https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-pro-kit-mazda-3-bm-e10-55-016-01-22-pi-2230.html

600 zl
certyfikat TUV – jest
certyfikat ABE – jest
Gdzie montowaliście? w ASO czy poza ASO? Jaka cena montaży? Co na to gwarancja?
Dzięki
www.mazdaspeed.pl
krabdul napisał(a):Dobrze, że nie wierzysz, bo ja montowałem
Robił mi to znajomy mechanik i wziął chyba 200pln, ale najprawdopodobniej to on mi nie wpiął czujnika ABS przy montażu macphersona i się przetarł przewód, co kosztowało mnie dodatkowe 500pln także przypilnuj tego.
Amory zostały seryjne a realne obniżenie to tak 20-25mm.
Po wymianie miałem 2 przeglądy w ASO i nic nie mówili.
Ostatnio miałem pierwszy przegląd rejestracyjny przy przebiegu ok 47kkm z czego na eibachach ok 35kkm i nic się nie wytłukło. Sprawność zawieszenia z przodu 83 i 85% a z tyłu 86 i 87%
Amory zostały seryjne.
Jeździłem nowym BMW serii 1 i tam seryjny zawias jest zbliżony na twardość.
PS: Gdzieś tu na forum wyczytałem, że te mazdowskie sprężyny obniżające to ponoć właśnie eibachy pro-kit.
krabdul napisał(a):Dobrze, że nie wierzysz, bo ja montowałem
Robił mi to znajomy mechanik i wziął chyba 200pln, ale najprawdopodobniej to on mi nie wpiął czujnika ABS przy montażu macphersona i się przetarł przewód, co kosztowało mnie dodatkowe 500pln także przypilnuj tego.
Amory zostały seryjne a realne obniżenie to tak 20-25mm.
Po wymianie miałem 2 przeglądy w ASO i nic nie mówili.
Ostatnio miałem pierwszy przegląd rejestracyjny przy przebiegu ok 47kkm z czego na eibachach ok 35kkm i nic się nie wytłukło. Sprawność zawieszenia z przodu 83 i 85% a z tyłu 86 i 87%
Amory zostały seryjne.
Jeździłem nowym BMW serii 1 i tam seryjny zawias jest zbliżony na twardość.
PS: Gdzieś tu na forum wyczytałem, że te mazdowskie sprężyny obniżające to ponoć właśnie eibachy pro-kit.
sevecc napisał(a):krabdul napisał(a):Dobrze, że nie wierzysz, bo ja montowałem
Robił mi to znajomy mechanik i wziął chyba 200pln, ale najprawdopodobniej to on mi nie wpiął czujnika ABS przy montażu macphersona i się przetarł przewód, co kosztowało mnie dodatkowe 500pln także przypilnuj tego.
Amory zostały seryjne a realne obniżenie to tak 20-25mm.
Po wymianie miałem 2 przeglądy w ASO i nic nie mówili.
Ostatnio miałem pierwszy przegląd rejestracyjny przy przebiegu ok 47kkm z czego na eibachach ok 35kkm i nic się nie wytłukło. Sprawność zawieszenia z przodu 83 i 85% a z tyłu 86 i 87%
Amory zostały seryjne.
Jeździłem nowym BMW serii 1 i tam seryjny zawias jest zbliżony na twardość.
PS: Gdzieś tu na forum wyczytałem, że te mazdowskie sprężyny obniżające to ponoć właśnie eibachy pro-kit.
Tak, ASO montuje dokładnie ten sam zestaw, z tym, że koszt w ASO (z montażem) to 1600 zł po rabatach
looker29 napisał(a):Montowałem od razu po zakupie akcesoryjne w ASO. Potwierdzam, że montują zestaw EIBACH.
Co do użytkowania.. polecam każdemu niedecydowanemu ! Kumpel ma standardowe zawieszenie i mam porównanie. Obniżona jest sztywniejsza, pewniejsza w zakrętach, nie pochyla się. Prowadzenie o wiele lepsze, wygląd jeszcze bardziej. Na przeglądach zawsze słucham od mechaników i pracowników jak świetnie wygląda obniżona i tu akurat nie ściemniająMały minus – ostrożnie na garbach i krawężnikach.
Wrzucam foto na 18-tkach i 16-tkach.
Na 18" efekt dużo lepszy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości