zobaczyć co się mogło w nich popsuć i wziąłem z nich wtyczki i wiązki do nowych, jak widać powierzchnia grzania dwukrotnie większa więc w sumie wyszło to na plus
Na szerokość maty pasują idealnie co do milimetra, kończą się akurat w miejscach spinek i zaczepów
Przewodzik wypuszczony w rogu tak że po założeniu plastiku bocznego w ogóle go nie widać
No i na sam koniec wisienka na torcie – przekaźnik i przyciski ze zmienionym podświetleniem
Co prawda zima się już kończy ale jeszcze rano czasami się taki bajer przydaje